ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Πέμπτη 13 Ιουνίου 2019

Ν.Δ.: Η 7ήμερη εργασία απελευθερώνει...!


«Ποτέ δεν αναφερθήκαμε σε 7ήμερη εργασία, μιλάμε για 7ήμερη λειτουργία μιας επιχείρησης» είπε αρχικά η υποψήφια βουλεύτρια με τη Ν.Δ. Κατερίνα Πατσογιάννη στον Alpha για να συνεχίσει αμέσως μετά "μιλάμε για τη δυνατότητα όπου και ο εργαζόμενος θελήσει να εργάζεται 7 ημέρες την εβδομάδα"! 


Ο κ. Θηβαίος που ήταν στο πάνελ της απάντησε ότι η λειτουργία δεν είναι κάτι καινούργιο, ισχύει εδώ και δεκαετίες.

Και εκείνη συνέχισε «μιλάμε για δυνατότητα, όπου και ο εργαζόμενος θελήσει να εργάζεται 7 ημέρες την εβδομάδα».

«Επειδή ούτως ή άλλως αυτό συμβαίνει, αν αυτό το δεχθεί οποιοσδήποτε θέλει να μπει σε αυτή την λογική εργασίας, γιατί να του το απαγορεύουμε; Θέλουμε να αφήσουμε τους ανθρώπους να λειτουργήσουν πιο ελεύθερα».

Και αυτό fake news;

Όσο και να καταγγέλλουν οι αλήθειες τους και τα πραγματικά τους σχέδια τους προδίδουν...

Να θυμίσω ότι ο Κυριάκος Μητσοτάκης ήταν αυτός που άνοιξε το θέμα της 7ημερης εργασίας πριν ένα μήνα περίπου ενώ και προσφάτα και πάλι ο Κυριάκος Μητσοτάκης όταν του τέθηκε επίμονα από επιχειρηματίες στην Κω δεν έδωσε καμία απάντηση αντ' αυτού μίλησε για "οδοστρωτήρα" που θα σαρώσει όλα τα εμπόδια στην ελληνική επιχειρηματικότητα.

Σύμφωνα με τη Ν.Δ. αυτό αφορούσε μόνο τα γραφειοκρατικά εμπόδια, αλλά μετά από τέτοιες δηλώσεις, ποιος τους πιστεύει;

Κατ. Μπρέγιαννη-avgi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: