ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ gmosxos1@hotmail.com στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα άνοιξε και ισχύει πάλι το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε σε περίπτωση που αδυνατείτε να κάνετε χρήση του hotmail.com
ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Δευτέρα, 10 Ιουλίου 2017

Σχεδίασαν χωρίς το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον

Άμεσα, δίπλα του, τρεις πινακίδες «πνίγουν» τον φωτεινό σηματοδότη. Τι να προλάβει να πρωτοϊδεί, ο οδηγός που έρχεται από τα ορεινά της Πάτρας;




Φορτηγά σου κόβουν την ανάσα σαν στρίβουν πάνω στη γέφυρα του Γλαύκου, ενώ το φανάρι συγχέεται, ανάμεσα σε πινακίδες και πρασινάδα!

Θα μπορούσε αυτό το φανάρι της Τροχαίας να παρέπεμπε σε αγροτικό τοπίο, έτσι όπως είναι «καρφωμένο» μέσα στην πρασιά, που είναι έτοιμη να το καταπιεί, εάν δίπλα του ακριβώς δεν περνούσαν ΙΧ και φορτηγά, με ρυθμό τόσο πυκνό, που σου κόβουν την ανάσα και μόνον στην θέα τους.

Δευτέρα πρωί, επί της Ακρωτηρίου,  στη διασταύρωση με το ρεύμα ανόδου, της παραγλαύκειας οδού, προς την Περιμετρική οδό Πατρών.

Σε συνδυασμό με τις φυλλωσιές των δένδρων, που φύονται επί του πεζοδρομίου, παράγεται το κατάλληλο μείγμα, που σκοτώνει. Και είναι κανείς να κάνει το σταυρό του, που ακόμη δεν θρηνούμε θύματα!

Ακριβώς, λίγα μέτρα μπροστά, όπου αρχίζει η γέφυρα του Γλαύκου, η στενότητα και στο δύο της ρεύματα της καθιστά επίφοβη για τυχόν ατύχημα, ιδίως όταν πρόκειται να εισέλθει σε αυτήν φορτηγό μεγάλου κυβισμού. Τότε είναι που κλείνει το ρεύμα εισόδου και η κυκλοφορία καθίσταται δυσχερής.
Πρόκειται για ένα κομβικό σημείο, που παρουσιάζονται στιγμές ηρεμίας με εύρυθμη κυκλοφορία οχημάτων, αλλά και που πολύ συχνά, στην επόμενη στιγμή, γίνεται τέτοιο κυκλοφοριακό κομφούζιο, που μοιάζει απίστευτο στα μάτια ενός πρωτάρη, διαβάτη του σημείου.

Είναι ηλίου  φαεινότερο, ότι χρειάζεται ρύθμιση της τροχαίας κίνησης. Ότι η λειτουργία των φαναριών με δυσκολία ανταποκρίνεται σήμερα, στο συγκεκριμένο σημείο. Η αύξηση της κίνησης οχημάτων επί των παραγλαύκειων οδών, ως αποτέλεσμα της ανάπτυξης του Λιμένος Πατρών, ήρθε για να αλλάξει τα ήρεμα δεδομένα στους παραποτάμιους δρόμους, αλλά και στην Ακρωτηρίου. Και είναι κατανοητό πια, ότι όταν φτιάχνανε την γέφυρα, οι σχεδιαστές της δεν λειτούργησαν με βάση την μελλοντική δυνατότητά της να υποδεχτεί τέτοιο φόρτο κυκλοφορίας. Η έννοια του τράφινγκ τότε, ακόμη ήταν ακατανόητη. 

«Η στροφή φορτηγών επάνω στην γέφυρα, θα πρέπει να απασχολήσει τους ειδικούς  της Περιφέρειας, λαμβάνοντες υπόψη τα νέα δεδομένα. Και στο φανάρι της Τροχαίας, που βρίσκεται μέσα από την μάντρα της παρακείμενης επιχείρησης, για να είναι πλήρης η χρησιμότητά του, θα πρέπει να γίνει ότι λέει ο νόμος».

Αυτά λένε περίοικοι, που ζουν καθημερινά το καρδιοχτύπι της διέλευσης της οδού.      


ΔΕΙΤΕ ΚΙ ΑΛΛΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΕ ΤΟ ΦΑΚΟ ΤΟΥ ISTOLOGIOU, ΤΡΑΒΗΓΜΕΝΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΗΣ 10 ΠΜ ΚΑΙ 10.25 ΠΜ



 













Δημοσίευση σχολίου