Ευχάριστα είναι τα νέα που έρχονται από
το αεροδρόμιο του Αράξου στην Αχαΐα καθώς τα επίσημα στοιχεία δείχνουν
ότι, μεσούσης της τουριστικής περιόδου, παρατηρείται μεγάλη αύξηση στις
αυξήσεις επισκεπτών από το εξωτερικό.
Μέχρι
τώρα έχουν καταγραφεί περίπου 8.500 περισσότεροι επιβάτες σε σύγκριση
με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Αυτό σημαίνει ότι το 2016, από την
1-1 μέχρι και τις 23 Ιουλίου είχαν διακινηθεί περί τους 61.000 επιβάτες
ενώ φέτος ο αριθμός τους έχει ξεπεράσει 69.500. Οι πτήσεις που έχουν
γίνει από και προς το αεροδρόμιο της Αχαΐας φέτος ξεπερνούν τις 595 ενώ
το 2016 ήταν 570. Μάλιστα τα τελευταία χρόνια παρατηρείται διαρκώς
ανοδική πορεία στον Άραξο με την κίνηση να έχει τριπλασιαστεί. Είναι
χαρακτηριστικό ότι το 2011 οι επιβάτες που διακινήθηκαν μέσω του
αεροδρομίου ήταν συνολικά 58.000 ενώ πλέον αγγίζουν τις 155.000. Η
ανοδική τάση της φετινής περιόδου αναμένεται να συνεχιστεί και να
κορυφωθεί τον Αύγουστο ενώ αξιοσημείωτη κίνηση αναμένεται να υπάρχει έως
και περίπου τις 25 Οκτωβρίου.
Όπως εξήγησε, μιλώντας «Στο Κόκκινο Πάτρας 107,7» ο αερολιμενάρχης του Αράξου Γιώργου Γκουβίτσας, έχουμε μεγάλη αύξηση από Ρωσία, και Γερμανία και αναμένεται μεγαλύτερη κίνηση τον Αύγουστο οπότε και θα έχουμε πτήσεις από Εστονία, Λευκορωσία, Αρμενία. Βέλγιο, Ιταλία, Σλοβακία, Γερμανία από 5 πόλεις (Μόναχο, Ντίσεντολφ, Αμβούργο, Φραγκφούρτη, Στρασβούργο), Πολωνία. Σημαντικές αυξήσεις έχουμε και από το Ισραήλ καθώς ήρθαν στην αρχή της περιόδου και θα έρθουν και τον Σεπτέμβρη αρκετές πτήσεις, με περίπου 4.000 επιβάτες.
«Ο νέος δρόμος είναι ένα πολύ μεγάλο αβαντάζ για το αεροδρόμιο, θα μπορούσε να πάρει πολύ μεγάλη ανάπτυξη ο Άραξος. Μπορεί π.χ. να γίνει ένα αεροδρομιάκι χαμηλού κόστους, περιφερειακό του Βενιζέλος, με πολύ χαμηλό εισιτήριο. Θα μπορεί να εξυπηρετεί φοιτητές κι ανθρώπους που δεν έχουν μεγάλη οικονομική δυνατότητα να έρθουν από την Ευρώπη… Το αεροδρόμιο έχει πολύ χαμηλά κόστη π.χ. ένα ιδιωτικό αεροσκάφος για να παρκάρει στον Άραξο πληρώνει 12 ευρώ την ημέρα. Το κράτος τηρεί μια πολιτική χαμηλού κόστους. Θα μπορούσε το αεροδρόμιο να πολλαπλασιάσει τα έσοδά του, το παρκινγκ των αυτοκινήτων π.χ. είναι ελεύθερο. Παρά ταύτα τα έσοδα ξεπερνούν το 1,5εκ. στην θερινή περίοδο. Δυστυχώς αυτά τα χρήματα δεν επαεπενδύονται στο αεροδρόμιο», σημείωσε μεταξύ άλλων ο κ. Γκουβίτσας.
Παράλληλα ο αερολιμενάρχης του Αράξου επισημαίνει ότι το αεροδρόμιο θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί και για μεταφορά προϊόντων (cargo) ωστό αυτή την στιγμή δεν υπάρχουν ψυγεία. «Εάν πρόκειται για ευπαθή προϊόντα πρέπει να φτιαχτούν αυτές οι εγκαταστάσεις αλλά μπορούν να έρχονται κι απέξω έτοιμα για να φορτωθούν και να φύγουν επιτόπου», εξηγεί.
Όπως εξήγησε, μιλώντας «Στο Κόκκινο Πάτρας 107,7» ο αερολιμενάρχης του Αράξου Γιώργου Γκουβίτσας, έχουμε μεγάλη αύξηση από Ρωσία, και Γερμανία και αναμένεται μεγαλύτερη κίνηση τον Αύγουστο οπότε και θα έχουμε πτήσεις από Εστονία, Λευκορωσία, Αρμενία. Βέλγιο, Ιταλία, Σλοβακία, Γερμανία από 5 πόλεις (Μόναχο, Ντίσεντολφ, Αμβούργο, Φραγκφούρτη, Στρασβούργο), Πολωνία. Σημαντικές αυξήσεις έχουμε και από το Ισραήλ καθώς ήρθαν στην αρχή της περιόδου και θα έρθουν και τον Σεπτέμβρη αρκετές πτήσεις, με περίπου 4.000 επιβάτες.
«Ο νέος δρόμος είναι ένα πολύ μεγάλο αβαντάζ για το αεροδρόμιο, θα μπορούσε να πάρει πολύ μεγάλη ανάπτυξη ο Άραξος. Μπορεί π.χ. να γίνει ένα αεροδρομιάκι χαμηλού κόστους, περιφερειακό του Βενιζέλος, με πολύ χαμηλό εισιτήριο. Θα μπορεί να εξυπηρετεί φοιτητές κι ανθρώπους που δεν έχουν μεγάλη οικονομική δυνατότητα να έρθουν από την Ευρώπη… Το αεροδρόμιο έχει πολύ χαμηλά κόστη π.χ. ένα ιδιωτικό αεροσκάφος για να παρκάρει στον Άραξο πληρώνει 12 ευρώ την ημέρα. Το κράτος τηρεί μια πολιτική χαμηλού κόστους. Θα μπορούσε το αεροδρόμιο να πολλαπλασιάσει τα έσοδά του, το παρκινγκ των αυτοκινήτων π.χ. είναι ελεύθερο. Παρά ταύτα τα έσοδα ξεπερνούν το 1,5εκ. στην θερινή περίοδο. Δυστυχώς αυτά τα χρήματα δεν επαεπενδύονται στο αεροδρόμιο», σημείωσε μεταξύ άλλων ο κ. Γκουβίτσας.
Παράλληλα ο αερολιμενάρχης του Αράξου επισημαίνει ότι το αεροδρόμιο θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί και για μεταφορά προϊόντων (cargo) ωστό αυτή την στιγμή δεν υπάρχουν ψυγεία. «Εάν πρόκειται για ευπαθή προϊόντα πρέπει να φτιαχτούν αυτές οι εγκαταστάσεις αλλά μπορούν να έρχονται κι απέξω έτοιμα για να φορτωθούν και να φύγουν επιτόπου», εξηγεί.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου