ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ gmosxos1@hotmail.com στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα άνοιξε και ισχύει πάλι το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε σε περίπτωση που αδυνατείτε να κάνετε χρήση του hotmail.com
ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Τρίτη, 11 Ιουλίου 2017

Αν. Παναγιωτόπουλος: Στρεβλή η Νότια Χάραξη...




...της Πατρών-Πύργου, κατακρεουργεί την περιοχή

Στη Νότια Χάραξη της Πατρών-Πύργου από το Μιντιλόγλι (μετά το τέλος της Περιμετρικής Πατρών) μέχρι και την κάτω Αχαΐα επιμένουν παράγοντες  και 
 
φορείς της περιοχής οι οποίοι μάλιστα πραγματοποίησαν σύσκεψη στην πόλη προκειμένου να καθορίσουν την περαιτέρω στάση τους. 
 
Για το θέμα μίλησε «Στο Κόκκινο Πάτρα 107,7» το μέλος της Επιτροπής Διεκδίκησης κι επικεφαλής της δημοτικής παράταξης της Πάτρας «Αγωνιζόμενοι Πολίτες», Ανδρέας Παναγιωτόπουλος. Ο κ. Παναγιωτόπουλος χαρακτήρισε την παρούσα χάραξη του δρόμου «στρεβλή» κι εκτίμησε ότι θα κατακρεουργήσει το παραλιακό κομμάτι δυτικά της Πάτρας.

«Το πρώτο πρόβλημα είναι οικιστικό. Ο καινούργιος αυτοκινητόδρομος με διαπλάτυνση του υπάρχοντος απαγορεύει κάθε δραστηριότητα ένθεν κακείθεν. Το κομμάτι της ανάπτυξης της πόλης των Πατρών είναι προς εκείνη την πλευρά εάν αυτό το κατακρεουργήσουμε δεν μας μένει τίποτα. Ερχόμενος ο σιδηρόδρομος ο καινούργιος πείτε που θα χτίσει ένας άνθρωπος π.χ. στα Καμίνια. Επίσης βάζουν διόδια στα Καμίνια. Δέσμευση του υπάρχει να μην γίνει εκεί. Έχω «φάει» δεσμεύσεις υπουργών 10 χρόνια τώρα. Που θα τους βρω τώρα τους υπουργούς να τους ζητήσω το λόγο; Ο υπουργός σήμερα είναι αύριο δεν είναι. Τα 10 στρέμματα απαλλοτρίωσης στα Καμίνια είναι εκεί και παραμένουν, εάν δεν το κάνει ο σημερινός θα το κάνει ο αυριανός», σημειώνει χαρακτηριστικά ο κ. Παναγιωτόπουλος.

Σύμφωνα με τον πρώην Δήμαρχο Δυτικής Αχαΐας η ισχύουσα χάραξη που ουσιαστικά αποτελεί διαπλάτυνση της υπάρχουσας, αποφασίστηκε την εποχή που το έργο είχε προγραμματιστεί να γίνει με παραχώρηση και εξυπηρετούσε τα «θέλω» του εργολάβου που είχε αναλάβει την εκτέλεσή του.

«Ο παραχωρησιούχος λοιπόν πήρε μετρητή τον έβαλε έξω από την Πάτρα και μέτρησε την κίνηση που βγαίνει, μετά βάζει έναν ακόμα έξω από τα όρια του Νομού και διαπιστώνει ότι το 60% της εξερχόμενης κίνησης από την Πάτρα πάει στη Δυτική Αχαΐα. Φροντίζει λοιπόν να γίνει διαπλάτυνση του δρόμου και βρίσκει την «στενωσιά» στα Καμίνια να βάλει τα διόδια για να τους πιάσει όλους. Ο Μπόμπολας το μελέτησε που πήρε το έργο κατά παραχώρηση και συνεχίζουν μέχρι σήμερα στην ίδια λογική αν και το έργο δεν γίνεται σήμερα κατά παραχώρηση και είναι του κράτους. Αναγνωρίστηκε αυτό από την σημερινή ηγεσία, παρά ταύτα δεν έχουμε τις ενέργειες εκείνες που περιμέναμε, ενημέρωσης του κοινού για να κάνουμε την στρεβλή χάραξη, ίσια.

Οι απαλλοτριώσεις είναι πολύ ακριβότερες στο παραλιακό κομμάτι από ότι είναι στα δάση και στα χωράφια της Νότιας Χάραξης. Η χάραξη θα πρέπει να συνδέει το τουριστικό κέντρο της περιοχής, που είναι η Ολυμπία, με τους αναπτυξιακούς κόμβους όπως είναι η ΒΙΠΕ και τα άλλα συγκοινωνιακά κέντρα, λιμάνι κ.α. Επιτυγχάνονται αυτά με την χάραξη που έχουμε σήμερα; Όχι», τονίζει μεταξύ άλλων ο κ. Παναγιωτόπουλος. 
 
Δημοσίευση σχολίου