Ουστ προστάτες
της διαπλοκής !
ΟΙ ΠΙΟ ΚΡΙΣΙΜΕΣ ΜΑΧΕΣ ΕΙΝΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ
ΜΑΣ. ΌΧΙ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΕΞΩ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΧΩΡΑ. ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΞΕΜΠΕΡΔΕΥΟΥΜΕ
ΜΕ ΤΟ ΠΑΛΙΟ, ΜΕ ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ
«Στις 25 Γενάρη ξεκινήσαμε μία τολμηρή προσπάθεια να βγάλουμε τη χώρα από την επιτροπεία. Δεν δειλιάσαμε να συγκρουστούμε, να πάμε κόντρα σε θεούς και δαίμονες. Δώσαμε ανάσα αξιοπρέπειας στον ελληνικό λαό. Καταφέραμε να ανοίξουμε δρόμους. Την κρίσιμη στιγμή βάλαμε τον λαό στο τραπέζι της διαπραγμάτευσης. Ζητήσαμε τη γνώμη του λαού για να φέρουμε μία καλύτερη συμφωνία», ανέφερε ο Αλ Τσίπρας και συνέχισε:
«Οι πιο κρίσιμες μάχες είναι μπροστά μας. Όχι μόνο και έξω αλλά και μέσα στη χώρα. Είναι ευκαιρία να ξεμπερδεύουμε με το παλιό, με το καθεστώς της διαφθοράς, της διαπλοκής, των σκανδάλων, της αναξιοκρατίας. Να ανοικοδομήσουμε μία Ελλάδα, να ξεμπερδεύσουμε με το παλιό, να μην αφήσουμε την Ελλάδα να γυρίσει πίσω».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου