Η ΕΡΤ Α.Ε. διαψεύδει κατηγορηματικώς ως αστεία την «είδηση» ότι το ντιμπέιτ μαγνητοσκοπήθηκε εν μέρει και αυτά που ακούγαμε λέγονταν με 20 λεπτά καθυστέρηση.
«Τι άλλο θα ακούσουμε;», αναφέρεται χαρακτηριστικά σε σχετική ανακοίνωση της ΕΡΤ, η οποία ευχαριστεί θερμά όλους τους δημοσιογράφους, τεχνικούς και φωτορεπόρτερ που φιλοξενήθηκαν στο Ραδιομέγαρο της Αγ. Παρασκευής για την κάλυψη του χθεσινού ντιμπέιτ, για την άριστη συνεργασία και την κατανόησή τους σε όποιες δυσκολίες προέκυψαν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου