Προβοκάτσιες χαρακτήρισε η Ζωή Κωνσταντοπούλου το επεισόδιο που σημειώθηκε μεταξύ μεταξύ της συντονίστριας του καναλιού της Βουλής Κατερίνας Κατωτάκη και των συμβασιούχων δημοσιογράφων του σταθμού, καταγγέλουν: Μας απαγόρευσαν την είσοδο στο κανάλι της Βουλής

«Αυτού του είδους οι προβοκάτσιες έχουν ένα όριο. Εγώ ελπίζω να μην έχει κινδυνέψει η σωματική ακεραιότητα της κυρίας Κατωτάκη η οποία είναι η συντονίστρια του καναλιού κι επίσης ελπίζω κάποιοι να καταλάβουν ότι ένα καθεστώς προνομίων των οποίων απολάμβαναν για πάρα πολύ καιρό δεν μπορεί αν συνεχιστεί», ανέφερε μεταξύ άλλων η Ζ. Κωνσταντοπούλου σε συνέντευξή της στο Star Κεντρικής Ελλάδας.