ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ gmosxos1@hotmail.com στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα άνοιξε και ισχύει πάλι το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε σε περίπτωση που αδυνατείτε να κάνετε χρήση του hotmail.com
ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Τετάρτη 29 Απριλίου 2015

Παραίτηση Γατοπούλου με αιχμές αδιαφορίας Πελετίδη

Βολές της Κατερίνας Γατοπούλου εναντίον Πελετίδη- "Εξαιτίας του παραιτήθηκα από τη θέση της εκτελούσας χρέη Διοικήτριας του Καραμανδανείου"  "Το τελευταίο χρονικό διάστημα ΔΕΝ απαντούσε καν στις κλήσεις μου, ενω εγνώριζε τα τηλέφωνά μου"
Κατερίνα Γατοπούλου, μέχρι χθες Διοικήτρια Καραμανδανείου Νοσοκομείου Παίδων Πατρών.
 
 
 
«Λυπάμαι που το δημοσιοποιώ, αλλά ο κ. Πελετίδης ΔΕΝ σεβάστηκε ΟΥΤΕ την (αμισθί) πολύμηνη προσφορά μου, ούτε την Ιατρική Δεοντολογία μεταξύ μας, ούτε το δικαίωμά μου ως εργαζόμενης στην κανονική της άδεια». – Δεν άδειαζα απαντά ο Δήμαρχος Πατρέων!

 
«Λυπάμαι που το δημοσιοποιώ, αλλά ο κ. Πελετίδης ΔΕΝ σεβάστηκε ΟΥΤΕ την (αμισθί) πολύμηνη προσφορά μου, ούτε την Ιατρική Δεοντολογία μεταξύ μας, ούτε το δικαίωμά μου ως εργαζόμενης στην κανονική της άδεια.   ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑΤΙ; Απάντηση δεν έχω, αφού κάθε προσπάθεια επικοινωνίας έπεσε στο κενό».

Με τα παραπάνω, που αποτελούν απόσπασμα ανακοίνωσής της, την παραίτησή της από τη θέση της εκτελούσας χρέη Διοικήτριας Καραμανδανείου και απο την θέση της Διευθύντριας Ιατρικής Υπηρεσίας Καραμανδανείου, γνωστοποιεί  η Κατερίνα Γατοπούλου, "βάλλοντας" εναντίον του Δημάρχου Πατρέων και Προέδρου του Καραμανδανείου Κώστα Πελετίδη, που τον κατηγορεί για΄πεισματώδη διάθεση, έλλειψη δεοντολογίας και άλλα πολλά.

Στην επιστολή παραίτησής της η κ. Γατοπούλου αναφέρει τα παρακάτω: 


«Mε πολλή πίκρα και μεγάλη θλίψη σας στέλνω αυτό το κείμενο που συνοπτικά περιγράφει την αιτία παραιτήσεως μου και απο την θέση της εκτελούσας χρέη Διοικήτριας Καραμανδανείου και από την θέση της Διευθύντριας Ιατρικής Υπηρεσίας Καραμανδανείου.

Όπως είναι γνωστό, με την υπ΄ αριθμ 12/22-8-2012 Απόφαση του Δ.Σ. του Καραμανδανείου Νοσ. ψηφίσθηκα  από το Διοικητικό Συμβούλιο του Νοσοκομείου μου Διευθύντρια Ιατρικής Υπηρεσίας.

Μετά την αναβάθμιση του κ. Στακιά, από την θέση Διοικητή Καραμανδανείου στην θέση Διοικητή 6ης ΥΠΕ, και επειδή το Νοσοκομειο μας έμεινε χωρίς Διοικητή από  αρχές Οκτώβρη, και δεδομένου ότι στο Καραμανδάνειο ΔΕΝ προβλέπεται θέση Αναπληρωτή Διοικητή , εκ των πραγμάτων και χωρίς ποτέ να το έχω επιδιώξει, εκτελώ καθήκοντα Διοικήτριας -υπό την θεσμική μου ιδιότητα ως Διευθύντρια Ιατρικής Υπηρεσίας- και βάσει του ισχύοντος Νόμου 3329/2005 άρθρο 7 παράγρ. 4.

Ο κ. Πελετίδης ανέλαβε Δήμαρχος τον Σεπτέμβριο και Πρόεδρος του Καραμανδανείου, επειδή το Καραμανδάνειο είναι κληροδότημα και έτσι ορίζει η επιθυμία του Ευεργέτη-Διαθέτη. Παράλληλα υπάρχει Διοικητής, όπως σε όλα τα Νοσοκομεία.

Στις επανειλημμένες προτάσεις μου για συνάντηση συνεργασίας ώστε ως Διευθύντρια Ιατρικής Υπηρεσίας να του εκθέσω τα προβλήματα και των ιατρών αλλά και των επιστημόνων, πολλών και διαφορετικών ειδικοτήτων, οι οποίοι υπάγονται σε μένα, ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΗΚΕ.

Τον Οκτώβριο άρχισα να εκτελώ καθήκοντα Διοικητή, όπως προανέφερα. Το πρώτο χρονικό διαστημα τον εύρισκα στο τηλέφωνο και του ζητούσα, ως Διοικήτρια πλέον, συνάντηση (όπου κι όποτε διευκολυνόταν) συνεργασίας μαζί του ΥΠΕΡ  ΚΑΡΑΜΑΝΔΑΝΕΙΟΥ, την οποία με δική του αποκλειστική ευθύνη ΔΕΝ υλολοποίησε ΠΟΤΕ! 


Το τελευταίο χρονικό διάστημα ΔΕΝ απαντούσε καν στις κλήσεις μου, ενω εγνώριζε τα τηλέφωνά μου. Αναγκάστηκα, για να μην ενοχλώ, να απευθύνομαι σε σταθερά τηλ. της Δημαρχίας. 

ΔΕΝ επικοινώνησε ΠΟΤΕ μαζί μου, ώστε να έχουμε μία minimum έστω συνεργασία για το Νοσοκομείο που τόσα προσφέρει!

Μεγάλη Τρίτη του απέστειλα με τον κλητήρα του Νοσοκομείου προς υπογραφή την κανονική μου άδεια, αρκετών ημερών, λόγω αναχωρήσεώς μου στο εξωτερικό. Προσπάθησα βεβαίως να τον ενημερώσω τηλεφωνικά, αλλά η συνήθης τακτική του Δημάρχου προς την Διοικήτρια του Καραμανδανείου, της πλήρους σιωπής και απαξίωσης, συνεχίστηκε για άλλη μία φορά! Δεν απαντούσε ούτε σε κλήσεις ούτε σε μηνύματά μου.


Πήγα στην Αμερική, παρέμεινα εκεί 15 ημέρες, γύρισα στην Ελλάδα, επέστρεψα στο Καραμανδάνειο, η ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΜΟΥ ΑΔΕΙΑ παρέμενε καταχωνιασμένη στα συρτάρια του Δημαρχείου ΑΝΥΠΟΓΡΑΦΗ!! Παρά τα εκ νέου αλλεπάλληλα τηλεφωνήματά μου σε γραμματείς και γραμματείς, παρά τα αλλεπάλληλα τηλέφωνα αρμόδιων διοικητικών υπαλλήλων του Καραμανδανείου να υπογραφεί επιτέλους η άδεια της Διοικήτριας, το πείσμα του κ. Δημάρχου ανυποχώρητο.

Επειδή του είχα αποστείλει, προ Πάσχα και την έκθεση αξιολόγησής μου, συμβιβάστηκα στο να μου υπογράψει ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΜΟΝΟΝ ΤΗΝ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΜΟΥ ΑΔΕΙΑ !

Και αφού και υπάλληλοι του Καραμανδανείου κι εγώ, εξηγούσαμε παντού, ότι αυτή η υπογραφή ΗΤΑΝ ΜΟΝΟΝ ΓΙΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ, ΔΙΟΤΙ ΥΠΗΡΧΕ ΤΟΤΕ ΚΕΝΟ ΔΙΟΙΚΗΤΗ της 6ης ΥΠΕ.

Όπως όλοι γνωρίζουμε, ο κ. Στακιάς είχε ήδη φύγει, και (τότε, δηλ προ Πάσχα ) ο κ. Γιαννόπουλος δεν είχε καν αναλαβει.

Κρατώ στην διάθεσή σας τα μηνύματα που έχω αποστείλει από το κινητό μου στο κινητό του κ. Πελετίδη, είτε για να μου υπογράψει την άδειά μου, είτε για να έχουμε συνεργασία για το συμφέρον του Νοσοκομείου, το οποίο όπως πανθομολογείται πολύ ικανά και δραστήρια διοίκησα όλους αυτούς τους μήνες, παρά τα πολλά παράλληλα επιστημονικά και εργασιακά μου καθήκοντα, με τα οποία ήμουν επιφορτισμένη (εγώ και όχι οι διορισμένοι Διοικητές).

Λυπάμαι που το δημοσιοποιώ, αλλά ο κ. Πελετίδης ΔΕΝ σεβάστηκε ΟΥΤΕ την (αμισθί) πολύμηνη προσφορά μου, ούτε την Ιατρική Δεοντολογία μεταξύ μας, ούτε το δικαίωμά μου ως εργαζόμενης στην κανονική της άδεια.   ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑΤΙ; Απάντηση δεν έχω, αφού κάθε προσπάθεια επικοινωνίας έπεσε στο κενό.

'Ολα τα ανωτέρω και λόγοι αξιοπρέπειας με οδήγησαν στην σημερινή παραίτησή μου, για την οποία ηθικά και πρακτικά υπεύθυνος είναι ο κ Πελετίδης!». 

Απάντηση του Δημάρχου Πατρέων

Από το γραφείου του Δημάρχου Πατρέων προβλήθηκε ο λόγος του φόρτου εργασίας, ως απάντηση στην ανακοίνωση της κυρίας Γατοπούλου. Συγκεκριμένα αναφέρονται τα παρακάτω:
 
«Η διαμαρτυρία της εκτελούσας χρέη διοικήτριας του Καραμανδανείου Νοσοκομείου Παίδων Πατρών, κυρίας Κατερίνας Γατοπούλου, που αναφέρεται σε έλλειψη ενδιαφέροντος από πλευράς μου, για τα προβλήματα του Νοσοκομείου ουδεμία σχέση έχει με την πραγματικότητα.

Άλλωστε, το ενδιαφέρον μου για το Νοσοκομείο και την επίλυση των προβλημάτων του, με την ιδιότητα του Προέδρου του Καραμανδανείου, αποδεικνύεται καθημερινά από την ίδια τη ζωή. Η συνεργασία μου με την κυρία Γατοπούλου, την προηγούμενη εβδομάδα δεν κατέστη δυνατή, λόγω της έντασης των ημερών (θέμα με ταμειακά διαθέσιμα του Δήμου, Δημοτικό Συμβούλιο, κινητοποίηση, ραντεβού με υπουργούς κ.α). Στην προ ωρών συνάντησή μας δε, η κυρία Γατοπούλου ενημερώθηκε για το πλήρες πρόγραμμά μου ως Δημάρχου κατά την προηγούμενη εβδομάδα και κατανόησε το φόρτο εργασίας».


1 σχόλιο:

Καντριανιώτης είπε...

Φυσικά και δεν αδειάζει ο βλαχοδήμαρχος.
Εχει σπουδαιότερα καθήκοντα να επιτελέσει ο άνθρωπος.
Απο το να μεταφέρει αυτούσιες τις κομματικές ντιρεκτίβες του Περισσού στην πόλη,και να μάχεται λυσσαλέα την κυβέρνηση και τον Συριζα.
Ετσι δεν του μένει χρόνος να ασχοληθεί με την πόλη και τα προβλήματά της.