ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ gmosxos1@hotmail.com στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα άνοιξε και ισχύει πάλι το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε σε περίπτωση που αδυνατείτε να κάνετε χρήση του hotmail.com
ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2018

Εργοδότης επιτέθηκε με σιδερογροθιά κατά εργαζομένου!




Συγκέντρωση διαμαρτυρίας την Παρασκευή οι διανομείς της Θεσσαλονίκης, για τον ξυλοδαρμό

Και νέο περιστατικό ξυλοδαρμού διανομέα φαγητού στην Θεσσαλονίκη. Τον άγριο ξυλοδαρμό του ακόμα και με σιδερογροθιά κατήγγειλε ο Τάσος Τοπαλίδης από πρώην εργοδότης του. Ο διανομέας φαγητού ενώ όπως είπε στην ΕΡΤ έχει υποβάλλει και μήνυση.
"Δούλευα στην πιτσαρία του κυρίου. Ο εργοδότης έλειπε και συνεργαζόμουν με την μητέρα του. Είχα συνεννοηθεί να μου κολλήσουν ένσημα για να έχει ασφάλεια το παιδί μου. Ήταν ένα Σάββατο που ήμουν άρρωστος και ενώ τον είχα ειδοποιήσει ότι είμαι άρρωστος μου έστελνε απειλητικά μηνύματα. Πήγα στην αστυνομία και το κατήγγειλα. Η αστυνομία είπε ότι θα το αναλάβει έκαναν συστάσεις στη μάνα του. Παραιτήθηκα από τη δουλειά και προχθές ήμουν στους Αμπελόκηπους στην πλατεία, με πλησίασε και άρχισε να με χτυπά με τα χέρια του. Μας χώρισαν περαστικοί, τον απομάκρυναν από μένα. Πήρε σιδερογροθιά και άρχισε να με χτυπά στο κεφάλι. Έχω σπασμένα ζυγωματικά και μύτη. Συνολικά δούλευα 5 - 6 χρόνια ως διανομέας φαγητού."

"Δεν κολλάνε ένσημα στα μαγαζιά, κολλάνε μερικά όσο τα πιο λίγα. Επίσης αργούν πάρα πολύ να σε πληρώσουν" είπε ο διανομέας φαγητού προσθέτοντας ότι "έχω κάνει μήνυση, τον κράτησαν αυτόφωρο και έχουν πάρει αναβολή ως την Παρασκευη".

Συγκέντρωση διαμαρτυρίας οι διανομείς, για τον ξυλοδαρμό


Συγκέντρωση διαμαρτυρίας θα πραγματοποιήσουν την Παρασκευή στις 10.30 το πρωί στους Αμπελόκηπους Θεσσαλονίκης οι διανομείς, με αφορμή τον ξυλοδαρμό, που, όπως καταγγέλλει η Επιτροπή Αγώνα Διανομέων δέχτηκε ο 36χρονος συνάδελφός τους, Τάσος Τοπαλίδης, την περασμένη Δευτέρα από τον πρώην εργοδότη του, στην συγκεκριμένη περιοχή.

Στη συνέχεια θα μεταβούν στα δικαστήρια Θεσσαλονίκης, όπου στις 12 το μεσημέρι θα εκδικαστεί η υπόθεση. Ο πρώην εργοδότης συνελήφθη στο πλαίσιο του αυτοφώρου στις 3/12, ύστερα από μήνυση του διανομέα. Ο Τάσος Τοπαλίδης, που νοσηλεύτηκε στο ΑΧΕΠΑ μετά τον καταγγελλόμενο ξυλοδαρμό, πήρε σήμερα το μεσημέρι εξιτήριο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: