Η δημοσιογράφος του Mega, που "πετάχτηκε" στο θέμα με τα κανάλια, ως εκπρόσωπος 7 καναλιών
Αίσθηση προκάλεσε η παρέμβαση της δημοσιογράφου του Mega, Όλγας Τρέμη, που "πετάχτηκε" με έντονο τρόπο και ιδιαίτερη επιμονή, όταν ο Αλέξης Τσίπρας απαντούσε σε ερώτηση του δημοσιογράφου Μάκη Γιομπαζολιά για την αδειοδότηση των καναλιών.
"Με ποια διαδικασία" τον διέκοψε η Όλγα Τρέμη, παραβαίνοντας τους όρους του ντιμπέιτ, που και η ίδια είχε συμφωνήσει όπως της επεσήμανε ο Πάνος Χαρίτος.
Είναι χαρακτηριστικός ο διάλογος που ακολούθησε με την δημοσιογράφο του Μega:
Τσίπρας: Είμαι στην διάθεσή σας να σας απαντήσω κυρία Τρέμη. Γιατί; Έχετε την μύγα και μυγιάζεστε;Η κεντρική παρουσιάστρια του Mega σε μια προσπάθεια να δικαιολογήσει την έντονη παρέμβασή της στο θέμα της αδειοδότησης των καναλιών είπε ότι δεν ήθελε "να δημιουργούνται εντυπώσεις, διότι εδώ είμαστε εκπρόσωποι 7 καναλιών και ακούμε κάτι και θέλουμε διευκρινήσεις".
Τρέμη:.. εγώ δεν έχω καμία μύγα
Τσίπρας: Τότε γιατί παρεμβαίνετε; Αν έχετε μύγα και μυγιάζεστε να μας πείτε ποια είναι αυτή η μύγα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου