Στους παιδικούς σταθμούς
Κανονικά θα γίνουν οι προσλήψεις και οι ανανεώσεις συμβάσεων ορισμένου χρόνου στους δημοτικούς παιδικούς σταθμούς, αφού με απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας, ύστερα από αίτημα του υπουργείου Εσωτερικών, αίρεται κατ' εξαίρεση η αναστολή προσλήψεων για την προεκλογική περίοδο.Να σημειωθεί ότι οι ανάγκες των δημοτικών βρεφονηπιακών και παιδικών σταθμών καλύπτονται μόνο με την πρόσληψη συμβασιούχων ορισμένου χρόνου, οι οποίοι αμείβονται από πιστώσεις προερχόμενες κατά κύριο λόγο από κοινοτικούς πόρους, με μικρή εθνική συμμετοχή. "Η αναστολή της πρόσληψής τους θα είχε ως αποτέλεσμα και την αναστολή λειτουργίας των παιδικών και βρεφονηπιακών σταθμών, με άμεσο αρνητικό αντίκτυπο στις τοπικές κοινωνίες" εξηγεί το υπουργείο Εσωτερικών.
Οι προσλήψεις και ανανεώσεις συμβάσεων σε παιδικούς σταθμούς, που υλοποιούν το κοινοτικό πρόγραμμα "Εναρμόνιση Οικογενειακής και Επαγγελματικής Ζωής" αφορούν 7.030 υπάλληλους με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου. Οι υπάλληλοι κατανέμονται ως εξής: 4.826 άτομα σε δημοτικούς παιδικούς σταθμούς, 1.922 άτομα σε ΝΠΔΔ που έχουν παιδικούς σταθμούς, 269 άτομα σε δήμους για την υλοποίηση του κοινοτικού προγράμματος και 13 άτομα σε ΟΤΑ α' βαθμού για την ανάπτυξη δομών και υπηρεσιών της Τοπικής Αυτοδιοίκησης προς όφελος των γυναικών και για την καταπολέμηση της βίας.
Θετική χαρακτήρισε την απόφαση ο πρόεδρος της ΚΕΔΕ Γ. Πατούλης, ζητώντας, παράλληλα, επέκταση της άρσης αναστολής προσλήψεων και σε άλλα συγχρηματοδοτούμενα προγράμματα, όπως και στις ανταποδοτικές υπηρεσίες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου