![]() |
| ΠΕΛΕΤΙΔΗΣ: Ουφ, βαριά η καλογερική του Δημάρχου. Ευτυχώς που ο θεούλης έριξε μερικά καζάνια νερό γιατί οι Πατρινοί θα με έπνιγαν σε ξερό πηγάδι! Αλλά με κείνα τα κάγκελα τις θα κάμω; ΓΕΡΟΠΑΝΑΓΙΩΤΗ: Άστα Δήμαρχε σε μένα και θα τους κόψω το χάπι που θέλουν οικουμενική... |
"Ουσιαστικά θέλετε έναν οικουμενικό
Πρόεδρο!!! Δικαίωμά σας να θέλετε έναν τέτοιο πρόεδρο". Δεν διατίθεμαι
απαντά στον Χρ. Πατούχα η πρόεδρος του Δημ. Συμβουλίου Πατρέων
Πολύ της Οικουμενικής παίζει αυτό τον καιρό στην Πάτρα. Και μάλιστα σε επίπεδο Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Τόσο, που κάποιος περαστικός από την πόλη θα μπει στον πειρασμό να ρωτήσει: Καλέ της... Οικουμενικής είστε και οι δύο;
Τα παραπάνω προκύπτουν από την επαναστατική πράξη, α λα Δημαρά, που επανέλαβε ο Δήμαρχος Πατρέων, κόβοντας κάτι σίδερα στο Λιμάνι. Που δεν πήρε κοντά του τον Χρήστο Πατούχα, να τον πάρουν τα πλάνα της ΤιΒούλας κια όχι της ΤιΜαρίας... Από του ΟΛΠΑ ντε...
Τι αναρωτιέστε; Δεν καταλάβατε ακόμη; Του ΟΛΠΑ με τον οποίο γλυφότανε ο Πελετίδης με την παραχώρηση έναντι του πάρκου του Αγ. Ανδρέα;
Αααα, αν και με αυτά δεν καταλάβατε, απάντηση δίνει εγγράφως στον επικεφαλής της «Ανυπότακτης Πολιτείας» τον Χρήστο Πατούχα, η πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Πατρέων, Κατερίνα Γεροπαναγιώτη, σχετικά με την επιστολή του για την αποξήλωση των κιγκλιδωμάτων του ΟΛΠΑ..
Ειδικότερα λοιπόν αναφέρει:
«Σε επιστολή που μου αποστείλατε και δημοσιοποιήσατε, σχολιάζετε την παρουσία μου στην ενέργεια της δημοτικής αρχής και στο άνοιγμα της εισόδου του πάρκινγκ του ΝΟΠ.
Έχετε τη δική σας αντίληψη για το ρόλο και τις αρμοδιότητες του Πρόεδρου του Δημοτικού Συμβουλίου, την οποία και δημοσιοποιήσατε αμέσως μετά την εκλογή μου, σε ανακοίνωση της παράταξης «Ανυπότακτη Πολιτεία».
Αναφέρατε μεταξύ των άλλων, ότι «…η Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου δε εκλέχθηκε, αλλά διορίστηκε» συνεχίζοντας ότι «…ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου, δεν εκπροσωπεί τη Δημοτική αρχή, αλλά το σύνολο του Δημοτικού Συμβουλίου.
Γι’ αυτό πρέπει να είναι προσωπικότητα ευρύτατης αποδοχής και κύρους και μεγάλης προσήλωσης στους δημοκρατικούς κανόνες και στους κανόνες διαλόγου και της πολιτικής σύνθεσης». Ουσιαστικά θέλετε έναν οικουμενικό Πρόεδρο!!!
Δικαίωμά σας να θέλετε έναν τέτοιο πρόεδρο. Δικό μου δικαίωμα και υποχρέωση να παρευρίσκομαι και να ενισχύω σημαντικές πρωτοβουλίες του Δημάρχου, της Δημοτικής Αρχής και του Δημοτικού Συμβουλίου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου