Σε συνέντευξη Τύπου ο δήμαρχος
Πατρέων Κ. Πελετίδης λέει ότι σχολική χρονιά ξεκινά με προβλήματα λόγω του
κακού ΣΥΡΙΖΑ!
Πολλά βήματα πίσω σε ζητήματα
της σχολικής στέγης και της λειτουργίας των σχολείων, που κανονικά δεν θα
έπρεπε να υπάρχουν καν εν έτη 2015, τα οποία έχουν γίνει με κυβερνητική ευθύνη,
κατέδειξε σήμερα ο Δήμαρχος Πατρέων, Κώστας Πελετίδης, κατά τη διάρκεια
συνέντευξης Τύπου με αφορμή την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς.
Ο κ. Πελετίδης, αφού ευχήθηκε
«καλή χρονιά» στους γονείς, στους εκπαιδευτικούς και στους εργαζόμενους, σημείωσε
ότι οι κυβερνώντες βλέπουν τα παιδιά μας ως κόστος γι’ αυτό και καλούν τους
γονείς να πληρώσουν!
Ο Δήμαρχος είπε ότι το
υπουργείο μεταβιβάζει συνεχώς αρμοδιότητες για τα σχολεία στους Δήμους, χωρίς
όμως να τις συνοδεύει με τους αντίστοιχους πόρους. Αντίθετα, τόνισε ο κ.
Πελετίδης, η κυβέρνηση περικόπτει κατά 20% ακόμη τους πόρους και καλούμαστε με
λιγοστό προσωπικό και λιγοστά κονδύλια να συντηρήσουμε τη σχολική στέγη και να
λειτουργήσουν τα σχολεία.
Ο κ. Πελετίδης μάλιστα κάλεσε
τους πολίτες να απαντήσουν σε αυτή την αντιλαϊκή πολιτική με την ψήφο τους στις
εκλογές. (Σημειώνεται ότι δεν προτίθεται να υποβάλλει υποψηφιότητα με το ΚΚΕ ο
κ. Δήμαρχος Πατρέων)
Νωρίτερα, μιλώντας ο αρμόδιος
Αντιδήμαρχος Παιδείας Ανδρέας Αθανασόπουλος υπογράμμισε ότι φέτος τα πράγματα,
από πλευράς πόρων, είναι χειρότερα και τόνισε ότι η ευθύνη ανήκει αποκλειστικά
στην κυβέρνηση του κακού ΣΥΡΙΖΑ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου