ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Τετάρτη 9 Σεπτεμβρίου 2015

Αν και δεν θέτει υποψηφιότητα προτείνει στήριξη στο ΚΚΕ


Μπορεί στο θέμα των σκουπιδιών και της διαχείρισης του νερού να τα έχουν κάνει... μούσκεμα, αλλά από αντιΣΥΡΙΖΑϊκή προπαγάνδα... σκίζουν. Ο λόγος για τους εικονιζόμενους. Για την οικολογική βόμβα της Ξερόλακας τίποτα δεν γνωρίζουν! Κύριε Πελετίδη, αλλάξτε κασέτα...



Σε συνέντευξη Τύπου ο δήμαρχος Πατρέων Κ. Πελετίδης λέει ότι σχολική χρονιά ξεκινά με προβλήματα λόγω του κακού ΣΥΡΙΖΑ!


Πολλά βήματα πίσω σε ζητήματα της σχολικής στέγης και της λειτουργίας των σχολείων, που κανονικά δεν θα έπρεπε να υπάρχουν καν εν έτη 2015, τα οποία έχουν γίνει με κυβερνητική ευθύνη, κατέδειξε σήμερα ο Δήμαρχος Πατρέων, Κώστας Πελετίδης, κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου με αφορμή την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς.

Ο κ. Πελετίδης, αφού ευχήθηκε «καλή χρονιά» στους γονείς, στους εκπαιδευτικούς και στους εργαζόμενους, σημείωσε ότι οι κυβερνώντες βλέπουν τα παιδιά μας ως κόστος γι’ αυτό και καλούν τους γονείς να πληρώσουν!

Ο Δήμαρχος είπε ότι το υπουργείο μεταβιβάζει συνεχώς αρμοδιότητες για τα σχολεία στους Δήμους, χωρίς όμως να τις συνοδεύει με τους αντίστοιχους πόρους. Αντίθετα, τόνισε ο κ. Πελετίδης, η κυβέρνηση περικόπτει κατά 20% ακόμη τους πόρους και καλούμαστε με λιγοστό προσωπικό και λιγοστά κονδύλια να συντηρήσουμε τη σχολική στέγη και να λειτουργήσουν τα σχολεία.

Ο κ. Πελετίδης μάλιστα κάλεσε τους πολίτες να απαντήσουν σε αυτή την αντιλαϊκή πολιτική με την ψήφο τους στις εκλογές. (Σημειώνεται ότι δεν προτίθεται να υποβάλλει υποψηφιότητα με το ΚΚΕ ο κ. Δήμαρχος Πατρέων)

Νωρίτερα, μιλώντας ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος Παιδείας Ανδρέας Αθανασόπουλος υπογράμμισε ότι φέτος τα πράγματα, από πλευράς πόρων, είναι χειρότερα και τόνισε ότι η ευθύνη ανήκει αποκλειστικά στην κυβέρνηση του κακού ΣΥΡΙΖΑ! 

Δεν υπάρχουν σχόλια: