Παραλάβαμε το απόλυτο μηδέν και φέραμε το θέμα στην Ε.Ε. και ο Μεϊμαράκης κάνει άνοιγμα στους ψηφοφόρους της ΧΑ
Φτάνει με την υποκρισία και την στοχευμένη επίθεση σε μία κυβέρνηση που έφτιαξε χαρτοφυλάκιο για την μεταναστευτική πολιτική όταν οι προηγούμενη έκαναν επιχειρήσεις - «σκούπα», ανέφερε ο Αλέξης Τσίπρας στην τοποθέτησή του κατά την τέταρτη ενότητα (Μεταναστευτική πολιτική – προσφυγικό) της τηλεμαχίας.
«Είναι ντροπή να λέγονται αυτά όταν η θάλασσα ξεβράζει νεκρά παιδιά. Παραλάβαμε το απόλυτο μηδέν, βάλαμε το θέμα στην ευρωπαϊκή ατζέντα. Καταφέραμε να κερδίσουμε την αλλαγή της ευρωπαϊκής πολιτικής. Εξασφαλίσαμε 450 εκατ, φτιάξαμε κέντρα υποδοχής. Το πρόβλημα δεν αντιμετωπίζεται με λαϊκισμό, μόνο με ευθύνη», προσέθεσε, απαντώντας στην ερώτηση της Μ. Ζαχαρέα για το κατά πόσο υπήρξαν λάθος επιλογές στο μεταναστευτικό.
Ερωτηθείς γιατί η απελθούσα κυβέρνηση δεν έφτιαξε διαχειριστικό φορέα για να λάβει τα ευρωπαϊκά κονδύλια, σε αντίθεση με την υπηρεσιακή, τόνισε ότι η τελευταία «κινείται στα βήματα της κυβέρνησής μας. Ο κ. Μουζάλας ακολουθεί ακριβώς τα βήματα της προκατόχου του και υλοποιεί τον σχεδιασμό της κυβέρνησης μας. Είναι υποκρισία να προσπαθείτε να φορτώσετε στην κυβέρνηση μας όλα τα προβλήματα, όταν η κυβέρνηση της Ν.Δ. μας παρέδωσε το απόλυτο μηδέν. Δεν σηκώνει λαϊκισμούς το ζήτημα».
Άνοιγμα Μεϊμαράκη στους ψηφοφόρους της Χρυσής Αυγής
Ως... "πινελιές" χαρακτήρισε ο Ευ. Μεϊμαράκης τις ακραίες απόψεις βουλευτών της Ν.Δ. περί σφραγίσματος των συνόρων ή "εισβολής τζιχαντιστών", απαντώντας σε σχετική ερώτηση.
Μάλιστα, αν και δήλωσε ότι ο ίδιος και η επίσημη θέση του κόμματος "δεν συμφωνεί με κάποιες απόψεις που ακούγονται", κάλυψε απολύτως την ακροδεξιά συνιστώσα του κόμματός του υποστηρίζοντας ότι αυτές οι απόψεις "δεν έχουμε πρόβλημα να ακούγονται".
Παράλληλα, συκοφάντησε τον Αλ. Τσίπρα λέγοντας ότι "τον άκουσα να λέει ότι δεν έχουμε θαλάσσια σύνορα" και είπε: "Μην χάσουμε κανα νησάκι επειδή ο πρωθυπουργός νομίζει ότι δεν έχουμε θαλάσσια σύνορα. Έχουμε και πρέπει να φυλάσσονται".
Επίσης, ο πρόεδρος της Ν.Δ. έκανε και άνοιγμα στην Χρυσή Αυγή, αφήνοντας να εννοηθεί ότι η νεοναζιστική οργάνωση κερδίζει ψήφους από τη μη συμμετοχή της στην τηλεμαχία: "Όπως διεξάγεται σήμερα ο διάλογος, μάλλον τα κόμματα που δεν συμμετέχουν στον διάλογο έχουν ψηφοφόρους και αυτό πρέπει να το ξανασυζητήσουμε".
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου