ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Πέμπτη 10 Σεπτεμβρίου 2015

ΟΛΜΕ-ΔΟΕ: Συνάντηση με την υπηρεσιακή υπουργό


Συνάντηση με την υπηρεσιακή υπουργό ζητούν ΟΛΜΕ και ΔΟΕ
Για να βρεθούν λύσεις στα καυτά προβλήματα της στελέχωσης των σχολείων

«Απόλυτο χάος» βλέπει η ΟΛΜΕ σε ό,τι αφορά τις προσλήψεις αναπληρωτών για την κάλυψη των κενών στα σχολεία και σήμερα, στις 12 το μεσημέρι, μαζί με τη ΔΟΕ, διοργανώνουν παράσταση διαμαρτυρίας στο υπουργείο Παιδείας. Την ίδια ώρα, η υπηρεσιακή υπουργός Παιδείας Φ. Κιάου έχει προγραμματίσει συνέντευξη Τύπου εν όψει της έναρξης της σχολικής χρονιάς.


Οι δύο συνδικαλιστικές οργανώσεις των εκπαιδευτικών ζητούν επειγόντως συνάντηση με την υπουργό, ώστε να βρεθούν λύσεις στα καυτά προβλήματα της στελέχωσης και των λειτουργικών αναγκών των σχολείων, καθώς υπάρχουν καθυστερήσεις και στη χρηματοδότηση των σχολικών επιτροπών.

Σε μήνυμά της για την έναρξη της σχολικής χρονιάς, η ΟΛΜΕ τονίζει ότι, μετά την ψήφιση του 3ου Μνημονίου μέσα στο καλοκαίρι, κατεδαφίζονται στοιχειώδη εργασιακά, ασφαλιστικά και κοινωνικά δικαιώματα που είχαν ήδη πληγεί τα τελευταία χρόνια. Η χρονιά ξεκινάει με χιλιάδες κενά στα σχολεία, κανέναν μόνιμο διορισμό, παρά τις υποσχέσεις του υπουργείου, και το απόλυτο χάος αναφορικά με τους αναπληρωτές. Σύμφωνα με την ΟΛΜΕ, τα κενά στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση υπολογίζονται στις 7.000. Η συνδικαλιστική ηγεσία των καθηγητών επαναλαμβάνει ότι τα κενά πρέπει να καλύπτονται από μόνιμους διορισμούς και επισημαίνει ότι για ακόμα μια χρονιά το αίτημα αυτό δεν υλοποιείται.

"Αντιλαμβανόμαστε αναφέρεται στο μήνυμα, "την κρίσιμη στιγμή στη οποία βρίσκεται ο λαός και ο τόπος. Η συνέχιση των πολιτικών του Μνημονίου δρα ως οδοστρωτήρας των κοινωνικών αγαθών. Γι' αυτό και δεν σταματάμε. Στο πλαίσιο αυτό, η ΟΛΜΕ καλεί τους εκπαιδευτικούς να αναλάβουν δράση, οργανώνοντας, σε συντονισμό με τις ΕΛΜΕ, ενημερώσεις για τα τρέχοντα μεγάλα προβλήματα υπολειτουργίας των σχολείων, καθώς και συσκέψεις μαζί με τους συλλόγους και τις ενώσεις γονέων, με στόχο κινητοποιήσεις για την επίλυση των προβλημάτων λειτουργίας του δημόσιου σχολείου".

Από την πλευρά της, η ΟΙΕΛΕ εκφράζει την ελπίδα στη συζήτηση των πολιτικών αρχηγών να τεθεί το ζήτημα της επιβολής του 23% ΦΠΑ στην ιδιωτική εκπαίδευση, με γνώμονα όμως τη λειτουργία των ιδιωτικών εκπαιδευτηρίων ως παρόχων δημόσιου αγαθού σε συνθήκες νομιμότητας και όχι ως αμιγών επιχειρήσεων, όπου η εκπαίδευση μετατρέπεται σε εμπόρευμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: