"Θα δούμε μελλοντικά, μετά από δύο χρόνια, αν μπορούμε να συζητήσουμε θέμα συντάξεων" είπε

Ούτε μία πρόταση για την προστασία των συντάξεων δεν διατύπωσε ο Ευ. Μεϊμαράκης σε σχετική ερώτηση, αλλά περιορίστηκε να πει ότι αν γίνουν επενδύσεις, "θα δούμε μελλοντικά, μετά από δύο χρόνια, αν μπορούμε να συζητήσουμε θέμα συντάξεων".


Παράλληλα, ο πρόεδρος της Ν.Δ. κατηγόρησε τον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ ότι "τα μέτρα που έφερε ο κ. Τσίπρας να ψηφίσουμε ως τρίτο Μνημόνιο είναι το μόνο νέο που έφερε αυτούς τους 7 μήνες".
"Μας είπε ότι πάρα πολύ σκληρά διαπραγματεύθηκε και θέλει να μας πείσει ότι ανάλογα με το πόσο χρόνο διαπραγματεύθηκε είναι καλό ή όχι", πρόσθεσε, για να συμπεράνει ότι "πάντα μία συμφωνία κρίνεται από το αποτέλεσμα και αυτό είναι πολύ πιο επώδυνο από το να έπαιρνε τη συμφωνία τον Γενάρη ή νωρίτερα".

Μάλιστα, ερωτηθείς αν μπορεί να υποσχεθεί κάτι για το Ασφαλιστικό στους πολίτες, ο πρόεδρος της Ν.Δ. απέφυγε λέγοντας: "Εγώ δεν είμαι εδώ για να δώσω υποσχέσεις και δε θα το κάνω. Για να υπάρξουν λύσεις, πρέπει πρώτα να υπάρξουν επενδύσεις που διώχνει ο κ. Τσίπρας, δεύτερον να βρούμε την αδήλωτη και μαύρη εργασία με ελέγχους που δεν θέλει ο κ. Τσίπρας να βρει τους μηχανισμούς για να κάνει". Τέλος, ερωτηθείς αν θέλει να είναι ο πρωθυπουργός "που θα κόψει τις συντάξεις", ο πρόεδρος της Ν.Δ. τόνισε ότι αν το κόμμα του είναι πρώτο θα πάει στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας να πάρει την εντολή "και θα σχηματίσει κυβέρνηση συνεργασίας", ενώ, όπως είπε, "ο κ. Τσίπρας δεν θέλει συνεργασία και δεν θέλει να με δει".

Επικαλέστηκε δε, τη θητεία του ως προέδρου της Βουλής για να πείσει ότι ξέρει να συνεργάζεται και να συνθέτει.