Συνολικά 2.780.000 θεατές, από επτά  τηλεοπτικά κανάλια είδαν την αναμέτρηση των αρχηγών


Η δημόσια τηλεόραση νίκησε την μάχη της τηλεθέασης στις μετρήσεις της εταιρίας Nielsen για το ντιμπέιτ των αρχηγών.


Συνολικά στους επτά τηλεοπτικούς σταθμούς το τρίωρο debate παρακολούθησαν 2.780.000 θεατές με μέσο όρο τηλεθέασης 27,4%.

Όπως σημειώνει η Nielsen, για ένα λεπτό της ώρας την «τηλεμαχία» παρακολούθησε το 49,3% του πληθυσμού.

Από τα ποσοστά της ημερήσιας τηλεθέασης προκύπτει πως η ΕΡΤ 1 ήταν αυτή που κέρδισε το υψηλότερο μερίδιο.

Το ενδιαφέρον στοιχείο είναι ότι η Nielsen για πρώτη φορά στα χρονικά δεν δίνει τη μέση θεαματικότητα ανά ξεχωριστό τηλεοπτικό σταθμό.

Σύμφωνα με το mediatvnews  η ΕΡΤ 1 την ώρα ντιμπέιτ είχε ποσοστό θεαματικότητας 22,5%.
Ακολουθεί το Mega με 14,2% και έπεται ο ΣΚΑΙ με 10%, ο Alpha με 9,5% και το Star με 6,6%.

Την ίδια ώρα που η ΕΡΤ «πατούσε» στην κορυφή της τηλεθέασης, ο διαδικτυακός «θόρυβος» που μετρήθηκε γύρω από το debate έσπασε κάθε προηγούμενο ρεκόρ στην ιστορία της ελληνικής τηλεόρασης. Το επίσημο hashtag του debate, το #ΕRTdebate2015, έγραψε ιστορία ως προς τον αριθμό των «αναφορών» στο σύνολο της μπλογκόσφαιρας, αγγίζοντας τις 138.500.

Χαρακτηριστικό είναι ότι το προηγούμενο ρεκόρ αναφορών έφτανε τις 27.000. Τη σχετική καταγραφή έκανε η New Media Concept που χρησιμοποιεί το New Media Track, σε τεχνολογία Brandwatch.

Ρεκόρ επισκεψιμότητας έσπασαν και τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης της ΕΡΤ (@ertsocial), τα οποία πόσταραν διαρκώς και σε πραγματικό χρόνο, πρωτογενές και μοναδικό περιεχόμενο, όπως θα κάνουν και κατά τη διάρκεια του debate των δύο αρχηγών, την ερχόμενη Δευτέρα.