ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ gmosxos1@hotmail.com στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα άνοιξε και ισχύει πάλι το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε σε περίπτωση που αδυνατείτε να κάνετε χρήση του hotmail.com
ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Πέμπτη 28 Σεπτεμβρίου 2023

Στ. Κασσελάκης: Από τώρα θα αρχίσουμε να χτίζουμε με την κοινωνία τις μεταρρυθμίσεις μας

Στ. Κασσελάκης: Από τώρα θα αρχίσουμε να χτίζουμε με την κοινωνία τις μεταρρυθμίσεις μας

ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ στον παρακάτω  σύνδεσμο για να ακούσετε όλη την συνέντευξη του προέδρου Στέφανου Κασσελάκη στην δημοσιογράφο Μάρα Ζαχαρέα: https://www.facebook.com/watch/live/?ref=watch_permalink&v=278247665090622


Σημεία συνέντευξης του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ- ΠΣ, στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του τηλεοπτικού σταθμού STAR και τη δημοσιογράφο Μάρα Ζαχαρέα

Δεν πιστεύω στην απλή αναλογική.

Πιστεύω στην αυτοδύναμη σύγχρονη Αριστερά.

Είναι δυνατόν οποιοσδήποτε να έχει ένα κόμμα ιδιοκτησία του; Ούτε εγώ θεωρώ ότι είμαι ο ιδιοκτήτης του κόμματος σήμερα. Το αντίθετο, είμαι ο υπηρέτης του κόμματος.

Ο κόσμος με παρότρυνε. Έτσι τόλμησα. Προφανώς δεν είχα σχέδιο από την 9η θέση του ψηφοδελτίου Επικρατείας να κατέβω για πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ.

Η Αριστερά δεν πρέπει να φοβάται την κανονικότητα. Δεν είναι κανονικότητα αυτό που ζούμε. Κανονικότητα είναι το κοινωνικό κράτος.

Τιμή μου να μπορώ να επιστρέφω στην πατρίδα μου και να την υπηρετώ. Ξέρω ότι δεν μπορώ να αποφασίσω εγώ τη μονάδα, αλλά θα ήθελα, εάν είναι δυνατόν, να υπηρετήσω σε ακριτικό νησί ή στην παραμεθόριο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: