ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ gmosxos1@hotmail.com στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα άνοιξε και ισχύει πάλι το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε σε περίπτωση που αδυνατείτε να κάνετε χρήση του hotmail.com
ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Τετάρτη 27 Σεπτεμβρίου 2023

Ο αγαπητός Θάνος Χριστακόπουλος αυτοβιογραφείται



Υποψήφιος στο ψηφοδέλτιο Αχαΐας Περιφέρειας Δυτ. Ελλάδας του Κώστα Καρπέτα «Μαζί Αλλάζουμε, για την πρόοδο, για τον τόπο μας»

Ο παλιός καλός, συνάδελφός μου, από την συνεργασία μας στην εφημερίδα ΗΜΕΡΑ Πατρών, υποψήφιος στο ψηφοδέλτιο Αχαΐας για την Περιφέρεια Δυτ. Ελλάδας, του Κώστα Καρπέτα, «Μαζί Αλλάζουμε, για την πρόοδο, για τον τόπο μας» ο δημοσιογράφος Θάνος Χριστακόπουλος, πανωχωρίτης από την μικρή του ηλικία, αισθάνεται την ανάγκη να αυτοβιογραφηθεί, να θυμηθεί και να μας ''ξυπνήσει'' ως ένα βαθμό, μνήμες από τόπους-σήμαντρα μιας εποχής.

Γράφει λοιπόν, δέκα μέρες πριν την Κυριακή των εκλογών, τα παρακάτω:

«Ας ξαναγνωριστούμε λοιπόν…

Είμαι ο Θάνος Χριστακόπουλος, δημοσιογράφος «Στο Κόκκινο Πάτρας 107,7», μέλος της Ένωσης Συντακτών και υποψήφιος Περιφερειακός Σύμβουλος στην Αχαΐα με τον συνδυασμό «Μαζί Αλλάζουμε» του Κώστα Καρπέτα.

Γεννήθηκα ένα ζεστό πρωινό, Αύγουστο του ’76 στην Πάτρα. Γονείς μου ο Σπύρος και η Διονυσία, στο σπίτι με περίμενε κι ένα άλλο παλικαράκι που διαρκώς με πείραζε. Αργότερα έμαθα ότι τον έλεγαν Αλέξη κι ήταν λέει ο μεγαλύτερός μου αδελφός.

Τα πρώτα μου βήματα τα έκανα στην αγαπημένη μου γειτονιά, την Αρόη που τότε είχε πολύ περισσότερο πράσινο κι ελεύθερους χώρους από ότι σήμερα.

Οι παιδικές μας φωνές και τα γέλια, της παλιοπαρέας αντηχούσαν παντού. Η Λία, ο Μιχάλης, ο Χρήστος, ο Γιώργος, η Θεανώ, η Ειρήνη, η Ευγενία, ο Τίμος, ο Θεολόγος, ο Κώστας, ο Άγγελος, ο Θανάσης, η Μαρία, η Δέσποινα και τ’ άλλα παιδιά θα βρίσκονται για πάντα στην καρδιά μου.

Από νωρίς πήρα μαθήματα ζωής βλέποντας τον πατέρα μου να ξυπνά από τα άγρια χαράματα για να μην μας λείψει τίποτα και παράλληλα να τρέχει σε όλες τις αγροτικές δουλειές, προσπαθώντας να μου μεταδώσει την αγάπη του για τη γη μας, στην Μιτόπολη Αχαΐας.

Στο Νηπιαγωγείο της Αρόης γνώρισα μια αυστηρή γυναίκα, την κυρά Νότα, που όλως περιέργως με μένα ήταν πάντα καλή. Μάλιστα μου ανέθεσε για χρόνια, ακόμα και όταν αποφοίτησα με το καλό, τον ρόλο του Αϊ Βασίλη που πραγματικά με σημάδεψε.

Στο 20ο Δημοτικό συνάντησα μια άλλη εξαιρετική γυναίκα, την γλυκιά κυρά Λένη που μοίραζε απλόχερα αγάπη. Γυμνάσιο στο 18ο με υπέροχους καθηγητές (Τρίγκα, Μαρίνη, Παπαπαναγιώτου κ.α.) και μετά Κλασσικό Λύκειο. Νέες εμπειρίες, νέα πρόσωπα, νέες φιλίες προστέθηκαν στη ζωή μου. Ο Παναγιώτης, η Αθηνά, η Λήδα, η Μαρία, ο Ανδρέας, η Βάσω, ο Μανώλης, η Άντυ, η Χρυσάνθη, η Όλγα, ο Χρήστος… και πάλι καθηγητές αστέρια: Δρουκόπουλος, Φωτίου, Παλαιολόγου, Δημητρέλου

Ότι και να μου έλεγαν όμως εμένα το μικρόβιο της δημοσιογραφίας με είχε πλήξει ανεπανόρθωτα από τα χρόνια της πειρατικής ραδιοφωνίας. Πλησιάζοντας τον στόχο μου, γράφτηκα στο Ιόνιαν College και παράλληλα η πρώτη μου δουλειά στο Ράδιο Γάμμα. Πρώτη φορά στον δρόμο για το ρεπορτάζ επιλέγοντας ασυνείδητα «στρατόπεδο» στο πλευρό εκείνων που δεν έχουν φωνή, στο πλευρό εκείνων που δεν έχουν «μπάρμπα στην Κορώνη». 

Ύστερα, με το κομπόδεμα του κυρ Σπύρου… Αγγλία. Πρώτο πτυχίο στο Brighton και μεταπτυχιακό στο UCE του Birmingham. 

Στην συνέχεια, πριν περίπου 20 χρόνια, απότομη προσγείωση κι ατέλειωτη δουλειά: Patra TV, Ημέρα, Σημερινή, Αλλαγή, Achaia Channel κ.α Μετά ξαναμπήκε στη ζωή μου ο Νάσος κι έριξα άγκυρα στο thebest.gr, ώσπου να συναντήσω την Ελένη και ν’ αποκτήσω και δεύτερο σπίτι «Στο Κόκκινο Πάτρας 107,7», ενδιαμέσως λίγο από «Νεολόγο»… και το ταξίδι ευτυχώς συνεχίζεται!».

Δεν υπάρχουν σχόλια: