ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2022

Έφαγε μικρή μπουκιά, αλλά πάντως είπε μεγάλα λόγια!

 

Και γι αυτό μάλλον λόγω  οραματικής προσέγγισης σήμερα τα πριόνια των... εκδοροσφαγέων του Πελετίδη δούλευαν συνεχώς επί των εναπομείναντων ευκαλύπτων στο Έλος, χωρίς διακοπή, αλλά μόνον συντομίας μπας και τα δουν οι Πατρινοί και τους έρθει πάλι καμιά συγκοπή!

Ο Δήμαρχος Πατρέων, Κώστας Πελετίδης, κατά τη διάρκεια της χθεσινής (Δευτέρα 19 Σεπτέμβρη) συνέντευξης Τύπου, στο Δημαρχείο, με θέμα το δεύτερο στάδιο των διαδικασιών εκπόνησης του Σχεδίου Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας (ΣΒΑΚ) για την πόλη, έφαγε μικρή μπουκιά, αλλά είπε μεγάλα λόγια!

 «Η Πάτρα αλλάζει προς το καλύτερο, την κάνουμε λειτουργική και προσβάσιμη για όλους» διακήρυξε με φωνή στεντόρια. Κι αμέσως οι πατρινοί, που άκουσαν αυτά που μετέφεραν ως υποχρεούμενοι οι δημοσιογράφοι, σκέφτηκαν πόσοι από μας  βρεθήκαμε με στραμπουλημένα πόδια από τους κρατήρες που υπάρχουν στα πεζοδρόμια;

Ο Δήμαρχος μάλιστα, συνέδεσε το ΣΒΑΚ και με το γραμμικό πάρκο που θέλει να δημιουργήσει η Δημοτική Αρχή, από το Ρίο μέχρι την Πάτρα, με υπογειοποίηση της σιδηροδρομικής γραμμής και στο τμήμα από το Ρίο έως την οδό Κανελλοπούλου.

Ωστόσο ο Μητσοτάκης στην συνέντευξη που έδωσε στο πλαίσιο της ΔΕΘ δήλωσε πως υπογειοποίηση του τραίνου δεν πρόκειται να γίνει διότι δεν το επιτρέπει η ΕΕ!

Αυτή είναι η νέα θέση της ΝΔ, διότι επί υπ. Κ. Καραμανλή, έτρωγε τα... μανίκια της ότι δεν τα έκανε καλά ο ΣΥΡΙΖΑ, παρόλο που η Τραινοσέ είχε συμφωνήσει μαζί του και αποδέχθηκε να κατασκευάσει την σήραγγα! Ερχόμενη όμως η ΝΔ στην κυβέρνηση, τότε και η Τραινοσέ, -που είναι ιδιωτική επιχείρηση- επανήλθε στην προηγούμενη γραμμή της!

Όμως επί ΣΥΡΙΖΑ κι ενώ η χώρα ήταν στην επιτήρηση των δανειστών, βρέθηκε η λύση για υπογειοποίηση στα Σεπόλια και σε μία άλλη σειρά συνοικιών, χωρίς να υπάρξει πρόβλημα εκ μέρους της ΕΕ!

«Όποιος σκέφτεται το μέλλον, δεν μπορεί να μη βλέπει, ότι μόνο με την υπογειοποίηση του τραίνου και με τη δημιουργία του γραμμικού πάρκου θα πετύχει το ΣΒΑΚ Πάτρας», είπε ο Κ. Πελετίδης και συμπλήρωσε, ότι «αυτό υπαγορεύει άλλωστε και ο Γενικός Πολεοδομικός Σχεδιασμός της πόλης και αυτό θέλει ο πατραϊκός λαός».

Βεβαίως ισχύουν τα παραπάνω, αρκεί να μην στεκόμαστε σε άγονη επιστολογραφική μάχη! Και κυρίως να ξυπνήσουν εκεί στον ΣΥΡΙΖΑ -ΠΣ Αχαΐας, που βρίσκονται σε καλοκαιρινή νάρκη απραξίας, ως να μην πιστεύουν στον στόχο που έχει βάλει ο Αλ. Τσίπρας, ακόμη από την προηγούμενη κυβέρνησή του!

«Πώς γίνεται στην Αττική, στην περιοχή του Ελληνικού για παράδειγμα, να υπογειοποιούνται τα πάντα για να έχει μέτωπο στη θάλασσα ο επενδυτής και ο λαός της Πάτρας να το στερείται;», ρώτησε ρητορικά ο Δήμαρχος και επανέλαβε τη σταθερή στάση του υπέρ της υπογειοποίησης, --παρόλο που αρχική του θέση ήταν να περάσει το τραίνο από τα βουνά ανατολικά της Πάτρας-- καλώντας την κυβέρνηση «να ικανοποιήσει το αίτημα της πόλης και να δώσει τα επιπλέον 80 εκ. ευρώ που θα κοστίσει αυτό το έργο» το οποίο έχει υιοθετήσει ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ και δηλώσει πως είναι από τις προτεραιότητές του, με το που θα αναλάβει την κυβέρνηση.

Αναφορικά με το Σχέδιο Βιώσιμης Αναπτυξιακής Κινητικότητας Πάτρας, ο Δήμαρχος ανέφερε ότι στη νέα φάση που εισέρχεται, θα γίνει μια προ-διαβούλευση με τους τεχνικούς και τους κοινωνικούς φορείς της πόλης, όμως προκύπτει το ερώτημα: Γιατί σε αυτή δεν αναφέρεται ότι διαβούλευση θα πραγματοποιηθεί με το κυρίως  θεσμοθετημένο όργανο; Την Επιτροπή Διαβούλευσης, η οποία  έχει συγκληθεί μόνο μία φορά σε αυτή τη θητεία του!

Ακολούθησε παρέμβαση της αντιδημάρχου Αναστ. Τογιοπούλου και ευχαρίστησε την ομάδα έργου των εργαζομένων του Δήμου, που ασχολείται με όλες της τις δυνάμεις και παρά την υποστελέχωση, για τους σχεδιασμούς και τις μελέτες.

Αλλά ούτε και από την πλευρά της ακούστηκε λέξη για την θεσμοθετημένη Επιτροπή Διαβούλευσης, που «ενθάδε κείται» στα αζήτητα του υπογείου του ιερατείου της Μαιζώνος!  

Τέλος, ο επικεφαλής της ομάδας έργου του Δήμου για το ΣΒΑΚ, Τάκης Τριανταφύλλου, πολιτικός μηχανικός, είπε ότι ο Δήμος προχώρησε σε εκτενή διαδικασία καταγραφής, συλλογής και αξιολόγησης δεδομένων από όλη της πόλη, σε μια... οραματική προσέγγιση για την εξέλιξη της πόλης και γι’ αυτό ο Δήμος Πατρέων στρέφεται στην συνεισφορά της τοπικής κοινωνίας.

Και γι αυτό μάλλον λόγω αυτής της οραματικής προσέγγισης σήμερα τα πριόνια των... εκδοροσφαγέων του Πελετίδη δούλευαν συνεχώς επί των εναπομείναντων ευκαλύπτων στο Έλος, χωρίς διακοπή, αλλά μόνον συντομίας μπας και τα δουν οι Πατρινοί και τους έρθει πάλι καμιά συγκοπή!

Πάντως το ΣΒΑΚ Πάτρας χρηματοδοτείται από το «Πράσινο Ταμείο». Α, αυτό το Ταμείο που οι Πελετιδέοι συλλήβδην κάποτε ονόμαζαν «πράσινα άλογα» της ΕΕ και δεν καταδέχονταν να το προσεγγίσουν όταν ο αντιπολίτευση τους σκούνταγε: «Ξυπνάτε, αυτό είναι καλό για την πολή μας»!

Αλλά το πότε αυτά τα έργα θα γίνουν είναι άγνωστο. Μάλλον στο διηνεκές, όπως και αυτά του Έλους που πατούν τετραετία πια κι ακόμη κατασκευάζονται!  

_____________

ΒΛΕΠΕ ΑΚΟΜΗ: 

ΩΡΑ ΠΑΤΡΩΝ:  Η Δημοτική αρχή Πελετίδη σχεδιάζει για τους νέους χωρίς τους νέους χωρίς τους νέους

Δεν υπάρχουν σχόλια: