Από την συνάντηση του κ. Θάνου Βούρδα στα γραφεία της ΩΡΑΣ ΠΑΤΡΩΝ του υποψηφίου δημάρχου Γιώργου Ρώρου. |
Συνεπιβάτης
στο δοκιμαστικό δρομολόγιο του τρένου από το Σ.Σ. Κιάτου μέχρι τον Σ.Σ. Αιγίου
που πραγματοποιήθηκε σήμερα ήταν ο υποψήφιος δήμαρχος Πατρέων και επικεφαλής της ΩΡΑ ΠΑΤΡΩΝ, Γιώργος Ρώρος.
Διευκρινίζεται ότι αδυνατούσε να γίνει συνεπιβάτης και ο Δήμαρχος Πατρέων!
Διευκρινίζεται ότι αδυνατούσε να γίνει συνεπιβάτης και ο Δήμαρχος Πατρέων!
Θυμίζουμε
ότι το δοκιμαστικό δρομολόγιο που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο ολοκλήρωσης της
επιδομής της Νέας Διπλής Σιδηροδρομικής Γραμμής Υψηλών Ταχυτήτων Κιάτο –
Ροδοδάφνης έγινε παρουσία του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Χρήστου Σπίρτζη,
του Γενικού Γραμματέα Υποδομών και Μεταφορών Θάνου Βούρδα και του Γενικού Γραμματέα
Υποδομών Γιώργου Δέδε.
Μάλιστα,
ο κ. Βούρδας στη συνέχεια είχε σειρά επαφών με φορείς της Αχαΐας, ενώ στις 5
μ.μ. επισκέφθηκε το εκλογικό κέντρο της παράταξης ΩΡΑ ΠΑΤΡΩΝ στην οδό Κορίνθου,
όπου είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει με υποψήφιους και πολίτες για την εξέλιξη
του μεγάλου της σιδηροδρομικής σύνδεσης της Αθήνας με την Πάτρα. Διευκρινίστηκε ότι σήμερα δεν επρόκειτο να γίνουνν τα εγκαίνια της γραμμής, καθώς αυτά θα γίνουν από τον Πρωθυπουργό, στην ώρα τους.
Αναφορικά με τα χρονοδιαγράμματα, ο εκπρόσωπος του
Υπουργείου υποστήριξε ότι το καλοκαίρι το τρένο θα φτάσει στο Αίγιο καθώς ακόμα
εκεί εκτελούνται εργασίες σηματοδότησης, στις αρχές του ’21 θα φτάσει στον
Ψαθόπυργο, το ’22 στον Άγιο Διονύσιο της Πάτρας και τον επόμενο χρόνο στο νέο
λιμάνι της πόλης.
Επίσης είπε ότι έχουν δεσμευτεί τα κονδύλια για να φτάσει
το τρένο στην Πάτρα και εκτίμησε ότι θα βρεθούν τα χρήματα για τα υπόλοιπα
(όπως από τον Άγ. Ανδρέα μέχρι το νέο λιμάνι) καθώς μετά τη διαπραγμάτευση που
έχει γίνει οι Ευρωπαίοι έχουν πεισθεί ότι το έργο είναι βιώσιμο.
Επίσης διευκρίνισε ότι για περίπου δύο χρόνια, όσο δηλαδή
θα διαρκέσουν οι εργασίες κατασκευής της γραμμής μέχρι τον Άγ. Διονύσιο θα
διακοπούν τα δρομολόγια του Προαστιακού της Πάτρας, ωστόσο προσέθεσε ότι μετά
θα επανέλθει ενισχυμένος.
Από την πλευρά του ο κ. Ρώρος έθεσε ζήτημα υπογειοποίησης
της γραμμής και από τον Άγιο Ανδρέα μέχρι το νέο λιμάνι, με τον κ. Βούρδα να
σημειώνει ότι ενδέχεται να τίθενται ζητήματα στατικότητας των κτιρίων που
υπάρχουν κοντά στη γραμμή ωστόσο δεσμεύτηκε ότι θα το εξετάσει και θα απαντήσει
σύντομα.
Πάντως, αισιόδοξος
ότι το τρένο θα φτάσει μέχρι το 2022 στον Άγιος Διονύσιο της Πάτρας και μέχρι
το 2023 στο νέο λιμάνι της αχαϊκής πρωτεύουσας εμφανίστηκε κατά την επίσκεψή
του στην πόλη ο Γενικός Γραμματέας του υπουργείου Υποδομών Θάνος Βούρδας.
Ο κ.
Βούρδας μετά το πρώτο δοκιμαστικό δρομολόγιο της γραμμής Κιάτο- Αίγιο είχε
επαφές και με τους κατοίκους του
Ρίου και της ευρύτερης περιοχής στους οποίους παρουσίασε τη μελέτη για
υπογειοποίηση της γραμμής, μέχρι την Πάτρα.
Μέχρι τον σταθμ[ο Αγ. Διονυσίου θα
χρησιμοποιηθεί η μέθοδος Κατεκαβ, που τελευταία χρησιμοποιήθηκε στην υπόγεια
διέλευση της μίνι περιμετρικής στα Κρητικά και εν συνεχεία μέχρι τον σταθμό
Αγ. Ανδρέα θα γίνει πλήρης υπογειοποίηση.
Αύριο ο κ. Βούρδας θα συναντηθεί και με το δήμαρχο
Πατρέων στο Δημαρχείο, καθώς η επιβίβαση Πελετίδη σήμερα στο δοκιμαστικό
δρομολόγιο του Προαστιακού, στο οποίο συμμετείχε ο ΣΥΡΙΖΑίος ανθυποψήφιός του Γιώργος Ρώρος, εγκυμονούσε κινδύνους ΣΥΡΙΖΙΑΣΗΣ για τον
ευπαθή κύριο Δήμαρχο!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου