1. ΝΔ – ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ (Ανακοίνωση του Γραφείου
Τύπου του Πρωθυπουργού)
Είναι λογικό ο κ.
Μητσοτάκης που γεννήθηκε μέσα στη διαπλοκή και το όνομά του έχει συνδεθεί με τα
μισά πολιτικά σκάνδαλα της μεταπολίτευσης να κρίνει εξ ιδίων τα αλλότρια.
Το ομολογεί άλλωστε στην ανακοίνωσή της η ΝΔ παραδεχόμενη ότι "παλιά διαπλοκή" υπήρχε. Πότε άραγε; Με ποιες κυβερνήσεις; Προφανώς σε αυτές που ο κ. Μητσοτάκης ήταν υπουργός.
Η σημερινή κυβέρνηση
ούτε επιχειρηματικά συμφέροντα εξυπηρετεί, ούτε συνδιαλέγεται εν κρυπτώ.
Αν, ωστόσο, η ΝΔ και
ο κος Μητσοτάκης δεν αντέχουν καμία διαφορετική φωνή, έχοντας συνηθίσει όλα τα
ΜΜΕ να παίζουν στο δικό τους το χαβά, δεν έχουν παρά να ζητήσουν από τον
κουμπάρο τους και υπόδικο κο Μαρινάκη, που έχει ήδη αγοράσει περίπου επτά
εφημερίδες να αγοράσει για χάρη τους άλλες τόσες.
2.ΣΑΡΙΑ (δήλωση του Πρωθυπουργού)
Η
κυβέρνηση κάνει σήμερα ένα ιστορικό βήμα, φέρνοντας στη Βουλή το νομοσχέδιο για
τη Σαρία, που διευρύνει και εμβαθύνει την ισονομία και την ισοπολιτεία για όλες
τις Ελληνίδες και όλους τους Έλληνες.
Ως
μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης, η χώρα μας έχει οικειοθελώς δεσμευθεί με
συγκεκριμένες συνθήκες, όπως η Ευρωπαϊκή Σύμβαση Δικαιωμάτων του
Ανθρώπου.
Με
την παρούσα ρύθμιση η κυβέρνηση, σεβόμενη σε κάθε περίπτωση τα ιδιαίτερα
χαρακτηριστικά της μουσουλμανικής μειονότητας της Θράκης, αποκαθιστά αδικίες που έγιναν κατά το
παρελθόν εις βάρος μελών της, με την εξαίρεσή τους από το καθεστώς των νομικών
εγγυήσεων και των ατομικών ελευθεριών, που θα πρέπει να απολαμβάνουν όλοι οι
Έλληνες πολίτες.
Με
επιμονή στην ανάγκη για διάλογο, ψύχραιμη αντιμετώπιση, και με συνείδηση της
σοβαρότητας των θεμάτων, οφείλουμε να προχωρήσουμε με σταθερά βήματα σε
μεταρρυθμίσεις, που θα αναβαθμίζουν τα δικαιώματα και τη ποιότητα ζωής της
μουσουλμανικής μειονότητας της Θράκης.
3.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ-ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ (από τη σημερινή ενημέρωση των πολιτικών συντακτών από
τον κυβερνητικό εκπρόσωπο)
- Το 2018 είναι
το έτος κατά το οποίο, κλείνει οριστικά και αμετάκλητα, η σκληρή περίοδος των
μνημονίων και της λιτότητας, η οποία αφήνει, όμως μεγάλες πληγές στην
ελληνική κοινωνία και οικονομία. Όμως, από το τελευταίο τρίμηνο του 2018 και
έπειτα, η Ελλάδα θα επιταχύνει τα βήματα προς την ανάκαμψη της οικονομίας αλλά
βεβαίως και την αποκατάσταση των αδικιών που προκλήθηκαν εντός της προηγούμενης
οκταετίας.
- Μια προσπάθεια η οποία έχει οδηγήσει στην διαρκή υπεραπόδοση έναντι των
δημοσιονομικών στόχων του προγράμματος που συμφωνήθηκε τον Αύγουστο του 2015,
την ανάκτηση της εμπιστοσύνης προς την
ελληνική οικονομία και την επίτευξη θετικών ρυθμών ανάπτυξης. Φυσικά, αυτή
η θετική πορεία αντανακλάται και σε πολύ απτά, για την καθημερινότητα των
πολιτών, αποτελέσματα.
-Συγκεκριμένα, στη μείωση της
ανεργίας κατά επτά μονάδες και τη δημιουργία 300.000 περισσότερων νέων
θέσεων εργασίας, στην αύξηση του μέσου
διαθέσιμου εισοδήματος, στην ανασυγκρότηση των δομών του κοινωνικού κράτους
και βεβαίως, στην για πρώτη φορά στα χρόνια της κρίσης, έμπρακτη στήριξη των πλέον αδύναμων. Σημειωτέον ότι τις δύο
τελευταίες χρονιές, έχουμε παράσχει ποσό
που αθροιζόμενο ξεπέρασε τα 2 δις ευρώ και προήλθε από τη δημοσιονομική
υπεραπόδοση της ελληνικής οικονομίας.
- Φυσικά, δεν πρόκειται η παρούσα
κυβέρνηση να υποπέσει στην ύβρη των πανηγυρισμών και της αναπαραγωγής
φαντασιακών success story, καθώς γνωρίζουμε πολύ καλά ότι η μεγάλη
κοινωνική πλειοψηφία, συνεχίζει να αντιμετωπίζει μεγάλες δυσκολίες.
- Αυτό που σίγουρα δεν υπάρχει στον
ορίζοντα ενόψει της τρίτης αξιολόγησης, είναι νέα δημοσιονομικά μέτρα. Δεν
υπάρχει δηλαδή ουδεμία νέα επιβάρυνση προς τους πολίτες, και αυτός αν θέλετε
ήταν και ο λόγος για τον οποίο η διαπραγμάτευση προχώρησε και ολοκληρώθηκε σε
τόσο σύντομο χρονικό διάστημα. Ακριβώς επειδή απουσίαζαν παράλογες απαιτήσεις,
που θα υπονόμευαν εν τέλει την απολύτως επιτυχημένη δημοσιονομική πορεία της
χώρας αλλά και την αναπτυξιακή της δυναμική.
-Η ψήφιση των προαπαιτούμενων θα ολοκληρωθεί τις επόμενες μέρες και στις 22
Ιανουαρίου θα συγκληθεί το προγραμματισμένο Eurogroup το οποίο θα κληθεί να
εγκρίνει την τελική συμφωνία και να δώσει το πράσινο φως στον ESM για την
επόμενη εκταμίευση.
Από κει και πέρα, με την τυπική ολοκλήρωση και της τρίτης αξιολόγησης, θα
ξεκινήσουν οι προβλεπόμενες διαπραγματεύσεις
για την περαιτέρω συγκεκριμενοποίηση των μέτρων για τη ρύθμιση του ελληνικού χρέους,
τα οποία θα τεθούν σε εφαρμογή μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος τον
Αύγουστο του 2018.
Για τη στάση της ΝΔ
Είναι δεδομένο ότι η υλοποίηση αυτής
της στρατηγικής προκαλεί παροξυσμό σε αυτούς που βλέπουν το ένα μετά το άλλο τα
σενάρια αποσταθεροποίησης να καταλήγουν στο καλάθι των αχρήστων. Η αλήθεια είναι ότι το μοναδικό πράγμα που
αποσταθεροποιείται με θαυμαστή συνέπεια τους τελευταίους μήνες στη χώρα είναι η
πολιτική στρατηγική της αξιωματικής αντιπολίτευσης. Και όσο η
πραγματικότητα θα βελτιώνεται για την κοινωνική πλειοψηφία, τόσο δυσμενέστερη
θα γίνεται για τους εκπροσώπους μίας ελιτ που έφεραν τη χώρα και την κοινωνία
στα όριά τους.
4. ΔΕΙΤΕ ΣΥΝΗΜΜΕΝΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ
ΣΗΜΕΙΩΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΑΠΟ ΥΠ.ΕΝ
(ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ-ΛΑΤΟΜΙΚΟ-ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ
ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ) , ΑΠΟ ΥΠ.ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
Κτηματολόγιο: Η ολοκλήρωση της κτηματογράφησης της χώρας σε συνδυασμό με την ανάρτηση
των δασικών χαρτών αποτελούν κεντρικά αναπτυξιακά εργαλεία και συνεπώς
προτεραιότητες της Κυβέρνησης. Πρόκειται για δύο σημαντικές πρωτοβουλίες σε
αυτή την κατεύθυνση, με στόχο τη διασφάλιση της ασφάλειας δικαίου για τις
επενδύσεις και τη διασφάλιση των δικαιωμάτων των πολιτών επί της ακίνητης τους
περιουσίας.
Συστήνεται ο νέος ενιαίος φορέας
«Ελληνικό Κτηματολόγιο», όπως ισχύει σε όλες τις Ευρωπαϊκές χώρες. Η Ανώνυμη
Εταιρεία του δημοσίου «Εθνικό Κτηματολόγιο και Χαρτογράφηση» (Ε.Κ.ΧΑ.) θα
ενσωματωθεί στον νέο οργανισμό, καθώς και τα υφιστάμενα κτηματολογικά γραφεία
και υποθηκοφυλακεία. Η δημιουργία του ενιαίου φορέα επιτρέπει τη διαμόρφωση
μίας ενιαίας στρατηγικής και την επίτευξη του απαραίτητου συντονισμού που θα
θέσει σε λειτουργία το σύστημα του Κτηματολογίου και τελικά θα επιτρέψει την
ολοκλήρωση της κτηματογράφησης της ελληνικής επικράτειας έως το 2020.
Λατομικό νομοσχέδιο : Το σχέδιο
νόμου αποσκοπεί στον εκσυγχρονισμό του θεσμικού πλαισίου έρευνας και
εκμετάλλευσης των λατομείων και της εξορυκτικής δραστηριότητας γενικότερα, με
στόχο την απρόσκοπτη τροφοδοσία των βιομηχανιών σε ορυκτές πρώτες ύλες και τη
δημιουργία ευνοϊκού επιχειρηματικού κλίματος. Στο πλαίσιο αυτό πρωταρχική
σημασία για το ΥΠΕΝ έχουν τα ζητήματα του δημοσίου συμφέροντος που συνδέονται
άμεσα με την προστασία του περιβάλλοντος και την προάσπιση της ασφάλειας και
της δημόσιας υγείας.
Χρηματιστήριο Ενέργειας: Το
Χρηματιστήριο Ενέργειας αποτελεί προϋπόθεση για την αναδιοργάνωση της
χονδρεμπορικής αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας, προς όφελος των συμμετεχόντων στην
αγορά και των τελικών καταναλωτών, καθώς στοχεύει:
1.
στη σύζευξη της ελληνικής αγοράς με τις
υπόλοιπες ευρωπαϊκές αγορές.
2.
στην ενίσχυση του ανταγωνισμού και της
διαφάνειας, με άμεσα οφέλη στη μείωση του ενεργειακού κόστους και τη διασφάλιση
καλύτερων τιμών για τα νοικοκυριά και τις επιχειρήσεις.
3.
την εξασφάλιση της ασφάλειας του ενεργειακού
εφοδιασμού, τη διαφοροποίηση των πηγών
ενέργειας στο ενεργειακό μίγμα, καθώς και την περαιτέρω αύξηση της συμμετοχής
των ΑΠΕ.
ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Η άδεια εγκατάστασης δίνεται πλέον για τον συνολικό βαθμό
όχλησης της επιχείρησης. Καταργούνται οι επιμέρους εγκρίσεις για κάθε προσθήκη
μηχανολογικού εξοπλισμού, για τον εκσυγχρονισμό ή την επέκταση μίας
επιχείρησης, με αποτέλεσμα να μειώνεται δραστικά ο χρόνος για την αδειοδότηση
και παράλληλα ο διοικητικός φόρτος τόσο για την επιχείρηση όσο για το δημόσιο.
Νέο Πλαίσιο για τους ελέγχους και την
εποπτεία της αγοράς στο Πολυνομοσχέδιο
Θεσπίζονται ενιαίες
αρχές και διαδικασίες για την εποπτεία της αγοράς και τη διενέργεια των
ελέγχων. Εισάγονται κοινά εργαλεία και μεθοδολογία για όλους τους ελεγκτικούς
φορείς και καθορίζονται με σαφήνεια τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις, τόσο του
ελεγχόμενου όσο και του ελεγκτή, διασφαλίζοντας έτσι τη διαφάνεια και το
αδιάβλητο των διαδικασιών.
ΔΕΙΤΕ ΣΥΝΗΜΜΕΝΑ ΟΛΑ
ΤΑ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΣΗΜΕΙΩΜΑΤΑ
5. ΟΝΟΜΑΣΙΑ FYROM (από τη σημερινή ενημέρωση Δ.Τζανακόπουλου)
-Έχει ανοίξει ένα
παράθυρο ευκαιρίας, ειδικά μετά την ανασκευή από τους γείτονες διαφόρων ακραίων
θέσεων που είχαν υιοθετήσει στο παρελθόν. Αυτό το οποίο ενδιαφέρει την ελληνική
κυβέρνηση δεν είναι μία ακατάσχετη ονοματολογία. Αυτό που μας ενδιαφέρει είναι
να προχωρήσουμε στις διαπραγματεύσεις με συγκροτημένο και σοβαρό τρόπο, έτσι
ώστε εντός των επόμενων μηνών να έχουμε καταφέρει να καταλήξουμε σε μία λύση
στο πρόβλημα αυτό, το οποίο ταλαιπωρεί την Ελλάδα την τελευταία 25ετία.
Πρόκειται για ένα πρόβλημα το οποίο μας κληροδότησαν πολιτικές δυνάμεις, που
όταν έπρεπε να το έχουν επιλύσει, το διαχειρίστηκαν με βασικό γνώμονα το
μικροπολιτικό συμφέρον και την εξυπηρέτηση μιας εθνικιστικής ιδεολογίας και στο
πλαίσιο ενός εθνικιστικού παροξυσμού, που είχε στην πραγματικότητα πυροδοτηθεί
από το ίδιο το πολιτικό σύστημα. Αυτό,
λοιπόν, που μας ενδιαφέρει είναι να προχωρήσουν με συντεταγμένο τρόπο οι
διαπραγματεύσεις με τους γείτονές μας, έτσι ώστε να μπορέσουμε το επόμενο
διάστημα να κάνουμε και σχετικές ανακοινώσεις.
- η αξιωματική αντιπολίτευση θα πρέπει να
θυμάται ότι στο συγκεκριμένο ζήτημα δεν έχει και το καλύτερο δυνατό παρελθόν.
Να θυμίσω ότι το 1992, στο Συμβούλιο των Πολιτικών Αρχηγών, η τότε μονοκομματική
κυβέρνηση της Ν.Δ. είχε προσέλθει με δύο διαφορετικές εισηγήσεις. Μία εισήγηση
του τότε Πρωθυπουργού, του Κωνσταντίνου Μητσοτάκη και μία εισήγηση του τότε
υπουργού Εξωτερικών, ο οποίος χειριζόταν, μάλιστα, τα ζητήματα της
διαπραγμάτευσης, κυρίου Σαμαρά.
. Η θέση αυτή (
‘εθνική γραμμή Βουκουρεστίου’) πρέπει να εξηγήσει ο κ. Μητσοτάκης αν είναι
προσωπική του θέση και αν με αυτή τη θέση συμφωνούν οι κ.κ. Σαμαράς και
Γεωργιάδης, για παράδειγμα. Από εκεί και πέρα, μπορούμε να προχωρήσουμε και σε
ευρύτερο διάλογο σε σχέση με τα ζητήματα της διαπραγμάτευσης. Αλλά, όπως σας
είπα, από τη μεριά τη δική μας έχει γίνει σαφής η θέση με την οποία
προσερχόμαστε στις διαπραγματεύσεις. Όταν υπάρξουν εξελίξεις επί του ζητήματος
αυτού, όταν προχωρήσουν οι συζητήσεις, όταν δούμε αν και κατά πόσον υπάρχουν
πιθανότητες και υπάρχει δυνατότητα για την εξεύρεση λύσης, φυσικά και θα
ενημερώσουμε. Μέχρι τότε, ο κ. Μητσοτάκης
μπορεί να κάνει υπομονή, να επιλύσει τα εσωκομματικά του ζητήματα με τους
αντιπροέδρους και τους πρώην πρωθυπουργούς οι οποίοι φιλοξενούνται στην
κοινοβουλευτική του ομάδα.
6. ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΟΙ ΓΙΑ ΧΡΕΗ ΠΡΟΣ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ (από τη σημερινή ενημέρωση Τζανακόπουλου)
Το ελληνικό Δημόσιο
δεν έχει υιοθετήσει ποτέ μια επιθετική τακτική για την είσπραξη των οφειλών
προς αυτό. Αντιθέτως, λειτουργεί πάντοτε με εξαιρετικά μεγάλη προσοχή και με
εξαιρετικά μεγάλη επιείκεια, προστατεύοντας τις κοινωνικές δυνάμεις εκείνες, οι
οποίες έχουν πληγεί από την οικονομική κρίση. Επομένως, η αλλαγή αυτή, εφόσον
λέω συμφωνηθεί, διότι δεν έχουμε ακόμη καταλήξει πλήρως σε κάποιες τεχνικές
λεπτομέρειες με τους θεσμούς, δεν θα αποτελέσει και σήμα ότι αλλάζει κάτι σε
σχέση με τη γενική πολιτική του Δημοσίου ως προς τη διαχείριση των οφειλών προς
αυτό.
7.ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΒΟΛΗ ΤΟΥ ΠΑΜΕ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (ανακοίνωση υπ.εργασίας)
Το Υπουργείο
Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης είναι ανοιχτό στο
διάλογο και σέβεται τους εργαζόμενους, τα συνδικάτα και τις ομοσπονδίες τους.
Γι’ αυτό θεωρούμε
ακατανόητη τη σημερινή εισβολή μελών του ΠΑΜΕ στο κτίριο του Υπουργείου, όπου
και οι ίδιοι οι «εισβολείς» συνειδητοποίησαν ότι παραβίασαν ανοιχτές θύρες.
Η Υπουργός Εργασίας
τους δέχτηκε στο γραφείο της και όπως αποδείχτηκε οι ίδιοι αρνήθηκαν το
διάλογο, επιλέγοντας τις κραυγές και το επικοινωνιακό σόου χάριν των
τηλεοπτικών καμερών.
Οι ομοσπονδίες και τα
συνδικάτα του ΠΑΜΕ, εξάλλου, είχαν συναντηθεί με την Υπουργό Εργασίας στις
22/11/2017 και είχαν ενημερωθεί πλήρως για το περιεχόμενο της ρύθμισης σχετικά
με τις απεργίες.
Η ρύθμιση σε καμία
περίπτωση ούτε καταργεί, ούτε περιορίζει το δικαίωμα της απεργίας. Η μόνη
αλλαγή αφορά τον κανόνα της απαρτίας στις γενικές συνελεύσεις των πρωτοβάθμιων
σωματείων που δεν είναι ευρύτερης περιφέρειας ή πανελλαδικής έκτασης όταν
συγκαλούνται προκειμένου να ληφθεί απόφαση για απεργία.
Η ρύθμιση προβλέπει
ότι για να υπάρχει απαρτία στη γενική συνέλευση πρέπει να παρίσταται το ½ των
μελών του σωματείου που πληρώνουν τις συνδρομές τους.
Τίποτα δεν αλλάζει
στον τρόπο λήψης της απόφασης για απεργία η οποία θα συνεχίσει να λαμβάνεται με
τη σχετική πλειοψηφία των παρόντων.
Τέλος, οφείλουμε να
ξεκαθαρίσουμε προς κάθε κατεύθυνση ότι η καταστολή οποιασδήποτε μορφής
κινητοποίησης δεν ήταν και δεν θα γίνει επιλογή μας.
8. ΑΠΟΔΟΣΗ ΕΙΣΦΟΡΩΝ ΣΤΟΝ ΕΟΠΠΥ
Οι Φορείς Κοινωνικής
Ασφάλισης (Ε.Φ.Κ.Α. και Ε.Τ.Ε.Α.Ε.Π.) απέδωσαν για πρώτη φορά το 2017 στον
Ε.Ο.Π.Υ.Υ. το 100% των εισφορών που εισέπραξαν για λογαριασμό του, οι οποίες
ανήλθαν σε 4,77 δισ. ευρώ.
Στο 100% θα
αποδίδονται στον Ε.Ο.Π.Υ.Υ. οι εισφορές που εισπράττονται για λογαριασμό του
και το 2018, οι οποίες σύμφωνα με τον εγκεκριμένο κοινωνικό προϋπολογισμό θα
ξεπεράσουν τα 4,7 δισ. ευρώ.
Η θετική πορεία των
οικονομικών του δημόσιου συστήματος κοινωνικής ασφάλισης, η πλεονασματική
λειτουργία του Ε.Φ.Κ.Α. και η απόδοση του 100% των εισφορών που εισπράττονται
για λογαριασμό του Ε.Ο.Π.Υ.Υ., είναι καθοριστικής σημασίας στην πολιτική
υποστήριξης του δημόσιου συστήματος υγείας που υλοποιεί η κυβέρνηση τα
τελευταία τρία χρόνια. http://www.avgi.gr/article/4768083/8633619/o-eopyu-eisprattei-to-100-ton-eisphoron-apo-ta-asphalistika-tameia
9. ΩΡΑΡΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ (Ανακοίνωση Υπ.Παιδείας)
Το υποχρεωτικό ωράριο των εκπαιδευτικών δεν
μεταβάλλεται και παραμένει ως έχει εδώ και 33 χρόνια, δηλαδή στις 30 ώρες, όπως
έχει οριστεί από τον νόμο 1566 του 1985. Η τροποποιούμενη
διάταξη απαριθμεί τις υπηρεσίες που συνδέονται με το γενικότερο εκπαιδευτικό
έργο για την εκτέλεση των οποίων οι εκπαιδευτικοί παραμένουν υποχρεωτικά στο
σχολείο τις εργάσιμες ημέρες και ώρες, πέρα από τις ώρες διδασκαλίας.
ΔΕΙΤΕ ΣΥΝΗΜΜΕΝΗ
ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΥΠ.ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΑΤΑΞΗ ΠΟΥ ΤΡΟΠΟΠΟΙΕΙΤΑΙ
10. ΓΙΑ
ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΜΑΡΙΝΑΚΗ (απάντηση από Δ.Τζανακόπουλο στη σημερινή ενημέρωση των
συντακτών)
Ο
κ. Μαρινάκης είναι υπόδικος. Ο κ. Μαρινάκης επιχειρεί, για άλλη μία φορά, να
βάλει μπροστά τον κόσμο του Ολυμπιακού για να προστατεύσει τον εαυτό του. Ο
κόσμος, όμως, του Ολυμπιακού έχει γνώση, έχει σκέψη και κατανοεί ακριβώς ποια
είναι η τακτική, την οποία ακολουθεί ο κύριος αυτός. Πιθανόν ούτε για τον ίδιο
αυτόν κύριο να είναι θετικό το γεγονός ότι ταυτίζεται τόσο στενά και προσπαθεί
να ταυτίσει τόσο στενά τον κόσμο του Ολυμπιακού με τις απόψεις και τις
τοποθετήσεις της Νέας Δημοκρατίας, αλλά και του συγγενή του, του κ. Μητσοτάκη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου