ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Παρασκευή 12 Ιανουαρίου 2024

Αν έχεις τύχη διάβαινε - Τρένο προσέκρουσε σε δέντρο!


 

Εάν έχεις τύχη διάβαινε και ριζικό περπάτει, λέει ένα παλιό γνωμικό και στην περίπτωση, που αναφέρεται πιο κάτω, 51 επιβάτες της σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκη-Δράμα είχαν τύχη βουνό κι ας μην περπατούσαν. 

Όπως έγινε γνωστό από την ενημέρωση της Hellenic Train, σε δέντρο προσέκρουσε τρένο της εταιρείας, την π. Παρασκευή, με αποτέλεσμα να τραυματιστεί -ευτυχώς ελαφρά- ένας εκ των μηχανοδηγών από θραύσματα υαλοπίνακα.

Ειδικότερα η αμαξοστοιχία 1634 που εκτελούσε το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη - Δράμα προσέκρουσε σε δέντρο επί της γραμμής στο ύψος των Λαχανόκηπων, λίγο έξω από τη Θεσσαλονίκη. 

«Η αμαξοστοιχία επέστρεψε στη Θεσσαλονίκη. Αναμένεται σημαντική καθυστέρηση» ανέφερε σε σχετική ενημέρωση η εταιρεία.  Την ίδια ώρα πληροφορίες αναφέρουν ότι από τον ΟΣΕ διατάχθηκε ΕΔΕ για το περιστατικό.

Σύμφωνα με το ethnos.gr στην αμαξοστοιχία επέβαιναν 51 επιβάτες. Αποτέλεσμα της σύγκρουσης ήταν το παρμπρίζ του συρμού να σπάσει και ο ένας εκ των δύο μηχανοδηγών να τραυματιστεί και να οδηγηθεί στο νοσοκομείο. Όπως επισημαίνει στο «Έθνος» ο δεύτερος μηχανοδηγός της αμαξοστοιχίας και γενικός γραμματέας της Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού Έλξης (ΠΕΠΕ), Αλέξανδρος Ιορδανίδης, επρόκειτο για ένα δέντρο, το οποίο είχε γείρει επικίνδυνα εξαιτίας των σφοδρών ανέμων που έπνεαν στην περιοχή.

«Βρισκόταν εντός του περιτυπώματος της γραμμής και λόγω της ταχύτητας που είχε αναπτύξει το τρένο στο συγκεκριμένο σημείο, ήταν αδύνατο να σταθμεύσει προ του εμποδίου» είπε. Τα πεσμένα δέντρα και κλαδιά στις γραμμές και το ακαθάριστο δίκτυο είναι από τα βασικά ζητήματα που θέτουν εδώ και χρόνια οι μηχανοδηγοί τόσο στη διοίκηση του ΟΣΕ, που είναι αρμόδιος για την υποδομή, όσο και στην ηγεσία του υπουργείου υποδομών και Μεταφορών, χωρίς ωστόσο το πρόβλημα να έχει λυθεί. 

«Είχαμε τη δέσμευση από το καλοκαίρι ότι θα ξεκινούσαν άμεσα κάποιες απαραίτητες εργολαβίες για εκχόρτωση και αποψίλωση στις γραμμές, αρχικά στα πιο επικίνδυνα σημεία και από το φθινόπωρο στο σύνολο του δικτύου. Ορισμένες εργολαβίες ξεκίνησαν, ωστόσο όπως γίνεται αντιληπτό και από το σημερινό συμβάν, το πρόβλημα είναι πολύ εκτεταμένο», λέει ο κ. Ιορδανίδης. 

Σημειώνεται ότι σε νεότερη ενημέρωσή της η Hellenic Train ότι «η αμαξοστοιχία 1634 αναχώρησε με 120’ λεπτά καθυστέρηση λόγω αναμονής αποκατάστασης της κυκλοφορίας από τον ΟΣΕ. Λόγω της μεγάλης καθυστέρησης τα δρομολόγια 1534  και 1635 θα πραγματοποιηθούν με λεωφορεία στο τμήμα Ροδόπολη - Σέρρες».

 Το τρένο που έπεσε σε δέντρο με σπασμένο παρμπρίζ

Δεν υπάρχουν σχόλια: