ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ gmosxos1@hotmail.com στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα άνοιξε και ισχύει πάλι το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε σε περίπτωση που αδυνατείτε να κάνετε χρήση του hotmail.com
ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2023

Η αδιαφορία του Δήμου Πατρέων πλήττει τους δημότες!

Σημαδούρα επισημαίνει τώρα  την επικινδυνότητα του σημείου, μετά το ατύχημα πολίτισσας, λες και βρισκόμαστε στα ορεινά Κατσάβραχα. Κι όχι στην πόλη της Πάτρας!


Δύο περιστατικά που είναι ενδεικτικά για το πως αντιλαμβάνονται τον ρόλο τους οι υπηρεσίες του Δήμου του κ. Πελετίδη!

Δύο περιστατικά, που ήρθαν στο φώς της δημοσιότητας και αφορούν υποθέσεις που συνέβησαν την περασμένη εβδομάδα, δείχνουν το πως αντιλαμβάνονται τον ρόλο τους οι υπηρεσίες του Δήμου του κ. Πελετίδη:

Τη γη κάτω από τα πόδια έχασε στην κυριολεξία η Λαμπρινή Πλιακούρα, σύζυγος του βοηθού περιφερειάρχη της ΔΕ Πάνου Σακελλαρόπουλου, ενώ περπατούσε στο κέντρο της Πάτρας, στη συμβολή των οδών Ρήγα Φεραίου και Γεροκωστοπούλου. Το απόγευμα του π. Σαββάτου, ενώ έβρεχε κι ήταν σκοτάδι, πάτησε σε ένα καπάκι ρείθρου που ήταν σάπιο με αποτέλεσμα αυτό να υποχωρήσει και το πόδι της να πέσει μέσα. 

Σε συνέντευξή της στην δημοσιογράφο του TheBest.gr Κωνστ. Τσίχλα περιγράφει το περιστατικό, που της στοίχισε συντριπτικό κάταγμα  στο κάτω αριστερό άκρο.

«Ενώ βρισκόμουν με το σύζυγό μου και την  παρέα μας, κάποια στιγμή χωριστήκαμε και κατέληξα να κατευθύνομαι μόνη μου προς το αυτοκίνητό μου.

Ήταν βράδυ, έβρεχε και δεν υπήρχε κανείς κοντά στο σημείο για να με βοηθήσει. Ξαφνικά κατάλαβα ότι πόδι μου βρισκόταν σε βάθος, σαν να ήμουν με το ένα πόδι σε πηγάδι.  Προσπαθούσα να βγάλω το πόδι μου έξω, τα κατάφερα κάποια στιγμή κλαίγοντας από τον πόνο. Ήρθε στη συνέχεια ασθενοφόρο και αστυνομία. Πήγα στο νοσοκομείο, μπήκε γύψος στο αριστερό πόδι που έχει γίνει θρύψαλα στο κάτω μέρος.  Θα μπορούσα να σπάσω πολλά πράγματα. Τώρα πρέπει να μείνω σε πλήρη ακινησία. Θα δούμε αν θα χρειαστεί χειρουργείο. Ακόμα λυγίζει η φωνή μου από αυτό που έζησα» λέει και τονίζει:

«Θα κινηθώ νομικά γιατί το θέμα είναι να γλιτώσουν και άλλοι άνθρωποι. Κάποιοι πρέπει να καταλάβουν ότι δεν υπάρχει  μόνο το Νότιο Πάρκο. Εγώ αυτή τη στιγμή δεν μπορώ να πάω στη δουλειά μου, τη στιγμή που έχω ανάγκη την εργασία μου. Έχει ανατραπεί το πρόγραμμά  μου, των δικών μου ανθρώπων, των συνεργατών μου. Από υπαιτιότητα φορέων που υποτίθεται ότι μας προστατεύουν και μας φορολογούν» καταλήγει η κα Πλιακούρα.

 

Σημείωση του Istologiou G. Mosxou:

Στο σημείο αυτό της οδού Δασυλλίου, δεν υπάρχει ούτε μία κολόνα δημοτικού φωτισμού. Ο πεζός ή ο εποχούμενος σε δίκυκλο, κινδυνεύει να πέσει θύμα τροχαίου. Ο διαχειριστής του Istologiou G. Mosxou ήταν τυχερός το βράδυ της π. Παρασκευής!


 Παρόμοιο περιστατικό αδιαφορίας των υπευθύνων του Δήμου Πατρέων βίωσε ο διαχειριστής του
Istologiou G. Mosxou, την περασμένη Παρασκευή το βράδυ, ανεβαίνοντας με το δίκυκλο του, τον δρόμου της οδού Δασυλλίου, στο πίσω μέρος του δημοτικού δάσους.

Ήταν νύχτα θεοσκότεινη, λόγω βροχερού καιρού και σε διαστήματα ο δημοτικός φωτισμός από τις κολόνες ανύπαρκτος. Στην τελευταία δε, στροφή προς το κτίριο του Τουριστικού, ήταν τόσο σκοτεινά, που κυριολεκτικά η οδήγηση γινόταν στα τυφλά.

Εάν την στιγμή αυτή έρχονταν όχημα από την αντίθετη μεριά, θα ήταν θαύμα εάν δεν συνέβαινε ατύχημα. Ποιος θα πλήρωνε τις επιπτώσεις;  Ο παθών, διότι η παχυδερμία πρυτανεύει στον Δήμο Πατρέων!

Προφανώς θέλουν να απαλλαγούν από τις υποχρεώσεις τους και παντί τρόπω ζητούν να μας κάνουν να πιστέψουμε, ότι ο δημοτικός φωτισμός είναι μόνον για το κέντρο της πόλης...

Δεν υπάρχουν σχόλια: