ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ gmosxos1@hotmail.com στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα άνοιξε και ισχύει πάλι το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε σε περίπτωση που αδυνατείτε να κάνετε χρήση του hotmail.com
ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Παρασκευή 4 Σεπτεμβρίου 2015

Να τους θάψω στη γη μου και δίπλα τους να θαφτώ κι εγώ!

Στο Κομπάνι ο πατέρας του μικρού Αϊλάν για να θάψει την οικογένειά του
Αμπντάλα Σενού περιέγραψε πως οι γιοι του «γλίστρησαν από τα χέρια του»!

 

 

Επέστρεψε στο Κομπάνι ο πατέρας του μικρού Αϊλάν για να κηδεύσει όλη την οικογένειά του!


Ο πατέρας του μικρού, τρίχρονου Σύριου πρόσφυγα Αϊλάν Κούρντι επέστρεψε σήμερα στο Κομπάνι για να θάψει την οικογένειά του, σύμφωνα με μαρτυρία φωτορεπόρτερ του Γαλλικού Πρακτορείου Ειδήσεων.


Ο Αμπντουλάχ Κούρντι έφθασε στην τουρκική συνοριακή πόλη Σούρουτς συνοδεύοντας τα φέρετρα του μικρού Αϊλάν, του μεγαλύτερου αδελφού του και της μητέρας τους και διέσχισε τα συρο-τουρκικά σύνορα με κατεύθυνση το Κομπάνι.

Ο 3χρονος Αϊλάν, ο 5χρονος αδελφός του και η μητέρα τους, πνίγηκαν στα νερά της Μεσογείου, ανάμεσα στην Αλικαρνασσό και την Κω, όταν η βάρκα στην οποία επέβαιναν αναποδογύρισε από τα κύματα. Ο πατέρας, στην τραγική του μαρτυρία, ανέφερε κατάφερε να πιάσει τη γυναίκα του αλά τα παιδιά του γλίστρησαν μέσα από τα χέρια.

"Οι εικόνες ενός μικροσκοπικού παιδιού να κείτεται στην παραλία, σε ένα από τα πιο σημαντικά τουριστικά θέρετρα της Τουρκίας, για ακόμη μια φορά έδωσαν σάρκα και οστά στους κινδύνους που αντιμετωπίζουν δεκάδες χιλιάδες απελπισμένοι άνθρωποι, οι οποίοι ρισκάρουν τη ζωή τους και τη σωματική τους ακεραιότητα προκειμένου να αναζητήσουν καινούργια ζωή στην Ευρώπη" σημείωσε η τουρκική εφημερίδα Χουριέτ.

«Η μόνη μου επιθυμία τώρα, είναι να επιστρέψω στο Κομπάνι, με τους νεκρούς γιους μου και τη γυναίκα μου, να τους θάψω στη γη μου και δίπλα τους να θαφτώ κι εγώ», είπε.  «Η ζωή μου τελείωσε».

Εξομολογείται ο Αμπντάλα Σενού,  πατέρας του τρίχρονου Αϊλάν Κουρντί


Ο τραγικός πατέρας με τα αγγελούδια του!
O πατέρας του μικρού Αϊλάν Κουρντί, Αμπντάλα Σενού περιέγραψε πως οι γιοι του «του γλίστρησαν από τα χέρια» όταν το πλεούμενο με το οποίο ταξίδευαν προς την Ελλάδα βυθίστηκε.
 
«Είχαμε σωσίβια διάσωσης όμως το πλοίο βυθίστηκε ξαφνικά επειδή κάποιοι εκ των επιβαινόντων σηκώθηκαν από τις θέσεις τους. Κρατούσα το χέρι της γυναίκας μου. Όμως τα παιδιά μου, μου γλίστρησαν από τα χέρια» είπε ο Αμπντάλα Σενού στο τουρκικό πρακτορείο ειδήσεων Dogan.

Δώδεκα Σύριοι πρόσφυγες έχασαν την ζωή τους τη νύχτα της Τρίτης 1-8-15 προς το ξημέρωμα της Τετάρτη στα ανοιχτά της Αλικαρνασσού (νοτιοδυτιικά).

Πληρώσαμε τους δουλέμπορους δύο φορές προκειμένου να περάσουμε στην Κω από Μπόντρουμ. Στην πρώτη μας προσπάθεια , μας σταμάτησε η ακτοφυλακή, στη δεύτερη προσπάθεια μας , οι δουλέμποροι "δεν τήρησαν το λόγο τους και το πλοίο δεν εμφανίστηκε ποτέ", δήλωσε ο ίδιος , στο πρακτορείο ειδήσεων Doğan .

Την τρίτη τραγική φορά προσπάθησαν μόνοι αλλά το σκάφος τους γέμισε νερά αμέσως μόλις ξεκίνησε το ταξίδι τους προς την Κω.

«Το σκοτάδι είχε καλύψει τα πάντα και όλος ο κόσμος φώναζε». Για αυτό ακριβώς το λόγο η σύζυγός μου και τα παιδιά μου δεν άκουσαν την φωνή μου. Προσπάθησα να κολυμπήσω έως την ακτή ακολουθώντας τα φώτα όμως δε μπόρεσα να βρω τη γυναίκα μου και τα παιδιά μου μόλις έφθασα στη στεριά» εξήγησε ο Σενού.

«Πήγα στο νοσοκομείο και εκεί έμαθα τα άσχημα νέα» προσέθεσε ο πατέρας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: