ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Τετάρτη 13 Μαΐου 2020

Ακόμη περιμένουμε Καραμανλή να μιλήσει για το τρένο



10 μήνες μετά τις εκλογές, 6 μήνες μετά την τελευταία συνάντηση του Δημάρχου Πατρέων, των επικεφαλής των δημοτικών παρατάξεων και εκπροσώπων των κατοίκων με τον Υπουργό Υποδομών, αναμένουν τον Υπουργό στην Πάτρα!

Αναφορικά με την ανακοίνωση της ΔΕΕΠ Αχαΐας (πρώην ΝΟΔΕ Αχαΐας) για τη διέλευση του τρένου στην Πάτρα, ο ΣΥΡΙΖΑ εξέδωσε την παρακάτω ανακοίνωση:
«Είναι θετικό το γεγονός ότι μετά από τόσο καιρό αποφάσισε η ΔΕΕΠ Αχαΐας (πρώην ΝΟΔΕ – ευτυχώς που έβγαλε την ανακοίνωση και μάθαμε ότι αναβαπτίσθηκε) να αρθρώσει μια κουβέντα για το καίριο ζήτημα της διέλευσης του τρένου από τον οικιστικό ιστό της Πάτρας.
Έπρεπε να προηγηθεί μια κινητοποίηση, δύο δημόσιες επιστολές του πρώην Υπουργού Υποδομών Χρήστου Σπίρτζη με την αποστολή της προμελέτης υπογειοποίησης και της μελέτης Ανάλυσης Κόστους Οφέλους του έργου σε φορείς της Πάτρας αλλά και η παραδοχή της ΕΡΓΟΣΕ ότι τελικά μελέτες υπάρχουν.
Κάλιο αργά παρά ποτέ!
Εμείς την πολιτική αντιπαράθεση και την διαβούλευση με τη χρήση επιχειρημάτων μεταξύ κομμάτων, φορέων, συλλογικοτήτων ειδικά για ένα τόσο σημαντικό θέμα, όπως η διέλευση του τρένου,  δεν το θεωρούμε «ανούσιο πόλεμο εντυπώσεων» αλλά μια παραγωγική συζήτηση που είναι αναγκαίο να γίνεται. Η προηγούμενη ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών επί της διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ είχε προχωρήσει σε σημαντικό βαθμό σε διαβούλευση με τη δημοτική αρχή, φορείς της πόλης, συλλογικότητες των κατοίκων και είχε προτείνει ένα τεκμηριωμένο σχέδιο που έτυχε της αποδοχής από τους πολίτες της Πάτρας.
Απεναντίας, η διακυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας έχει αποφασίσει από την αρχή της θητείας της να αναιρέσει ότι είχε δρομολογήσει η προηγούμενη κυβέρνηση στην περιοχή όπως η Νομική Σχολή, η Πατρών – Πύργου και τώρα την υπογειοποίηση του τρένου. Για όλα αυτά δεν προχώρησε σε καμία διαβούλευση και συζήτηση με τους εμπλεκόμενους φορείς παρά ακολουθήθηκε η τακτική του «αποφασίζομεν και διατάσσομεν». Ειδικά στην περίπτωση της διέλευσης του τρένου αγνοεί επιδεικτικά την ομόφωνη απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου της Πάτρας επιδεικνύοντας μια αλαζονεία που προσβάλλει την πόλη.
Η προηγούμενη ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών κατέθεσε τεκμηριωμένη κοστολογημένη και με εξασφαλισμένη χρηματοδότηση πρόταση που στηρίζεται σε μελέτες που έγιναν δεκτές και πληρώθηκαν από την ΕΡΓΟΣΕ τον Αύγουστο του 2019.
Η πρόταση της σημερινής ηγεσίας του Υπουργείου Υποδομών ποια είναι;
10 μήνες μετά τις εκλογές, 6 μήνες μετά την τελευταία συνάντηση του Δημάρχου Πατρέων, των επικεφαλής των δημοτικών παρατάξεων και εκπροσώπων των κατοίκων με τον Υπουργό Υποδομών, ακόμα περιμένουμε τον κ. Καραμανλή να έρθει στην πόλη και να παρουσιάσει την πρόταση του για την διέλευση του τρένου».

Δεν υπάρχουν σχόλια: