ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Τρίτη 7 Μαρτίου 2023

Εικόνες ντροπής - Άφαντος ο Γεραπετρίτης!

Πίνακας ελέγχου σε τρένο
Ethnos.gr

Για απαράδεκτες συνθήκες στον σταθμό ΤΧ1, στη Θεσσαλονίκη, κάνει λόγο ο σταθμάρχης Παύλος Πετσάβας, ο οποίος καταγγέλλει, μεταξύ άλλων, ότι όλα όλα λειτουργούν χειροκίνητα και με κανονισμούς που ίσχυαν πριν από τριάντα και σαράντα χρόνια.

Όλα αυτά σε έναν από τους μεγαλύτερους  σιδηροδρομικούς κόμβους της χώρας, που ενώνει τις γραμμές Θεσσαλονίκη – Αλεξανδρούπολη, Θεσσαλονίκη – Ειδομένη, καθώς και τη γραμμή με κατεύθυνση την Αθήνα και την Φλώρινα. 

dvertiseme

Ο ίδιος ανέφερε, σύμφωνα με το Ethnos.gr ότι πολλές φορές αν και δίνεται εντολή από το ηλεκτρονικό σύστημα, δεν είναι σαφές αν αυτή έχει πραγματοποιηθεί ή όχι. Επομένως, απαιτείται η παρουσία ανθρώπου ο οποίος θα πρέπει να υλοποιήσει χειροκίνητα την εντολή αυτή.

Μπαίνοντας στο σταθμό, μπροστά τους οι σταθμάρχες έχουν έναν πίνακα με κολλημένες πάνω του αυτοκόλλητες ετικέτες με χειρόγραφα σημειώματα, ενώ η κίνηση γίνεται με μπακαλοτέφτερα. Τα κόκκινα λαμπάκια αναβοσβήνουν μονίμως, όπως και τα φωτόσημα και ελιγμοσήματα στη γραμμή, τα οποία όμως είναι εκτός λειτουργίας.

Όταν το τρένο πατά στις γραμμές η ένδειξη κοκκινίζει στην οθόνη, αλλά «όταν γυρνάμε ένα ψαλίδι δεν σημαίνει ότι είναι ασφαλές». Το λαμπάκι του ψαλιδιού μπορεί να δείξει ότι δεν έχει 'καθίσει' γιατί μπορεί να υπάρχει κάποια μηχανική βλάβη. Το σύστημα της τηλεδιοίκησης καλύπτει τη διαδρομή από τη Θεσσαλονίκη μέχρι τον Στρυμόνα και από τη Σίνδο έως το Πλατύ, ενώ στο τμήμα από Στρυμόνα μέχρι Αλεξανδρούπολη δεν λειτουργεί η φωτοσήμανση.

Αποτέλεσμα της μη ολοκληρωμένης λειτουργίας της φωτοσήμανσης είναι η κίνηση και η διαχείριση των τρένων να γίνεται με τον ίδιο τρόπο όπως στην περίπτωση της μοιραίας αμαξοστοιχίας που οδήγησε στην εθνική τραγωδία στα Τέμπη. Σύμφωνα με τον κ. Πατσάβα πρέπει άμεσα να ολοκληρωθεί η φωτοσήμανση και να δοθεί σε λειτουργία το σύστημα ασφαλείας ATCS αλλά και να εκπαιδευτεί το προσωπικό στις νέες τεχνολογίες.

«Παρά την πενταετή εμπειρία μου στα συστήματα, υπάρχουν φορές που δεν μπορώ να διαχειριστώ την πίεση και το άγχος που δημιουργείται από την διαχείριση των συστημάτων αυτών» ανέφερε μεταξύ άλλων ο σταθμάρχης.

Λόγω έλλειψης προσωπικού, μετά τις 11 το βράδυ μένει ένας σταθμάρχης στη βάρδια, κάτι που αυξάνει τον κίνδυνο ατυχήματος, ενώ ο σταθμάρχης τόνισε μεταξύ άλλων ότι έχουν γίνει άπειρες αναφορές για τα προβλήματα, ωστόσο καμία ενέργεια για να διορθωθούν. Μάλιστα αναμενόταν να επισκεφθεί το σημείο ο Γιώργος Γεραπετρίτης, ωστόσο επισκέφθηκε μόνονντο9ν σταθμπο στην Θεσσαλονίκη.


Δεν υπάρχουν σχόλια: