ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ gmosxos1@hotmail.com στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα άνοιξε και ισχύει πάλι το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε σε περίπτωση που αδυνατείτε να κάνετε χρήση του hotmail.com
ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Παρασκευή 22 Μαρτίου 2024

Χρήστος Σπίρτζης: Έχω την ευθιξία να ζητήσω να ελεγχθώ

«Τραγικό ένα κόμμα που είναι στην κυβέρνηση να έχει αρνηθεί τη συγκρότηση προανακριτικής, να έχει πάει σε μία εξεταστική που δεν απέδωσε καμία ευθύνη και να αρνείται το αίτημά μου για διερεύνηση του εαυτού μου», είπε μεταξύ άλλων στο Κόκκινο 105,5 ο Χρήστος Σπίρτζης, σχολιάζοντας τις πληροφορίες ότι η Βουλή δεν προτίθεται να κάνει αποδεκτό το αίτημα του για σύσταση προανακριτικής που να αφορά τον ίδιο.

Ο πρώην υπουργός Μεταφορών και Υποδομών επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, πρόσθεσε ότι «εφόσον η διάταξη του Συντάγματος ορίζει ότι μπορεί να ζητήσει ο ίδιος ο υπουργός τη διερεύνησή του και την αρνούνται με δικονομικά προσχήματα, τους χαρακτηρίζει. 57 οικογένειες παλεύουν να δικαιωθούν και οφείλουμε όλοι να το σεβαστούμε. Δεν μπορεί η κυβέρνηση να κάνει ότι δεν καταλαβαίνει».

«Έχω την ευθιξία να ζητήσω να ελεγχθώ ο ίδιος. Θα συνεχίσω τις πρωτοβουλίες μέχρι να υπάρξει διαλεύκανση για τη σύμβαση 717 και την εμπλοκή του δικού μου ονόματος. Δεν έχω να φοβηθώ κάτι, έχω χρέος απέναντι στην ελληνική κοινωνία αλλά και στον εαυτό μου». Τελείως παράδοξο να ζητά κάποιος να ελεγχθεί και να του το απαγορεύουν κάποιοι άλλοι, οι οποίοι μάλιστα έκαναν καμπάνιες για διάχυση των ευθυνών την ώρα που οι γονείς έψαχναν υπολείμματα των παιδιών τους» σημείωσε καταλήγοντας ο ίδιος.

 

ΑΚΟΥΣΤΕ στο 105,5 Sto Kokkino
ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΜΑΓΚΑΖΙΝΟ - Χρήστος Σπίρτζης - 105,5 ΣΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ 

Δεν υπάρχουν σχόλια: