ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ gmosxos1@hotmail.com στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα άνοιξε και ισχύει πάλι το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε σε περίπτωση που αδυνατείτε να κάνετε χρήση του hotmail.com
ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Πέμπτη 28 Μαρτίου 2024

8 προτάσεις για την αναβάθμιση του κυκλοφοριακού

 

 

Η «ΝΕΑ ΠΑΤΡΑ» στη Ημερίδα που διοργάνωσε το Σπιράλ, για το κυκλοφοριακό κομφούζιο της πόλης, πρότεινε επαναφορά της Δημοτικής Αστυνομίας!

 

«Δεν θα μπορούσαμε να μιλήσουμε για ποιοτική αναβάθμισή της ζωή μας στην Πάτρα και την εφαρμογή των παραπάνω, χωρίς τη συμμετοχή και τη συμβολή της Δημοτικής Αστυνομίας», ανέφερε ο εκπρόσωπος της Νέας Πάτρας Θεόδωρος Κανελλόπουλος, που συμμετείχε στην Ημερίδα για Κυκλοφοριακό, που διοργάνωσε το ΚΙΝΑΛ στις 27 Μαρτίου, στην αίθουσα του ΤΕΕ. Εκεί ο Θεόδωρος Κανελλόπουλος πρότεινε οκτώ ακόμη έργα για την αναβάθμιση της ποιότητας ζωής των Πατρινών. .

Ο επικεφαλής της Δημοτικής Παράταξης «ΝΕΑ ΠΑΤΡΑ» κ. Νίκος Νικολόπουλος, ανταποκρίθηκε με αντιπροσωπεία της  και παραβρέθηκαν στην Ημερίδα που διοργάνωσε η Δημοτική παράταξη του Σπιράλ την Τετάρτη 27/3/2024 στην αίθουσα του ΤΕΕ για το κυκλοφοριακό.

Σε ανακοίνωσή της η «Νέα Πάτρα» αναφέρει τα παρακάτω:

«Ήταν  πρωτοβουλία που μας έδωσε την δυνατότητα, να συζητήσουμε και να τοποθετηθούμε για ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν καθημερινά οι Δημότες της Πάτρας.

Από την «ΝΕΑ ΠΑΤΡΑ» τοποθετήθηκε ο εκπρόσωπος τύπου της παράταξής μας κ. Θεόδωρος Κανελλόπουλος, όπου κατέθεσε την παρακάτω εισήγηση:

   ''Καταρχήν θα ήθελα να ευχαριστήσω εκ’ μέρους της Δημοτικής Παράταξης «ΝΕΑ ΠΑΤΡΑ», την δυνατότητα που μας δίνεται από την σημερινή ημερίδα του ΣΠΙΡΑΛ, να κουβεντιάσουμε ένα μεγάλο πρόβλημα που αντιμετωπίζει η Πάτρα.  

Είναι γνωστό ότι το κυκλοφοριακό πρόβλημα ταλανίζει τον Δήμο συνολικά.

Τα μποτιλιαρίσματα, τα διπλοπαρκαρισμένα οχήματα, τα πρόστιμα για παράνομη στάθμευση κ.α., δημιουργούν ένα σκηνικό χάους.

Αποτελεί θα έλεγα το brand name της σημερινής Πάτρας.

Δεν θα τοποθετηθώ σήμερα ως ειδικός, άλλωστε και δεν είμαι.

Θα τοποθετηθώ ως χρήστης και πολίτης αυτής της πόλης.

 

Αγαπητοί φίλοι,

 Οι χρήστες του οδικού δικτύου – οδηγοί, πεζοί και ποδηλάτες – αντιμετωπίζουν πρόβλημα στις μετακινήσεις με αποτέλεσμα να δημιουργείται σύγχυση, άγχος, εκνευρισμός και επιθετικότητα.

Αυτό το πρόβλημα δεν έχει μόνο τεχνική διάσταση, αλλά έχει και οικονομική – πολιτική, αφού επιδρά κοινωνικά και φυσικά, η επίλυσή του απαιτεί σοβαρές παρεμβάσεις με τις ανάλογες δαπάνες.

Όφειλε η σημερινή Δημοτική Αρχή, να έχει προχωρήσει σε διάλογο με όλους τους φορείς για την σύνταξη ενός Σχεδίου Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας (ΣΒΑΚ) για την Πάτρα.

Ένα έργο φιλόδοξο που στόχο έχει να κάνει την Πάτρα πόλη όχι απλά βιώσιμη, αλλά πραγματικά αξιοβίωτη.

Αυτό δηλαδή που θέλουν και αξίζουν οι πολίτες σε μια σύγχρονη ευρωπαϊκή πόλη.

Στην παρούσα εισήγηση μου ως εκπρόσωπος της Δημοτικής Παράταξης «ΝΕΑ ΠΑΤΡΑ» θα προτείναμε, έκτος του ιστορικού κέντρου της πόλης να δώσουμε βάρος και στις γειτονιές του Δήμου.

Θεωρούμε ότι το κυκλοφοριακό πρόβλημα είναι έντονο σε κάθε γειτονιά, πολύ περισσότερο σε αυτές που πραγματοποιούνται και αναπλάσεις.

Για το λόγο αυτό προτείνουμε όπως η Δημοτική Αρχή σε συνεργασία με τους θεσμικούς φορείς να προχωρήσει, στην μελέτη για τις δυνατότητας για μονοδρομήσεις δρόμων στις συνοικίες.

Καθώς επίσης και στην ανέγερση πολυώροφων Δημοτικών Παρκινγκ για την εξυπηρέτηση των κατοίκων.      

Για το ιστορικό κέντρο του Δήμου Πατρέων ενδεικτικά θα προτείναμε τα παρακάτω:

1.    Απαγόρευση της στάσης - στάθμευσης των ΙΧ αυτοκινήτων στην  Κορίνθου και την Κανακάρη από την Δημ. Γούναρη έως την Καρόλου.   

2.    Την τοποθέτηση διαχωριστικών κορίνων στην Αγίου Ανδρέου, στην Έλληνος Στρατιώτου, στην Ακρωτηρίου, στην Πατρών – Κλάους και σε δρόμους με έντονη κυκλοφοριακή κίνηση.

3.    Την απαγόρευση στάθμευσης σε δρόμους που διασχίζουν ποδηλατόδρομοι, όπως π.χ. στην Όθωνος Αμαλίας.   

4.    Την αξιοποίηση και ένταξη της υπάρχουσας μελέτης για γραμμές τραμ στην Πάτρα. Είναι λυπηρό η Πάτρα που αποτέλεσε την πρώτη πόλη στην Ελλάδα το 1901 και είχε Τραμ, σήμερα που σε όλες τις σύγχρονες πόλης αποτελεί βασικό αστικό μέσο μεταφοράς,  να μην έχει.

5.    Τη δημιουργία περιφερειακών παρκινγκ και διασύνδεσης με το κέντρο της Πάτρας με Δωρεάν αστική συγκοινωνία. Πολιτική που εφάρμοσε η Δημοτική Αρχή Φλωράτου και ο αείμνηστος Γιώργος Καλετζίωτης, που δυστυχώς η παρούσα δημοτική αρχή σταδιακά υπονομεύει.        

6.    Αναδιάρθρωση των γραμμών αστικής συγκοινωνίας με πύκνωση δρομολογίων, μικρά λεωφορεία και σύνδεση με τις συνοικίες, ώστε να αποφεύγονται οι μετακινήσεις με το ΙΧ.

7.    Τροφοδοσία των καταστημάτων κατά τις πρωινές ώρες μέχρι στις 9:00 π.χ.

8.     Δημιουργία εκτεταμένου δικτύου ποδηλατοδρόμων με την τοποθέτηση κορίνων ή ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΩΝ ΛΩΡΙΔΩΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ.      

 

Δεν θα μπορούσαμε να μιλήσουμε για ποιοτική αναβάθμισή της ζωή μας στην Πάτρα και την εφαρμογή των παραπάνω, χωρίς τη συμμετοχή και τη συμβολή της Δημοτικής Αστυνομίας.

Δυστυχώς για την Πάτρα η παρούσα Δημοτική Αρχή στέρησε την πόλη από τις υπηρεσίας της και τη δημιουργία 105 νέων θέσεων εργασίας.  

Με τις παραπάνω προτάσεις ελπίζουμε να συμβάλλαμε ως Δημοτική Παράταξη, στην επιτυχία της σημερινής ημερίδας και φιλοδοξούμε να αποτελέσει, η αρχή για συνεργασία όλων των ενεργών πολιτών για το «Μέλλον της Νέας Πάτρας» που όλοι οραματιζόμαστε.

Ευχαριστώ για την προσοχή σας''.

Δεν υπάρχουν σχόλια: