ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Δευτέρα 13 Ιανουαρίου 2020

Προβλήθηκε το “La Strategia” της Novartis στην Πάτρα



Καίει τους πρ. υπουργούς Υγείας Λοβέρδο, Άδωνι και Αβραμόπουλο, το ντοκιμαντέρ που παρουσιάστηκε στο ΠΑΝΘΕΟΝ

Μέσα σε ένα κατάμεστο θεατών κινηματοθέατρο ΠΑΝΘΕΟΝ προβλήθηκε την Κυριακή χθες η ελβετική ταινία  για το σκάνδαλο NOVARTIS που έφερε στην Πάτρα ο ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Στέλιος Κούλογλου και η Νομαρχιακή Επιτροπή Αχαΐας του ΣΥΡΙΖΑ.

Τίτλος  του αποκαλυπτικού ντοκιμαντέρ της ελβετικής τηλεόρασης ήταν «Η Στρατηγική» για το σκάνδαλο Novartis, που ρίχνει φως στα άδυτα της NOVARTIS με βίντεο ντοκουμέντα στελεχών της φαρμακοβιομηχανίας, αλλά και συνεντεύξεις τριών προστατευόμενων μαρτύρων, που κατέθεσαν στις αμερικανικές αρχές και ξετυλίγουν τις παράνομες πρακτικές της εταιρείας.

Τα στοιχεία που παρουσίασαν άφησαν άφωνους του θεατές, που παρακολούθησαν το ντοκιμαντέρ με... θρησκευτική ευλάβια

Το ντοκιμαντέρ έριξε φως στα άδυτα της Novartis με βίντεο ντοκουμέντα στελεχών της, αλλά και συνεντεύξεις προστατευόμενων μαρτύρων, που κατέθεσαν στις αμερικανικές αρχές και ξετυλίγουν τις παράνομες πρακτικές της ελβετικής εταιρείας. Οι δημιουργοί του ντοκιμαντέρ, Μαρία Ροζέλι και Μάρκο Ταλιαμπούε, με την έρευνά τους ξεκλειδώνουν τη «Στρατηγική» της Novartis διαπιστώνοντας πως πρόκειται για «ένα από τα μεγαλύτερα σκάνδαλα που γνώρισε ο κόσμος των φαρμακευτικών εταιρειών».

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε Ελλάδα, Ελβετία και ΗΠΑ και τα όσα αποκαλύπτονται για τη δράση της Novartis, διεθνώς, αλλά κυρίως στην Ελλάδα που είχε επιλεγεί ως χώρα αναφοράς για τις τιμές των φαρμάκων της παγκοσμίως, προστίθενται στη μακρά λίστα των στοιχείων που καταρρίπτουν τους ισχυρισμούς περί σκευωρίας από τα εμπλεκόμενα πολιτικά πρόσωπα στη χώρα μας. Οι προστατευόμενοι μάρτυρες αποκαλύπτουν τα προγράμματα χρηματισμού γιατρών, που ανέρχονται σε δεκάδες εκατομμύρια, αλλά και τον ρόλο των κυβερνητικών αξιωματούχων.

Μετά την προβολή θα ακολούθησε συζήτηση με τον ευρωβουλευτή Στέλιο Κούλογλου και τους βουλευτές Αχαΐας του ΣΥΡΙΖΑ Σία Αναγνωστοπούλου και Κώστα Μάρκου.

Ο ευρωβουλευτής μίλησε για τις εγκληματικές πρακτικές που ακολούθησε η εταιρεία, αλλά και για το αμερικανικό ενδιαφέρον για την δράση της, λόγω του ότι είναι εταιρεία εισηγμένη στο χρηματιστήριο της Ν. Υόρκης.

Ακόμη είπε ότι από τους δέκα πολιτικούς που αναφέρθηκαν στις ανακρίσεις οι υποθέσεις των επτά πήραν δρόμο αρχειοθέτησης, ενώ ο Ανδρέας Λοβέρδος πρ. υπουργός του ΠΑΣΟΚ κρίθηκε παραπεμπόμενος στη Δικαιοσύνη και αναμένεται η παραπομπή Άδωνι Γεωργιάδη και Δημ. Αβραμόπουλου, πρώην υπουργών Υγείας της κυβέρνησης Σαμαρά.

Είπε χαρακτηριστικά ότι οι υπάλληλοι της Νοβάρτις είχαν το δικαίωμα να μπαίνουν στο γραφείο του Υπουργού όποια ώρα ήθελαν για να τους ποδηγετήσουν, ενώ τους εμπλεκόμενους γιατρούς τους επισκέπτονταν στο γραφείο τους για να ελέγξουν την πορεία των συνταγογραφούμενων φαρμάκων, αλλά και μόα ή δύο φορές το χρόνο για να ζητήσουν διαγραφή των ενοχοποιητικών στοιχείων.

Αναφέρθηκε δε ότι το ύψος της δωροδοκίας έφθανε σε απίστευτα ύψη.

Ακολούθησε ο τ. Προέδρος ΚΕΣΥ και βουλευτής Αχαΐας Κώστας Μάρκου, που μεταξύ άλλων μίλησε για τα συνέδρια - μαϊμού που διοργανώνουν φαρμακευτικές εταιρείες για να διαφθείρουν τους γιατρούς και αφού τόνισε πως η Νοβάρτις δεν είναι η μοναδική Εταιρεία που διαφθείρει και τόνισε πως το σκάνδαλο δεν είναι μόνον ιατρικό όπως θέλησαν να το παρουσιάσουν οι κυβερνητικοί κι ούτε  απλώς μία σκευωρία του ΣΥΡΙΖΑ, ανέφερε ένα αριθμό εφτακοσίων εταιρειών που ανακατεύονται στα συνεδρία, ανάμεσά τους και η σύζυγος Μητσοτάκη, εκ των οποίων τελικά αξιόπιστες είναι περίπου 45.

Κι αυτός ο μεγάλος αριθμός εμπλεκομένων είναι που δεν θέλησε να καθαρθεί ο χώρος, όπως επιχείρησε η κυβέρνηση Τσίπρα, αλλά  κατάργησε το μέτρο η κυβέρνηση Μητσοτάκη, επαναφέροντας στην υπευθυνότητα του ΕΟΠΥ την έγκριση των συνεδρίων, όπως είπε ο αντιπρόεδρος του Οργανισμού Τάκης Γεωργακόπουλος και επιβεβαίωσε ο τ. ΓΓ του Υπ. Υγείας Γιώργος Γιαννόπουλος.

Τέλος η βουλευτής Σία Αναγνωστοπούλου μίλησε για τις προσπάθειες ΝΔ και ΠΑΣΟΚ να παραγραφεί το σκάνδαλο λόγω παρέλευσης χρόνου. Και για την συμβολή έμπειρων προσωπικοτήτων του κοινοβουλευτικού χώρου από τον ΣΥΡΙΖΑ για να μην συμβεί αυτό στην Εξεταστική Επιτροπή κια να λάβει την δικαστική οδό, όπως και έγινε.
Η εκδήλωση έκλεισε με  ερωτήματα που έθεσαν οι ακροατές. Και απαντήθηκαν από τους ομιλητές.

Δεν υπάρχουν σχόλια: