ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ gmosxos1@hotmail.com στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα άνοιξε και ισχύει πάλι το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε σε περίπτωση που αδυνατείτε να κάνετε χρήση του hotmail.com
ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Τρίτη 28 Ιανουαρίου 2020

Ψεύδη Καραμανλή για την καρμανιόλα Πατρών-Πύργου

Θερμής υποδοχής από τους Ηλείους έτυχε σήμερα ο πρόεδρος Αλ. Τσίπρας.



Τσίπρας: Βλέπω

την εκδίκηση...!

ΣΕ Ο,ΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΕΡΓΟ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΓΕΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥ, ΟΔΗΓΕΙΤΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΤΑΚΤΙΚΗ, ΜΙΑ ΛΟΓΙΚΗ ΕΚΔΙΚΗΤΙΚΗ, ΜΙΑ ΛΟΓΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΝΤΙΔΙΚΙΑΣ ΔΙΧΩΣ ΛΟΓΟ, ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΡΓΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΘΕΤΕΙ ΣΕ ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΑΚΙΝΔΥΝΕΥΣΗ ΤΗΝ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΙΧΑΜΕ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΕΙ


«Εμείς δεν το κάναμε αυτό, τώρα βλέπω ότι η κυβέρνηση ιδιαίτερα στα θέματα υποδομών, αλλά και σε ό,τι αφορά το έργο στην Πάτρα, για την υπογειοποίηση του Σιδηροδρόμου, οδηγείται σε μια τακτική, μια λογική εκδικητική, μια λογική πολιτικής αντιδικίας δίχως λόγο, να τα καταργεί και να τα θέτει σε μεγάλη διακινδύνευση την χρηματοδότηση την οποία είχαμε εξασφαλίσει και εις ό,τι αφορά τις αποζημιώσεις που θα κληθεί να πληρώσει στους ήδη υπάρχοντες παραχωρησιούχους» επεσήμανε ο Αλέξης Τσίπρας, από την Ηλεία.
 
Εξέφρασε την ανησυχία του πως το έργο θα βαλτώσει αφού από εμπειρία του είπε πως ανησυχεί ότι η ΕΕ δεν θα εγκρίνει χρηματοδότηση σε ένα τόσο μεγάλο έργο. 
«Εγώ είμαι ανήσυχος, διότι φοβάμαι πως το έργο θα πάει στις καλένδες», προσθέτοντας ότι «εμείς είχαμε εξασφαλίσει την χρηματοδότηση».

Σε αυτό το σημείο ο Αλέξης Τσίπρας επεσήμανε ότι «με την παρουσία μου εδώ θα ήθελα να κρούσω το κώδωνα του κινδύνου, διότι ο μεγάλος κίνδυνος στον οποίο αναφέρομαι, έχει να κάνει με τις μεγάλες καθυστερήσεις», διατυπώνοντας ταυτόχρονα την εκτίμηση ότι «η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θα καθυστερήσει πάρα πολύ και δεν είναι καθόλου βέβαιο ότι θα δώσει έγκριση για ανάθεση σε ένα τόσο μεγάλο έργο».

«Κληρονομήσαμε τα προβλήματα» απαντά ο Καραμανλής, λες και η Πατρών-Πύργου ξεκίνησε από την Κυβέρνηση Τσίπρα. Είναι γνωστό πως «θα έπρεπε να είχε ολοκληρωθεί από το 2013»!

«Είμαι ανήσυχος, γιατί φοβάμαι ότι θα πάει στις καλένδες το έργο. Είχαμε εξασφαλίσει την χρηματοδότηση στις 8 εργολαβίες. Οι πέντε, ήδη, είχαν ξεκινήσει, ήταν εν λειτουργία. Περιμέναμε την απόφαση από το ΣτΕ για την άλλη, και στις άλλες δύο περιπτώσεις, οι επιλαχόντες θα προκρίνονταν για να πάρουν το έργο για να το ξεκινήσουν» επισήμανε ο Αλέξης Τσίπρας, χαρακτηρίζοντας λάθος την τακτική της νέας κυβέρνησης. 

«Είναι μια τακτική που μας οδηγεί σε κινδύνους και θα ήθελα με την παρουσία μου εδώ να κρούσω τον κώδωνα του κινδύνου, διότι πιστεύω ότι ο κίνδυνος ο μεγάλος στον οποίο αναφέρομαι έχει να κάνει με τις μεγάλες καθυστερήσεις. Η εμπειρία μου λέει ότι η ΕΕ θα καθυστερήσει πάρα πολύ και δεν είναι καθόλου βέβαιο ότι θα αποδεχθεί να δώσει σε ανάθεση ένα τόσο μεγάλο έργο». 

Ο Αλέξης Τσίπρας επεσήμανε ότι «με την παρουσία μου εδώ θα ήθελα να κρούσω το κώδωνα του κινδύνου, διότι ο μεγάλος κίνδυνος στον οποίο αναφέρομαι, έχει να κάνει με τις μεγάλες καθυστερήσεις», διατυπώνοντας ταυτόχρονα την εκτίμηση ότι «η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θα καθυστερήσει πάρα πολύ και δεν είναι καθόλου βέβαιο ότι θα δώσει έγκριση για ανάθεση σε ένα τόσο μεγάλο έργο», σημείωσε χαρακτηριστικά.

Ο δήμαρχος Κυλλήνης-Ανδραβίδας Ιωάννης Λέντζας
 
Από την πλευρά του, ο δήμαρχος Κυλλήνης-Ανδραβίδας τόνισε ότι το θέμα της εθνικής οδού είναι το βασικό θέμα όλης της περιοχής χαρακτηρίζοντάς την χειρότερη κι από το γεφύρι της 'Αρτας.

«Θέλουμε τον δρόμο χθες. Η περιοχή μας έχει πληρώσει το μεγαλύτερο τίμημα σε ανθρώπινες ζωές και τραυματίες από τον δρόμο αυτό, και ο δρόμος πρέπει να συνεχιστεί με την παρούσα μορφή» επεσήμανε ο δήμαρχος Κυλλήνης-Ανδραβίδας, Ιωάννης Λέντζας.

«Οι πολίτες της Ηλείας δεν είναι πολίτες δεύτερης κατηγορίας και ο φόρος αίματος είναι μεγάλος» σημείωσε ο Αλέξης Τσίπρας, τονίζοντας ότι το θέμα της εθνικής οδού «δεν είναι μόνο μεγάλο χρηματοοικονομικό ζήτημα. Είναι ότι κάθε χρόνο χάνονται δεκάδες άνθρωποι και κάλεσε τους πολίτες, όλη την τοπική κοινωνία και τους βουλευτές, ανεξαρτήτως κόμματος, να διεκδικήσουν το αυτονόητο, ελπίζοντας να εισακουστεί το αίτημά τους για ολοκλήρωση του έργου της εθνικής οδού».

Επίσης, ο Αλέξης Τσίπρας σημείωσε ότι η σημερινή κυβέρνηση μπαίνει σε μια λογική εκδικητικότητας. 

«Εμείς δεν το κάναμε αυτό, τώρα βλέπω ότι η κυβέρνηση ιδιαίτερα στα θέματα υποδομών, τόσο στο θέμα του ΒΟΑΚ όσο και στο ΜΕΤΡΟ της Θεσσαλονίκης όσο και σε σας εδώ, αλλά και σε ό,τι αφορά το έργο στην Πάτρα, για την υπογειοποίηση του Σιδηροδρόμου, ακολουθεί μια τακτική, έργα που είχαν δρομολογηθεί, έργα για τα οποία είχε εξασφαλιστεί η χρηματοδότηση, έργα τα οποία θα ολοκληρώνονταν, μετά από πολλά χρόνια, αλλά θα ολοκληρώνονταν το επόμενο διάστημα, σε μια λογική εκδικητική, σε μια λογική πολιτικής αντιδικίας δίχως λόγο, να τα καταργεί και να τα θέτει σε μεγάλη διακινδύνευση και σε ό,τι αφορά την χρηματοδότηση την οποία είχαμε εξασφαλίσει και εις ό,τι αφορά τις αποζημιώσεις που θα κληθεί να πληρώσει στους ήδη υπάρχοντες παραχωρησιούχους» επεσήμανε ο Αλέξης Τσίπρας.

Πρώτος σταθμός της περιοδείας 

Πρώτος σταθμός της περιοδείας του Αλέξη Τσίπρα ήταν η πόλη των Λεχαινών, όπου τον υποδέχθηκε ο δήμαρχος Ανδραβίδας - Κυλλήνης, Γιάννης Λέντζας.

Μιλώντας για τον δρόμο Πατρών - Πύργου, ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης τόνισε ότι «ο δρόμος αυτός δεν αντιστοιχεί σε ένα οδικό δίκτυο όπως θα έπρεπε να είναι το 2020», προσθέτοντας ότι «θα έπρεπε να είχε ολοκληρωθεί από το 2013».


Από την πλευρά του ο δήμαρχος Ανδραβίδας - Κυλλήνης, Γιάννης Λέντζας υπογράμμισε ότι «εμείς δεν θέλουμε να παρακαμφθεί στις καλένδες το έργο του αυτοκινητόδρομου», λέγοντας χαρακτηριστικά ότι «ο αυτοκινητόδρομος θα έπρεπε να είχε ολοκληρωθεί χθες».

Επισκέφθηκε την Αρχαία Ολυμπία

Κόντρα Τσίπρα-Καραμανλή για την Πατρών-Πύργου 

Μετά τα Λεχαινά, ο Αλέξης Τσίπρας επισκέφθηκε την Αρχαία Ολυμπία, όπου συναντήθηκε στο δημαρχείο με τον δήμαρχο, Γιώργο Γεωργιόπουλο.

Κατά τη διάρκεια της συζήτησης που είχαν οι δύο άνδρες τέθηκε και εκεί το έργο του αυτοκινητόδρομου και ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ εξέφρασε την ανησυχία του ότι «θα υπάρξει καθυστέρηση», συμπληρώνοντας ότι με τον προγραμματισμό της προηγούμενης κυβέρνησης το έργο είχε χρηματοδότηση και χρονοδιάγραμμα και θα ολοκληρωνόταν το 2023».

Παίρνοντας τον λόγο ο δήμαρχος, επεσήμανε ότι «εμείς έχουμε ένα επιπλέον αίτημα, δηλαδή να γίνει η παράκαμψη του Πύργου και ταυτόχρονα να φθάσει ο δρόμος τουλάχιστον βελτιούμενος αν όχι αυτοκινητόδρομος, μέχρι την Αρχαία Ολυμπία». Μάλιστα, όπως σημείωσε, «είναι τουλάχιστον οξύμωρο να ονομάζεται ο δρόμος "Ολυμπία Οδός" και η Ολυμπία να μην επικοινωνεί με τον αυτοκινητόδρομο».

Στην συνέχεια ο Αλέξης Τσίπρας ξεναγήθηκε στον αρχαιολογικό χώρο της Αρχαίας Ολυμπίας και στο νέο αρχαιολογικό μουσείο και στις 6.30 μμ συναντήθηκε με τον δήμαρχο Πύργου, ενώ στις 7 μμ. θα μίλησε στο θεματικό πάρκο Ξυστρή, σε ανοιχτή συνέλευση για τη διεύρυνση του ΣΥΡΙΖΑ - Προοδευτική Συμμαχία, στο θεματικό πάρκο Ξυστρή.

Αχ. Καραμανλής διαψευδόμενος: «Κληρονομήσαμε τα προβλήματα»!


Απαντώντας στον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης, ο υπουργός Υποδομών, με την μέθοδο του «εάν» δικαιολογήθηκε για την ανάθεση στην κοινοπραξία των κολλητών της ΝΔ, της «Ολυμπία Οδού» ενός έργου που όδευε κανονικά στο τέλος του, λέγοντας ότι «ο κ. Τσίπρας ήταν πρωθυπουργός της κυβέρνησης που χάρισε 500 εκατ. πανωπροίκια στους εργολάβους, συνεπώς θα έπρεπε να είναι πάρα πολύ προσεκτικός πριν μιλήσει για «λογικές νταβατζήδων», για να προσθέσει «ιδίως μάλιστα όταν αναφέρεται στο πολύπαθο έργο Πάτρα-Πύργος, το οποίο η δική του κυβέρνηση παρέλαβε έτοιμο να υλοποιηθεί και με εξασφαλισμένη χρηματοδότηση, αλλά σκανδαλωδώς το έσπασαν στα 8, ικανοποιώντας τον εκλεκτό τους εργολάβο, με τις γνωστές καταστροφικές συνέπειες. Αν δεν είχαν κάνει αυτό το πολιτικό έγκλημα, σήμερα ο δρόμος θα ήταν έτοιμος».

Αυτά είπε ο Υπουργός Καραμανλής που, διαταράσσει τις εργασίες του έργου και τις θέτει στον κίνδυνο των καλένδων, σαν να μην ευθύνεται η ΝΔ που θα έπρεπε να είχε περαιώσει το έργο από το 2013! 

Διαβεβαίωσε όμως λέγοντας ψέματα, ότι «το ελληνικό δημόσιο δε θα ξοδέψει ούτε ευρώ παραπάνω για την υλοποίηση του έργου από το ποσό που έχει ήδη καθοριστεί με τις υπάρχουσες εργολαβίες». 

Αλλά το ερώτημα παραμένει: Ποιος θα πληρώσει τις αποζημιώσεις στους εργολάβους που καταργεί, χάριν των... κολλητών της «Ολυμπίας Οδού»;  Και πότε θα διευθετηθούν οι δικαστικές διαφορές στις οποίες οδηγείται από τον κ. Εμφετζίογλου, που δεν αποδέχεται την πραξικοπηματική αποβολή του από το έργο, για το όποιο έχει στα χέρια του κανονική σύμβαση με το Δημόσιο, όσον αφορά το τμήμα του έργου που ανέλαβε, το οποίο προχωρεί με απρόσκοπτο ρυθμό;

Δεν υπάρχουν σχόλια: