ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Δευτέρα 13 Ιανουαρίου 2020

Παρουσιάστηκε με επιτυχία το βιβλίο για τον Κ. Παλαμά

Ο συγγραφέας Λεωνίδας Καρνάρος μιλά για το πόνημά του, ανάμεσα στους κυρίους Φ. Δημητρόπουλο καθηγητή, διακρίνεται ελάχιστα και Κ. Μάγνη πρώην μαθητή του, που δεν μπόρεσε να αντισταθεί στην πρόσκλησή του ως συμπαρουσιαστής.



Το συνέγραψε ο συγγραφέας με το πλούσιο έργο Λεωνίδας Καρνάρος, και το ανέδειξε η Στέγη Γραμμάτων με την Εταιρεία Λογοτεχνών Δ.Ε.


Ήταν μία πραγματική όαση γνώσης με άρωμα μεθυστικό, η παρουσίαση του βιβλίου «Η Πάτρα και ο Εθνικός μας Ποιητής Κωστής Παλαμάς» που συνέγραψε ο συγγραφέας με το πλούσιο έργο Λεωνίδας Καρνάρος, και ανέδειξε η Στέγη Γραμμάτων, εντός της οικίας του εθνικού ποιητή Κωστή Παλαμά, στην οδό Κορίνθου της Πάτρας.

Στο σπίτι που έζησε τα παιδικά του χρόνια ο δημοτικιστής ποιητής και αργότερα σε ώριμη ηλικία έγραψε το τρυφερό ποίημα με τίτλο «Το σπίτι που γεννήθηκα κι αν το πατούν οι ξένοι...».

Αρκετοί φίλοι των Τεχνών και των Γραμμάτων τίμησαν την παρουσία της εργασία το Λεωνίδα Καρνάρου!

Για το βιβλίο και την οικία Παλαμά μίλησαν η αρχιτέκτων πολεοδόμος Χαρά Γιαννοπούλου-Παπαδάτου που αναφέρθηκε στη σημασία της οικίας του ποιητή στον αστικό ιστό της Πάτρας δίνοντας πολλά στοιχεία, που εντυπωσίασαν καθώς συνοδεύτηκαν από εικόνες σλάιτς και το απαραίτητο ιστορικό περίγραμμα.

Χαρακτηριστικά είπε ότι με την επικράτηση της ελληνικής επανάστασης στην Πάτρα είχαν απομείνει όρθιες μόνον 7 κατοικίες. Και αυτό της άλλαξε την πολεοδομική μορφή, που προεπαναστατικά οι ευρωπαίοι πολεοδόμοι χαρακτήριζαν ως δείγμα εγκαταλειμμένης  τουρκόπολης, που δεν άξιζε να ζήσει κανείς.

Και κατέληξε αναφερόμενη στις τελευταίες ημέρες παραμονής του Άγγελου Σικελιανού στο προσκέφαλο του ποιητή όταν πέθαινε, ενώ το ίδιο βράδυ συνέθεσε το πατριωτικό ποίημα «Ηχήστε Σάλπιγγες»  που διάβασε πάνω από τον τάφο του Παλαμά, ενώ πλήθος πολιτών είχε συνοδεύσει την σορό του μέχρι το Α΄ Νεκροταφείο Αθηνών.

Ακολούθησε ο δημοσιογράφος - διευθυντής της εφημερίδας Πελοπόννησος Κωνστ. Μάγνης, που τόνισε τα καλολογικά στοιχεία της Στέγης Γραμμάτων και τις προσπάθειες της πόλης για την αλλαγή του ιδιοκτησιακού καθεστώτος της οικίας, που παρέμενε ιδιωτική, αλλά χάρις στην συμβολή του ελληνοαμερικανού Πατρινού κ. Στεφανόπουλου δόθηκε η δυνατότητα να περάσει στα χέρια άξιων ανθρώπων του πνεύματος.

Από την πλευρά του ο Λυκειάρχης έγκριτος φιλόλογος Φώτης Δημητρόπουλος, τόνισε την αποποίηση ευθύνης διάθεσης κονδυλίου εκ μέρους σειράς κυβερνήσεων για να μην χαθεί η οικία και συνέδεσε την ποιητική ματιά για το εσωτερικό της οικίας με αυτή των τεχνοκρατών.

Τέλος την εκδήλωση έκλεισε ο ίδιος ο συγγραφέας αναφερόμενος στην συμβολή της Εταιρείας Λογοτεχνών Δυτ. Ελλάδας, που του ανέθεσε την συγγραφή τουν βιβλίου και στην συνδρομή των υπευθύνων της Στέγης Γραμμάτων που διαθέτει την οικία Παλαμά για κάθε πολιτιστική παρουσίαση.  Χαρακτήρισε δε, τον κ. Στεφανόπουλο μαικήνα του σύγχρονου Πολιτισμού.  


Δεν υπάρχουν σχόλια: