ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Δευτέρα 13 Ιανουαρίου 2020

Η ΣΗΜΑΙΑ μας είναι ανάποδα. Κανείς μα κανείς δέν το είδε;

Ο ΔΕΝΔΙΑΣ (ΠΟΥ ΚΟΙΤΑ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΚΕΙ) ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΔΕ; Ο ΑΔΩΝΙΣ ΟΥΤΕ;
Ο ΠΕΤΣΑΣ ΟΥΤΕ; Ο ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ; Η ΜΑΡΕΒΑ; Ο κ. ΕΛΠΙΔΟΦΟΡΟΣ ΙΣΩΣ;
ΤΟΣΟΙ ΟΜΟΓΕΝΕΙΣ;
ΟΙ 'ΑΧΕΠΑΝΣ' ΙΣΩΣ;
(ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΖΕΦΡΥ ΠΑΪΑΤ
ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΠΟΡΙΑ....)


Μα καλά, ούτε ΕΝΑΣ δεν είδε ότι η σημαία ήταν α ν ά π ο δ α ;
Φανταστείτε, οποιοσδήποτε άλλος πρωθυπουργός, οποιασδήποτε άλλης χώρας, οποιοιδήποτε πατριώτες, να έβγαιναν με φόντο την σημαία της χώρας τους ...α ν ά π ο δ α !!!!....

http://ixnos.blogspot.com/2020/01/blog-post_11.html

================

Μία ερώτηση μόνο: Κανένα πανάσχετο αμερικανάκι τήν έβαλε ανάποδα τήν Σημαία μας;

Ή μπάς καί έγινε εντελώς ...."εκ παραδρομής";

Αλλά πάλι, τόσοι πολλοί παρόντες υπουργοί, σύζυγοι, αρχιεπίσκοποι, ομογενείς, ΟΛΟΙ ...τυφλοί ήσαν;


Πηγή: thesecretrealtruth.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: