Ο ΠΕΤΣΑΣ ΟΥΤΕ; Ο ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ; Η ΜΑΡΕΒΑ; Ο κ. ΕΛΠΙΔΟΦΟΡΟΣ ΙΣΩΣ;
ΤΟΣΟΙ ΟΜΟΓΕΝΕΙΣ;
ΟΙ 'ΑΧΕΠΑΝΣ' ΙΣΩΣ;
(ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΖΕΦΡΥ ΠΑΪΑΤ
ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΠΟΡΙΑ....)
Μα καλά, ούτε ΕΝΑΣ δεν είδε ότι η σημαία ήταν α ν ά π ο δ α ;
Φανταστείτε, οποιοσδήποτε άλλος πρωθυπουργός, οποιασδήποτε άλλης χώρας, οποιοιδήποτε πατριώτες, να έβγαιναν με φόντο την σημαία της χώρας τους ...α ν ά π ο δ α !!!!....
http://ixnos.blogspot.com/2020/01/blog-post_11.html
================
Μία ερώτηση μόνο: Κανένα πανάσχετο αμερικανάκι τήν έβαλε ανάποδα τήν Σημαία μας;
Ή μπάς καί έγινε εντελώς ...."εκ παραδρομής";
Αλλά πάλι, τόσοι πολλοί παρόντες υπουργοί, σύζυγοι, αρχιεπίσκοποι, ομογενείς, ΟΛΟΙ ...τυφλοί ήσαν;
Πηγή: thesecretrealtruth.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου