ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Δευτέρα 13 Ιανουαρίου 2020

Τιμήθηκε η μνήμη των πεσόντων στις 1-1-1944 στα Σελλά



Ο Αντιπεριφερειάρχης Π. Σακελλαρόπουλος, ο Γιώργος Ρώρος και άλλοι στην εκδήλωση μνήμης στα Σελλά

Στην εκδήλωση μνήμης των πεσόντων του ολοκαυτώματος των Σελλών του 1944 από τα γερμανικά στρατεύματα κατοχής παραβρέθηκε ο Αντιπεριφερειάρχης Οικονομικής Πολιτικής και  Διοίκησης,  Πρόεδρος της Οικονομικής Επιτροπής της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας Παναγιώτης Σακελλαρόπουλος, την Κυριακή 12 Ιανουαρίου 2020,  εκπροσωπώντας τον Περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας  Νεκτάριο Φαρμάκη.
Ο Αντιπεριφερειάρχης σε δηλώσεις του μεταξύ των  άλλων επεσήμανε:   
«Ως Κοινωνία οφείλουμε να διαφυλάξουμε την ιστορική μνήμη και να σταθούμε απέναντι σε όσους εμπνέονται από τέτοια γεγονότα και να επιλέξουμε την Ειρήνη και όχι πόλεμο την Αδελφοσύνη και την Αγάπη μεταξύ των λαών».
Στο μνημόσυνο των Σελλών παραβρέθηκε και κατέθεσε στέφανο και η δημοτική παράταξη Πατρέων «ΩΡΑ ΠΑΤΡΩΝ» εκπροσωπούμενη από αντιπροσωπεία υπό τον επικεφαλής της Γιώργος Ρώρο.

Στην κοπή πίτας της Ναυταθλητικής Ένωσης Πατρών (ΝΕΠ)
Εξάλλου, ο κ. Σακελλαρόπουλος παρευρέθηκε  στην  εκδήλωση κοπής  πίτας της Ναυταθλητικής Ένωσης Πατρών (ΝΕΠ), στη διάρκεια της οποίας ανακοινώθηκε ότι η Ν.Ε.Π σε συνεργασία με την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας ανέλαβε να διοργανώσει το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Κολύμβησης Παμπαίδων  που θα γίνει αρχές Ιουλίου στην Πάτρα.  Πρόκειται για μια εκδήλωση που εκτιμάται ότι θα φέρει στην Πάτρα περίπου 1000 αθλητές για έξι ημέρες.
Ο Αντιπεριφερειάρχης ευχήθηκε στη ΝΕΠ και στους αθλητές της καλή χρονιά, αλλά και «να συνεχιστούν οι επιτυχίες και διακρίσεις κατά το νέο έτος», ενώ πρόσθεσε: «Και εμείς ας παραδειγματιστούμε ως νέα Περιφερειακή Αρχή,  να σας μιμηθούμε, καταφέρνοντας τους δικούς μας Αυτοδιοικητικούς Άθλους».

Ν. Φαρμάκης παρουσία Κικίλια: «Η Δυτική Ελλάδα χρειάζεται μεγάλες ταχύτητες και αποτελεσματικότητα»
Τον υπουργό Υγείας, Βασίλη Κικίλια, υποδέχτηκε σήμερα, Δευτέρα 13 Ιανουαρίου 2020, στην έδρα της Περιφέρειας, στην Πάτρα, ο Περιφερειάρχης, Νεκτάριος Φαρμάκης, έχοντας την ευκαιρία να συζητήσει μαζί του για  τα έργα και τις δράσεις του χώρου της Υγείας που υλοποιούνται ή σχεδιάζονται να υλοποιηθούν στην περιοχή και χρηματοδοτούνται από εθνικούς και κοινοτικούς πόρους μέσω της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας.
Κατά τη διάρκεια σύσκεψης που πραγματοποιήθηκε στο γραφείο του Περιφερειάρχη, παρουσία εκπροσώπων τοπικών αρχών και φορέων, ο κ. Φαρμάκης, υπογράμμισε τη σημασία τήρησης των χρονοδιαγραμμάτων και επιτάχυνσης των διαδικασιών από όλους τους φορείς, τονίζοντας πως η Δυτική Ελλάδα απαιτεί μεγάλες ταχύτητες και αποτελεσματικότητα για να πετύχει ένα σημαντικό άλμα προόδου.
Μάλιστα, προς αυτή την κατεύθυνση υπήρξε συζήτηση σχετικά με την ολοκλήρωση των διαδικασιών και την έναρξη λειτουργίας της Θωρακοκαρδιοχειρουργικής Κλινικής στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Πατρών, καθώς επίσης και για το μεγάλο έργο, κτιριακής και ενεργειακής αναβάθμισης του Νοσοκομείου. Επίσης, συζητήθηκαν έργα και σχέδια που αφορούν τα νοσοκομεία του «Άγιου Ανδρέα» (στην Πάτρα), του Αγρινίου καθώς και του Πύργου, με τον κ. Φαρμάκη να επισημαίνει πως η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας έχει θέσει σε πρώτη προτεραιότητα την δημιουργία ενός νέου και σύγχρονου «τοπίου» στη Δημόσια Υγεία και προς αυτή τη κατεύθυνση, θα συμβάλλει με όλες τις δυνάμεις της, σε ό,τι χρειαστεί. 
Ο Υπουργός Υγείας από την πλευρά του μίλησε για την εξαιρετική συνεργασία που υπάρχει από την πρώτη στιγμή με τον Περιφερειάρχη και τους συνεργάτες του, εκφράζοντας επίσης τη βούληση για ενέργειες με άμεσο αποτέλεσμα και αντίκτυπο στο κοινωνικό σύνολο.
Στη σύσκεψη μετείχαν μεταξύ άλλων, οι Βουλευτές Αχαΐας, Άγγελος Τσιγκρής, Ανδρέας Κατσανιώτης και Ιάσονας Φωτήλας, ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Αχαΐας, Χαράλαμπος Μπονάνος, η Πρύτανις του Πανεπιστημίου Πατρών, Βενετσάνα Κυριαζοπούλου, ο Διοικητής της 6ης ΥΠΕ, Γιάννης Καρβέλης, ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΚΤΥΠ Α.Ε., Θανάσης Γιάνναρης, η Προϊσταμένη της Ειδικής Υπηρεσίας Διαχείρισης του Επιχειρησιακού Προγράμματος Δυτικής Ελλάδας, Άλκηστις Σταθοπούλου, κ.ά.

Στην κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτα της  ΝΟΔΕ Αχαΐας

Με την παρουσία του στην εκδήλωση της Νομαρχιακής Διοικούσας Επιτροπής Αχαΐας της ΝΔ για την κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτα της Οργάνωσης έκλεισε την ολοήμερη παρουσία του στην Πάτρα ο υπουργός Υγείας, Βασίλης Κικίλιας.

Ο κ. Κικίλιας ήταν ο κεντρικός ομιλητής της εκδήλωσης ενώ, ακολούθησε η προβολή της ταινίας-ντοκιμαντέρ «Ορεινές Συμφωνίας» για τη ζωή του Κωνσταντίνου Μητσοτάκη.

Ν. Φαρμάκης: «Η Δυτική Ελλάδα χρειάζεται μεγάλες ταχύτητες και αποτελεσματικότητα»
Τον υπουργό Υγείας, Βασίλη Κικίλια, υποδέχτηκε σήμερα, Δευτέρα 13 Ιανουαρίου 2020, στην έδρα της Περιφέρειας, στην Πάτρα, ο Περιφερειάρχης, Νεκτάριος Φαρμάκης, έχοντας την ευκαιρία να συζητήσει μαζί του για  τα έργα και τις δράσεις του χώρου της Υγείας που υλοποιούνται ή σχεδιάζονται να υλοποιηθούν στην περιοχή και χρηματοδοτούνται από εθνικούς και κοινοτικούς πόρους μέσω της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας.
Κατά τη διάρκεια σύσκεψης που πραγματοποιήθηκε στο γραφείο του Περιφερειάρχη, παρουσία εκπροσώπων τοπικών αρχών και φορέων, ο κ. Φαρμάκης, υπογράμμισε τη σημασία τήρησης των χρονοδιαγραμμάτων και επιτάχυνσης των διαδικασιών από όλους τους φορείς, τονίζοντας πως η Δυτική Ελλάδα απαιτεί μεγάλες ταχύτητες και αποτελεσματικότητα για να πετύχει ένα σημαντικό άλμα προόδου.
Μάλιστα, προς αυτή την κατεύθυνση υπήρξε συζήτηση σχετικά με την ολοκλήρωση των διαδικασιών και την έναρξη λειτουργίας της Θωρακοκαρδιοχειρουργικής Κλινικής στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Πατρών, καθώς επίσης και για το μεγάλο έργο, κτιριακής και ενεργειακής αναβάθμισης του Νοσοκομείου. Επίσης, συζητήθηκαν έργα και σχέδια που αφορούν τα νοσοκομεία του «Άγιου Ανδρέα» (στην Πάτρα), του Αγρινίου καθώς και του Πύργου, με τον κ. Φαρμάκη να επισημαίνει πως η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας έχει θέσει σε πρώτη προτεραιότητα την δημιουργία ενός νέου και σύγχρονου «τοπίου» στη Δημόσια Υγεία και προς αυτή τη κατεύθυνση, θα συμβάλλει με όλες τις δυνάμεις της, σε ό,τι χρειαστεί. 
Ο Υπουργός Υγείας από την πλευρά του μίλησε για την εξαιρετική συνεργασία που υπάρχει από την πρώτη στιγμή με τον Περιφερειάρχη και τους συνεργάτες του, εκφράζοντας επίσης τη βούληση για ενέργειες με άμεσο αποτέλεσμα και αντίκτυπο στο κοινωνικό σύνολο.
Στη σύσκεψη μετείχαν μεταξύ άλλων, οι Βουλευτές Αχαΐας, Άγγελος Τσιγκρής, Ανδρέας Κατσανιώτης και Ιάσονας Φωτήλας, ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Αχαΐας, Χαράλαμπος Μπονάνος, η Πρύτανις του Πανεπιστημίου Πατρών, Βενετσάνα Κυριαζοπούλου, ο Διοικητής της 6ης ΥΠΕ, Γιάννης Καρβέλης, ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΚΤΥΠ Α.Ε., Θανάσης Γιάνναρης, η Προϊσταμένη της Ειδικής Υπηρεσίας Διαχείρισης του Επιχειρησιακού Προγράμματος Δυτικής Ελλάδας, Άλκηστις Σταθοπούλου, κ.ά.

Σημαντικά έργα αναβάθμισης της Σχολικής Στέγης στην Ηλεία από την Περιφέρεια σε συνεργασία με την ΚΤΥΠ Α.Ε.
Σημαντικά έργα αναβάθμισης της σχολικής στέγης του νομού Ηλείας, δρομολογήθηκαν σήμερα Δευτέρα 13 Ιανουαρίου 2020, κατά την επίσκεψη του διευθύνοντα συμβούλου της Εταιρίας «Κτιριακές Υποδομές Α.Ε.», Αθανασίου Γιάνναρη στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, μετά από σχετική πρωτοβουλία του Περιφερειάρχη, Νεκτάριου Φαρμάκη. 
«Είναι μια σημαντική μέρα για την σχολική στέγη της Δυτικής Ελλάδας, καθώς δίνουμε λύσεις σε υπαρκτά προβλήματα σχολείων στην Περιφερειακή Ενότητα Ηλείας» τόνισε σε δηλώσεις του ο κ. Φαρμάκης, αναφερόμενος διεξοδικά στις εξελίξεις, οι οποίες είναι οι εξής:
-      Υπογράφτηκε σύμβαση για την προσωρινή μετεγκατάσταση του Δημοτικού Σχολείου Ανδραβίδας μέχρι να ολοκληρωθούν οι εργασίες ενίσχυσης και αποκατάστασης στα κτίρια που στεγάζεται σήμερα, τα οποία έχουν υποστεί βλάβες από τον σεισμό του περασμένου Μαΐου. Το έργο χρηματοδοτείται από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων με 1 εκ. ευρώ και όπως ανέφερε ο κ Φαρμάκης, αποτελούσε δέσμευση του Πρωθυπουργού, Κ Μητσοτάκη, η οποία δρομολογήθηκε μετά και από σχετικές δράσεις, τόσο του οικείου Δήμου όσο και της Περιφέρειας. Βάσει της σύμβασης η ΚΤΥΠ αναλαμβάνει να χρηματοδοτήσει με 1 εκατομμύριο ευρώ την προμήθεια, μεταφορά και τοποθέτηση οικίσκων ελαφράς προκατασκευής, προκειμένου να λειτουργήσει το σχολείο.
-      Επίσης, υπογράφτηκε σύμβαση μεταξύ της ΚΤΥΠ και του αναδόχου για την  κατασκευή του Δημοτικού Σχολείου Νέας Μανωλάδας, προϋπολογισμού 3,1 εκατ. ευρώ που χρηματοδοτείται από το Περιφερειακό Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Δυτική Ελλάδας 2014-2020».
Παράλληλα, ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας, γνωστοποίησε ότι:
-      Έχει επιλεγεί ο ανάδοχος για την ανέγερση κτιρίου που θα στεγάσει το Γενικό Λύκειο Λεχαινών, προϋπολογισμού 3,1 εκατ. ευρώ που επίσης χρηματοδοτείται από το Περιφερειακό Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Δυτική Ελλάδα 2014-2020». Η υπογραφή της σύμβασης θα πραγματοποιηθεί εντός των επομένων ημερών.
-      Εκπονούνται μελέτες για το Μουσικό Σχολείο Βαρθολομιού, προκειμένου να ενταχθεί για χρηματοδότηση στο Περιφερειακό Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Δυτική Ελλάδας 2014-2020».
Ο κ. Φαρμάκης ευχαρίστησε τον κ. Γιάνναρη για την συνεργασία και την αποτελεσματικότητα, τονίζοντας: «Ποντάρουμε σε τέτοιου είδους συνεργασίες και γρήγορες ταχύτητες, προκειμένου να είμαστε παραγωγικοί και αποτελεσματικοί για την ίδια την κοινωνία».
Από τη δική του πλευρά, ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΚΤΥΠ Α.Ε. υπογράμμισε: «Ξεκινάμε άμεσα την αναβάθμιση και τη δημιουργία σχολικών κτιρίων, με νέα σύγχρονα σχολεία και συνεχίζουμε με τον εκσυγχρονισμό των νοσοκομειακών μονάδων», προσθέτοντας: «Μαζί με τον φίλο μου Περιφερειάρχη Νεκτάριο Φαρμάκη και σε συνεργασία με τον υπουργό Υποδομών Κώστα Καραμανλή, στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε τις βάσεις για μια σύγχρονη Ελλάδα».
________________
Δηλώσεις του διευθύνοντα συμβούλου της Ανώνυμης Εταιρίας Κτιριακές Υποδομές Α.Ε Αθανασίου Γιάνναρη και του Περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας Νεκτάριου Φαρμάκη, στον σύνδεσμο: https://youtu.be/TlelEP3_Y4U

Δεν υπάρχουν σχόλια: