ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ gmosxos1@hotmail.com στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα άνοιξε και ισχύει πάλι το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε σε περίπτωση που αδυνατείτε να κάνετε χρήση του hotmail.com
ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Δευτέρα 13 Ιανουαρίου 2020

Το Υπ. Μεταφορών ανήξερο, αλλά κατέβασε την αφίσα

Κατεβαίνει από τους σταθμούς του μετρό η μεσαιωνική καμπάνια κατά των αμβλώσεων έπειτα από εντολή του υπουργείου Μεταφορών, μετά και τις σφοδρότατες αντιδράσεις που προκλήθηκαν. 

Στην αφίσα αναφερόταν το εξής: 

«Ήξερες ότι από την 18η ημέρα κτυπά η καρδιά του; Από την 42η μέρα ανιχνεύονται εγκεφαλικά κύματα; Από την 8η εβδομάδα όλα τα όργανά του έχουν δημιουργηθεί; Από την 10η εβδομάδα νοιώθει πόνο. Διάλεξε τη ζωή».


Πρόκειται για το ίδιο μήνυμα το οποίο υπήρχε στο σκοταδιστικό πρωτοσέλιδο της SporTime στις 29 Δεκεμβρίου, με αφορμή την «ημέρα του αγέννητου παιδιού» που όρισε η Ιερά Σύνοδος.


Δήλωση του προέδρου της ΣΤΑΣΥ

Σε ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο πρόεδρος της ΣΤΑΣΥ, Σταύρος Στεφόπουλος, τονίζει ότι θεωρεί «αδιανόητη» την προβολή ενός τέτοιου προπαγανδιστικού μηνύματος, προσθέτοντας ότι το πώς αποφασίστηκε η ανάρτηση θα πρέπει να αποτελέσει αντικείμενο έρευνας:

Ως μέχρι και σήμερα πρόεδρος της ΣΤΑΣΥ Α.Ε. δηλώνω ότι: Θεωρώ αδιανόητο, ένα εδώ και χρόνια κατοχυρωμένο δικαίωμα των γυναικών, να αποφασίζουν για την μητρότητα, να προβάλλεται για προπαγανδιστικούς λόγους μέσα από το Δίκτυο του μετρό. Το πώς αποφασίστηκε να επιτραπεί η ανάρτηση της συγκεκριμένης αφίσας στα διαφημιστικά πλαίσια του Δικτύου της ΣΤΑΣΥ Α.Ε, θα πρέπει να αποτελέσει αντικείμενο έρευνας. Κανένας δεν έχει δικαίωμα «να  παίζει» με τις κοινωνικές ευαισθησίες των πολιτών
Στεφόπουλος Σταύρος Πρόεδρος Δ.Σ. ΣΤΑΣΥ Α.Ε.


«Ουδέποτε ρωτήθηκε το διοικητικό συμβούλιο», υποστηρίζει ο κ.Στεφόπουλος σε προηγούμενη ανάρτησή του. Νωρίτερα, κύκλοι της ΣΤΑΣΥ απαντούσαν ότι «πρόκειται για μία διαφήμιση όπως όλες οι άλλες», ενώ υποστήριζαν ότι εφόσον καταβλήθηκε το προβλεπόμενο ποσό και «δεν υπάρχει ξεκάθαρη αναφορά στις αμβλώσεις» δε στοιχειοθετείται λόγος για να μην υπάρχει η διαφήμιση.

Σύμφωνα με άλλες πηγές η καμπάνια είναι πληρωμένη από τον Κοινωφελή Φιλανθρωπικό Σύλλογο «Πανελλήνια Ένωση Φίλων των Πολυτέκνων».

Δεν υπάρχουν σχόλια: