ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ gmosxos1@hotmail.com στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα άνοιξε και ισχύει πάλι το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε σε περίπτωση που αδυνατείτε να κάνετε χρήση του hotmail.com
ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Πέμπτη 11 Οκτωβρίου 2018

Σχετικά με την κατασκευή ποδηλατόδρομου στην πόλη

«Η άποψη που επικράτησε από το 2012 για κατασκευή ποδηλατοδρόμου στην Όθωνος Αμαλίας θα πρέπει να λάβει υπόψη της τα νέα δεδομένα» τονίζει ο ΕΕΣΠ σε επιστολή του προς τον Δήμο Πατρέων.



Γιατί σε τόσο σοβαρά θέματα που αφορούν την πόλη και το εμπόριο,  ο ΕΕΣΠ δεν κλήθηκε να εκφράσει τις απόψεις του στην Επιτροπή Ποιότητας Ζωής;


Ο Εμπορικός Εισαγωγικός Σύλλογος Πατρών, έπειτα από τις δημοσιεύσεις στον Τύπο περί κατασκευής και λειτουργίας ποδηλατόδρομου στην πόλη, απέστειλε στον Δήμαρχο Πατρέων και στον αρμόδιο αντιδήμαρχο την παρακάτω επιστολή:

«Κύριε Δήμαρχε,

Πληροφορηθήκαμε από τα ΜΜΕ το θέμα της κατασκευής ποδηλατόδρομου στην οδό Όθωνος Αμαλίας. Πιστεύουμε ότι δεν εκφράζεται αντίρρηση περί της λειτουργίας ασφαλούς, σύγχρονου ποδηλατόδρομου και ότι πλέον είναι επιτακτική ανάγκη η δημιουργία του. 

Στην κατάθεση των θέσεων του Συλλόγου μας με την ανάληψη των καθηκόντων σας στο Δήμο Πατρέων τον Μάιο του 2015, εκφράζεται εγγράφως η θέση του Εμπορικού Εισαγωγικού Συλλόγου Πατρών για το θέμα. Το ασφαλές δίκτυο ποδηλατοδρόμων πρέπει να εξυπηρετεί όχι μόνο τις ανάγκες αναψυχής, αλλά κυρίως τις ανάγκες μετακίνησης,  με σκοπό την κυκλοφοριακή αποσυμφόρηση και την μείωση της ρύπανσης στον αστικό ιστό. Ωστόσο, είναι εύλογη η απορία και η ενόχλησή μας, γιατί σε τόσο σοβαρά θέματα που αφορούν την πόλη και το εμπόριο,  ο ΕΕΣΠ δεν κλήθηκε να εκφράσει τις απόψεις του στην Επιτροπή Ποιότητας Ζωής ή δεν προηγήθηκε διαβούλευση με τους Φορείς.

Η άποψη που επικράτησε από το 2012 για κατασκευή ποδηλατοδρόμου στην Όθωνος Αμαλίας θα πρέπει να λάβει υπόψη της τα νέα δεδομένα:

1.   Την αλλαγή στο κυκλοφοριακό με την παράδοση της Μικρής Περιμετρικής και το ενδεχόμενο αντιδρόμησης της Κανακάρη και Κορίνθου.
2.   Την υπογειοποίηση του τρένου (δημιουργία θέσεων στάθμευσης, χώρος μετακίνησης του επιβατικού κοινού κ.ά.).
3.   Την οριστική παραχώρηση του παραλιακού μετώπου στην πόλη από την Κυβέρνηση.

Πιστεύουμε ότι μπορεί να βρεθεί λύση συμβατή και με τους σχεδιασμούς του προγράμματος Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης που δεν θα δημιουργεί άλλα κυκλοφοριακά προβλήματα στους ήδη επιβαρυμένους οδικούς άξονες της πόλης. Σε κάθε περίπτωση η συνεργασία με τους μαζικούς Φορείς της πόλης είναι απαραίτητη για να προχωρήσει το έργο με τον καλύτερο τρόπο για την πόλη και τους πολίτες της».

Δεν υπάρχουν σχόλια: