![]() |
| Φωτογραφικό στιγμιότυπο από την συνάντηση εργασίας στην αίθουσα του Δήμου Θήρας. |
Μεταξύ
Περιφερειάρχη Ν. Αιγαίου, επαγγελματικών φορέων και δημάρχων στο Δήμο Θήρας χθες
Επίσκεψη
εργασίας πραγματοποιεί στη Σαντορίνη ο Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου κος
Γιώργος Χατζημάρκος μαζί με τον Αντιπεριφερειάρχη Κυκλάδων κο Γιώργο
Λεονταρίτη. Κια στη συνάντηση που ακολούθησε, ετέθη εκ μέρους του δημάρχου κ. Μ. Ζώρζου, το πρόβλημα της αυθαιρεσίας που παρατηρείται στην Γλυφάφα της Θήρας, εις βάρος του κυκλδίτικου τοπίου.
Το μεσημέρι
της Πέμπτης 17/11 συναντήθηκαν με τους εκπροσώπους των επαγγελματικών φορέων
του νησιού στο Δημαρχείου, παρουσία του Δημάρχου Θήρας κου Νίκου Ζώρζου, του
Δημάρχου Ανάφης κου Ιάκωβου Ρούσσου και των Αντιδημάρχων του νησιού.
Στη συνάντηση
συζητήθηκαν τα αποτελέσματα της φετινής τουριστικής σεζόν, ενώ τέθηκαν από
όλους τους φορείς τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η Σαντορίνη και αφορούν
κυρίως την υποστελέχωση των υπηρεσιών, καθώς και την έλλειψη υποδομών με
ιδιαίτερη έμφαση στο οδικό δίκτυο, στο λιμάνι και στα σχολικά κτίρια.
Παράλληλα οι
εκπρόσωποι της Περιφέρειας ενημερώθηκαν για το θέμα της προστασίας της Βλυχάδας
και του μοναδικού περιβάλλοντος του νησιού Θήρας.
Ο κος
Χατζημάρκος σε ότι αφορά τον περιφερειακό δρόμο Οίας-Αεροδρομίου δεσμεύτηκε ότι
το έργο θα ολοκληρωθεί μέσα στο 2017 και θα παραδοθεί προς χρήση, τονίζοντας
ότι πρόκειται για ένα έργο μεγάλης σημασίας για το νησί, το οποίο με την
ολοκλήρωση του θα έχει ξεπεράσει τα 6 εκατομμύρια ευρώ. Παράλληλα έχει προϋπολογιστεί
ένα επιπλέον ποσό για το υπόλοιπο επαρχιακό οδικό δίκτυο του νησιού.
Στον τομέα
των μετακινήσεων, ο κος Χατζημάρκος ενημέρωσε ότι μέσα στον επόμενο χρόνο θα
ξεκινήσει και το “έργο” του υδατοδρόμιου με συμμετοχή 26 νησιών της Περιφέρειας
Νοτίου Αιγαίου, συμπεριλαμβανομένης και της Σαντορίνης.
Ο Περιφερειάρχης
τόνισε ότι παρά τα προβλήματα και την έλλειψη χρηματοδότησης από το κεντρικό
κράτος, η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου προσπαθεί να βρίσκει πηγές χρηματοδότησης
μέσα από ευρωπαϊκά προγράμματα και τράπεζες.
Σημαντική επίσης ήταν
και η δέσμευσή του Περιφερειάρχη για το ποσό των 500.00 ευρώ για τον τομέα της παιδείας στο νησί
καθώς και τη βοήθειά του σε θέματα πίεσης και διευκόλυνσης της γραφειοκρατίας.
Οι εκπρόσωποι
της Περιφέρειας ενημέρωσαν επιπλέον τους παρευρίσκοντες για τις προσπάθειες και
τις πιέσεις που ασκούνται στην κυβέρνηση σχετικά με την υποστελέχωση των
υπηρεσιών, καθώς είναι ένα πρόβλημα που αφορά το σύνολο της Περιφέρειας και
τους Δήμους που ανήκουν σε αυτή.


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου