![]() |
| Το Πολυτεχνείο... τιμήθηκε πάλι από τους μπαχαλάκηδες, που από το πρωί στην Πάτρα είχαν πιάσει δουλειά! Το ίδιο σκηνικό επαναλήφθηκε σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. |
Έντεκα από τους δεκαπέντε συλληφθέντες οδηγούνται
στην Εισαγγελία Πάτρας, μεταξύ αυτών τρεις από τους εξωκοινοβουλευτικούς του
Λαφαζάνη!
Στα δικαστήρια της οδού Γούναρη, στην Πάτρα, οδηγούνται σήμερα, με την κατηγορία της παράνομης κατοχής όπλων και διατάραξης κοινής ειρήνης, οι έντεκα, από τους δεκαπέντε συλληφθέντες χθες βράδυ, στα έκτροπα στο κέντρο της πόλης, μετά το τέλος της πορείας για το Πολυτεχνείο, που εξελίχθηκαν με τη συμμετοχή προβοκατόρων και αυτόνομων μπαχαλάκηδων.
Οι μπαχαλάκηδες έμειναν εκτεθειμένοι, αφού τα μπλοκ των κομμάτων και των φορέων έκλεισαν με αλυσίδα, υπό τον φόβο διείσδυσης, καθώς άτομα του ιδίου χώρου, που δημιούργησαν την προβοκάτσια χθες το πρωί, προ του Παραρτήματος εις βάρος της ΡΑΠ, που κατέθετε στεφάνι, διά της εκπροσώπου της δημοτικής συμβούλου Ουρανίας Μπίρμπα, ήταν επόμενο να πρωτοστατήσουν και στα βραδινά έκτροπα, εις βάρος της περιουσίας των Πατρινών πολιτών, αλλά και του Δήμου Πατρέων, του οποίου κάδοι απορριμμάτων εκάησαν, από τους ταραξίες-μπαχαλάκηδες!
Όπως παραδέχθηκε η ΛΑΕ του Παν. Λαφαζάνη, στην Πάτρα «χθες έγιναν περίπου 30 προσαγωγές μεταξύ αυτών και 3 συντρόφων μας», αλλά δικαιολογεί ότι συνελήφθηκαν «σε σημεία που δεν είχαν καμία σχέση με τις εντάσεις»!
«Εντάσεις», χαρακτηρίζει τις καταστροφές που έγιναν σε βάρος Πατρινών των οποίων τα οχήματα πυρπολήθηκαν ή υπέστησαν φθορές από μολότοφ, καταστηματαρχών των οποίων οι βιτρίνες εθραύσθηκαν, Τράπεζας ΤΤ που αποπειράθηκαν ατυχώς να πυρπολήσουν, αλλά προκλήθηκε καταστροφή της βιτρίνα της και το πιο σημαντικό, πετροβολήθηκαν πολίτες που διαμαρτυρήθηκαν για τους βανδαλισμούς, αλλά και το Γ' Αστυνομικό Τμήμα στην οδό Γούναρη, προφανώς για να προκαλέσουν τους άνδρες της ΕΛΑΣ!
Ωστόσο υπήρξε ψυχραιμία εκ μέρους τους, στο πλαίσιο των οδηγιών για λελογισμένη χρήση αστυνομικής βίας, αλλά τελικά η σύγκρουση με τους προβοκάτορες και αυτόνομους μπαχαλάκηδες ξέσπασε πίσω από το Παράρτημα στο ύψος της Κανακάρη και στην συμβολή της με την Κολοκοτρώνη, για να λήξει περί τις 9 μμ.
Πίσω τους έμεινε ένα τοπίο κυριολεκτικά βομβαρδισμένο, όπως έδειξε το ξημέρωμα της σημερινής ημέρας και πολίτες να τρέχουν χθες για κατάσβεση των εστιών πυρκαγιών, που απέμειναν από τους καμένους κάδους απορριμμάτων του Δήμου Πατρέων.


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου