ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2016

Εκτεταμένη διακοπή ύδατος σε συνοικίες και κέντρο



Από την ΔΕΥΑΠ ανακοινώνεται ότι την Τρίτη 22-11-16 και από ώρα 8.00 έως 14.00  λόγω εργασιών στο κεντρικό δίκτυο μεταφοράς νερού επί των οδών Λόντου και Παπαδιαμαντοπούλου, στα πλαίσια του έργου: "Κατασκευή ολοκληρωμένου συστήματος διαχείρισης πίεσης και τηλεελέγχου τηλεχειρισμού για τον έλεγχο των διαρροών στα δίκτυα ύδρευσης του Δήμου Πάτρας", θα υπάρχει πλημμελής υδροδότηση έως και πλήρης διακοπή νερού στις εξής περιοχές: ΑΝΩ ΠΟΛΗ - ΤΡΙΤΑΚΗ - ΒΛΑΤΕΡΟ.

Ενδεικτικά αναφέρεται η περιοχή που περικλείεται από τις οδούς:

Καρόλου-Κορίνθου-Ζαΐμη-Υψηλάντου-Αγ.Νικολάου-25ης Μαρτίου-Ερισσού-Γούναρη-Αθ.Διάκου-Μεσολογγίου-Ασ.Φωτήλα-Σωτ.Θεοχαρόπουλου-Αγ.Τριάδος-Σμύρνης-Καλαβρύτων-6ου Συντάγματος- Μακρυνόρους-Τισσαμένους-Μεσσάτιδος-Αρόης- Φολόης-Αχαιών Προθυπουργών-Κάστρου-Όσσης-Παπαδιαμαντοπούλου- Παναχαΐδος Αθηνάς-Δασυλλίου-Παρυφές Βλατερού με Λόφο Δασυλλίου-Κανακάρη-Καρόλου.

Συνιστάται να περιορίζεται η κατανάλωση νερού σε όσο το δυνατόν χαμηλότερα επίπεδα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: