Από την ΔΕΥΑΠ ανακοινώνεται ότι την Τρίτη 22-11-16 και από ώρα 8.00
έως 14.00 λόγω εργασιών στο κεντρικό δίκτυο μεταφοράς
νερού επί των οδών Λόντου και Παπαδιαμαντοπούλου, στα πλαίσια του έργου: "Κατασκευή
ολοκληρωμένου συστήματος διαχείρισης πίεσης και τηλεελέγχου τηλεχειρισμού για
τον έλεγχο των διαρροών στα δίκτυα ύδρευσης του Δήμου Πάτρας", θα υπάρχει
πλημμελής υδροδότηση έως και πλήρης διακοπή νερού στις εξής περιοχές: ΑΝΩ ΠΟΛΗ
- ΤΡΙΤΑΚΗ - ΒΛΑΤΕΡΟ.
Ενδεικτικά αναφέρεται η περιοχή που περικλείεται από τις οδούς:
Καρόλου-Κορίνθου-Ζαΐμη-Υψηλάντου-Αγ.Νικολάου-25ης
Μαρτίου-Ερισσού-Γούναρη-Αθ.Διάκου-Μεσολογγίου-Ασ.Φωτήλα-Σωτ.Θεοχαρόπουλου-Αγ.Τριάδος-Σμύρνης-Καλαβρύτων-6ου
Συντάγματος- Μακρυνόρους-Τισσαμένους-Μεσσάτιδος-Αρόης- Φολόης-Αχαιών
Προθυπουργών-Κάστρου-Όσσης-Παπαδιαμαντοπούλου- Παναχαΐδος
Αθηνάς-Δασυλλίου-Παρυφές Βλατερού με Λόφο Δασυλλίου-Κανακάρη-Καρόλου.
Συνιστάται να περιορίζεται η κατανάλωση νερού σε όσο το δυνατόν χαμηλότερα
επίπεδα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου