ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2016

Μπίρμπα: Φοβάμαι τους ανθρώπους με καταλερωμένη φωλιά...

    Ουρανία Μπίρμπα: Η προβοκάτσια
    εκθέτει τους εμπνευστές της.

    Φοβάμαι τους ανθρώπους
    που με καταλερωμένη τη φωλιά
    πασχίζουν τώρα να βρουν λεκέδες στη δική σου...
    Φοβάμαι τους ανθρώπους
    που άλλαζαν πεζοδρόμιο όταν σε συναντούσαν
    και τώρα σε λοιδορούν
    γιατί, λέει, δεν βαδίζεις στον ίσιο δρόμο.!!!!


    (Μ. Αναγνωστάκης)

    Η προβοκάτσια που κάποιοι προσπάθησαν να στήσουν σε βάρος της αντιπροσωπείας της ΡΑΠ-Πάτρα Ανθρώπινη Πόλη που με επικεφαλής τη δημοτική σύμβουλο Ουρανία Μπίρμπα προσπάθησε να καταθέσει στεφάνι τιμής στους νεκρούς του Πολυτεχνείου στο Παράρτημα του Πανεπιστημίου στην οδό Κορίνθου εκθέτει τους εμπνευστές της ανεπανόρθωτα.
     
    Ριζοσπαστική Αυτοδιοικητική Πρόταση (Ρ.Α.Π.) - Πάτρα Ανθρώπινη Πόλη | Υποψήφιος Δήμαρχος Πατρέων Κώστας Σπαρτινός

Petar Kosic Η ΒΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΠΛΟ ΤΟΥ ΦΑΣΙΣΤΑ. ΑΠΟ ΤΑ ΔΕΞΙΑ Η ΑΠΟ ΤΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ. ΟΠΛΟ ΜΑΣ Ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΜΑΣ.
Όλια Ταραλίδου
Όλια Ταραλίδου Ουρανια θα στο πω απλα η καμηλα δεν βλεπει την καμπουρα της ,,,βλεπει της αλλης και γελαει,,,,ας τους θελω να πιστευω πως ο κοσμος δεν ειναι τυφλος,,,,,
Μαρία Ξηρού
Μαρία Ξηρού ΚΑΝΕΝΑΣ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ , ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΕΙ ΤΗΝ ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΉ ΑΓΩΝΙΣΤΡΙΑ ΟΥΡΑΝΙΑ ΜΠΙΡΜΠΑ!!!!!!
Gitonas Kostas
Gitonas Kostas οι τραμπουκισμοι οντως δεν εχουν καμια σχεση με την αριστερα οπως επισης εχει αποδειξει η δημοκρατια και η ελευθερια ειναι θεμελιος λιθος. καλως τον ΟΜΠΑΜΠΑ καλως την ΜΕΡΚΕΛ καλως τον ΠΟΥΤΙΝ καλωςτους δυναστες των λαων εχουν καμια σχεση με την αριστερα? ο ξεπεσμος ομως εχει και ορια και δεν φτανει στον πανο ΚΑΜΜΕΝΟ για τη καρεκλα.
Ευδοκία Μερ
Ευδοκία Μερ Ντροπή τους και πάλι ντροπή τους,,,,,,,,,,,,,,,,,
Μανόλης Μαυροφόρος
Μανόλης Μαυροφόρος συντρ. Ουρανία, στο πλευρό σου στεκόταν η Μαρία (σου)....οπότε...η σπορά καρπίζει...
Λύχρος Γιάννης
Λύχρος Γιάννης Είναι σαφές ότι πρόκειται για ορδές ενηλίκων με «φερετζέδες» διαφόρων χρωμάτων σε μια προσπάθεια να κρύψουν τον φασισμό τους. Δεν κρύβεται ο «καραμαύρος» φασισμός ότι χρώμα και να χρησιμοποιήσουν.
Μαρία Μερτή
Μαρία Μερτή Απαράδεκτοι, Ουρανία προχώρα !!
Είναι λυπηρό να βλέπεις κάποιους νεολαίους (ενδεχομένως και σε διατεταγμένη υπηρεσία), να παρεμποδίζουν την κατάθεση στεφάνου στη φίλη μου Ουρανία Μπίρμπα, αγωνίστρια της αριστεράς και των κοινωνικών αγώνων, απλά και μόνο επειδή θεωρούν ότι με τον τρόπο αυτό εκφράζεται η πολιτική τους διαφωνία.
Πρόκειται για αλλοίωση του μηνύματος του Πολυτεχνείου και συνιστά μια εξόχως αντιδημοκρατική πράξη.
Αυτή την εξόχως αντιδημοκρατική πράξη και συμπεριφορά, την έχουμε βιώσει πρώτοι εμείς ως παράταξη. Η διαφορά είναι ότι εμείς την καταδικάζαμε και τότε και τώρα, ενώ κάποιοι μόνο τώρα...
Timoléon Ziogkas Εποχή Θερους Θυελλών
Χριστινα Γεωργακοπουλου
Dimitrios Pagoulatos
Dimitrios Pagoulatos Πληρώνουν τις αλητείες που έκαναν στο παρελθόν! Χωρίς να συμφωνώ βέβαια!
Giorgos Athanasopoulos
Giorgos Athanasopoulos Οπως λεει και ο σοφος μας λαος :"οτι σπερνεις , θεριζεις..."
Το γαρ πολύ της περιθωριοποιησης και της ανυπαρξιας ιδεολογίας γεννά τραμπουκισμό.
Λύχρος Γιάννης Οι αντισυγκεντρώσεις, η προσπάθεια να απαγορεύσεις τον λόγο του άλλου, είναι καθαρά φασιστικές πρακτικές. Το λαϊκό κίνημα τις έχει πληρώσει με θύματα και η δημοκρατία με χούντες. Είναι λυπηρό να υιοθετούνται από ανθρώπους που θεωρούν εαυτούς αριστερούς...Δείτε περισσότερα
Μαρία Ξηρού
Ουρανία Μπίρμπα
Ουρανία Μπίρμπα Φοβάμαι τους ανθρώπους
που άλλαζαν πεζοδρόμιο όταν σε συναντούσαν
και τώρα σε λοιδορούν
...Δείτε περισσότερα
Konstantinos Grevias
Konstantinos Grevias Ρε πως αλλαζει η εξουσια τον άνθρωπο... :P
Makis Lampros
Makis Lampros Τα βίντεο και τις φωτό περιμένουμε..Αντε μην αργείς..και άσε την εξουσία.Δεν είναι για να παίζουν παιδάκια.η εξουσία.
Ουρανία Μπίρμπα
Ουρανία Μπίρμπα Πια εξουσία βρε χαιλό!πάλι μπερδεύεσαι

Δεν υπάρχουν σχόλια: