Επεισόδια σημειώθηκαν και στο πραύλιο της πολυτεχνικής
Σχολής του ΑΠΘ, όπου εισήλθαν ομάδες διαδηλωτών που συμμετείχαν
στην πορεία για την επέτειο του Πολυτεχνείου.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του ΑΜΠΕ, μόλις ολοκληρώθηκε η πορεία, ομάδα διαδηλωτών κινήθηκε από την οδό Εγνατία στους χώρους του ΑΠΘ, στο πραύλιο της Πολυτεχνικής Σχολής με αποτέλεσμα να επικρατήσει ένταση.
Αστυνομικές δυνάμεις έκαναν χρήση χημικών και χειροβομβίδων κρότου - λάμψης, ενώ οι διαδηλωτές εκτόξευσαν εναντίον τους αντικείμενα και βόμβες μολότοφ εναντίον τους. Η Εγνατία οδός παρέμεινε κλειστή, ενώ συνεχίζονται οι αψιμαχίες μεταξύ διαδηλωτών και αστυνομικών.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του ΑΜΠΕ, μόλις ολοκληρώθηκε η πορεία, ομάδα διαδηλωτών κινήθηκε από την οδό Εγνατία στους χώρους του ΑΠΘ, στο πραύλιο της Πολυτεχνικής Σχολής με αποτέλεσμα να επικρατήσει ένταση.
Αστυνομικές δυνάμεις έκαναν χρήση χημικών και χειροβομβίδων κρότου - λάμψης, ενώ οι διαδηλωτές εκτόξευσαν εναντίον τους αντικείμενα και βόμβες μολότοφ εναντίον τους. Η Εγνατία οδός παρέμεινε κλειστή, ενώ συνεχίζονται οι αψιμαχίες μεταξύ διαδηλωτών και αστυνομικών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου