ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Πέμπτη 24 Νοεμβρίου 2016

Νέο θεσμικό πλαίσιο για αγορά εναλλακτικών καυσίμων


O Κώστας Σπαρτινός ήταν εισηγητής του Νομοσχεδίου για τα Εναλλακτικά καύσιμα, την αδειοδότηση των πρατηρίων καυσίμων, τη ρύθμιση χρήσης του περιφερειακού οδικού δικτύου και των επαγγελματικών δικαιωμάτων των μηχανικών.



Ο βουλευτής Αχαΐας, Κώστας Σπαρτινός, εισηγητής του ΣΥΡΙΖΑ για το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για την «Ανάπτυξη Υποδομών Εναλλακτικών Καυσίμων», χαρακτήρισε «ευκαιρία για ανάπτυξη» το νέο καθεστώς στην αγορά εναλλακτικών καυσίμων, ενώ στάθηκε στο γεγονός πως για τις ρυθμίσεις αυτές, έχει προηγηθεί διαβούλευση, κάτι που φάνηκε και από τη στάση των εμπλεκόμενων φορέων.
Το νέο θεσμικό πλαίσιο για την αγορά εναλλακτικών καυσίμων, περιλαμβάνει μεταξύ άλλων ρυθμίσεις για την ανάπτυξη της αγοράς εναλλακτικών καυσίμων και μορφών ενέργειας (φυσικό αέριο, υδρογόνο και ηλεκτρισμός, απλοποίηση διαδικασίας αδειοδοτήσεων καθώς και επαναπροσδιορισμό προδιαγραφών λειτουργίας των πρατηρίων όλων των τύπων.
Με τις ρυθμίσεις αυτές, περιορίζεται επιπλέον η γραφειοκρατία, ενώ γίνεται επικαιροποίηση των απαραίτητων προδιαγραφών ασφαλείας που πρέπει να τηρούνται. Όπως χαρακτηριστικά σημείωσε ο Κώστας Σπαρτινός «Η ασφάλεια των πολιτών, η προστασία του δημοσίου συμφέροντος και η προστασία του περιβάλλοντος παραμένει πρώτη προτεραιότητα».
Με άξονα την ασφάλεια, εμπεριέχονται επιπλέον στο νομοσχέδιο συγκεκριμένες διατάξεις, για την απαγόρευση διέλευσης από το περιφερειακό οδικό δίκτυο, βαρέων οχημάτων. Άλλωστε «μόλις το 9% των ατυχημάτων στο οδικό δίκτυο, έλαβε χώρα στους αυτοκινητοδρόμους». Αντίθετα «σε μεγάλο ποσοστό τα ατυχήματα αυτά οφείλονται στην ταυτόχρονη διέλευση μεγάλου αριθμού βαρέων και ιδιωτικής χρήσης οχημάτων από τα οδικά δίκτυα με προδιαγραφές παρελθόντων δεκαετιών».
Τέλος, με τη νομοθετική πρωτοβουλία για τα επαγγελματικά δικαιώματα των διπλωματούχων μηχανικών, ο Κώστας Σπαρτινός  χαρακτήρισε «πολιτικό, κοινωνικό και ηθικό ζήτημα», το να μην αφήνουμε αποφοίτους Πολυτεχνικών Σχολών, «χωρίς δικαίωμα στην εργασία», ενώ τόνισε πως και για τα ζητήματα των ΤΕΙ, χρειάζεται σύντομα μια αντίστοιχη πρωτοβουλία.

Δεν υπάρχουν σχόλια: