ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Παρασκευή 13 Μαΐου 2022

Πόλεμος του... μέλιτος για τους Έλληνες εφοπλιστές!

 


Η τιμή πετρελαίου παίρνει την ανηφόρα, μαζί με το αέριο, με δήθεν αφορμή τον πόλεμο στην Ουκρανία, που... δεν τον θέλουν κυβέρνηση και μιντιάρχες μεταφορείς!

ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΚΟΜΗ ΔΕΙ ΤΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΛΗΘΩΡΙΣΜΟ, ΠΟΥ ΞΕΠΕΡΑΣΕ ΤΟ 10%!

 

Άλλη μια σοβαρή διεθνής κρίση μετατρέπεται σε μεγάλη επιχειρηματική ευκαιρία για τους Έλληνες εφοπλιστές, οι οποίοι έχουν πάρει τον έλεγχο της μεταφοράς ρωσικού πετρελαίου στις διεθνείς αγορές, όπως αναφέρει ανάλυση της Lloyd's List Intelligence.

Πριν λίγες ημέρες, με παρέμβαση της ελληνικής κυβέρνησης, κατόπιν πίεσης των εφοπλιστών, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή υποχρεώθηκε να αποσύρει την πρόταση για απαγόρευση της μεταφοράς ρωσικού πετρελαίου και προϊόντων από εταιρείες με έδρα στην Ευρώπη.

Φαίνεται πως οι Έλληνες εφοπλιστές κρατούν καλά, από τα γκέμια, (σ.σ.: Σςςς μην γράψω από που αλλού) την κυβέρνηση του... στιβαρού Μωυσή!

Που δεν έχει πιέσει για τίποτε την Ευρώπη, ακόμη ούτε και με βέτο, για τις τιμές ηλεκτρικής ενέργειας, όπως οι χώρες Ισπανία και Πορτογαλία, (50 ευρώ ανά μεγαβατώρα  εκεί, 270 έως 370 εδώ).

Στην ουσία εξυπηρετεί τα ρωσικά συμφέροντα στην ενέργεια και από πάνω οι φυλλάδες του Μητσοτάκη κατηγορούν την αξιωματική αντιπολίτευση ότι γίνεται... Πουτιν-άκι!

Και να πούμε ότι καταβάλλουν φόρους οι φίλοι εφοπλιστές στην κυβέρνηση; Ότι προσλαμβάνουν ελληνικό προσωπικό  στα πλοία τους; Ότι οι καταθέσεις των εσόδων τους κατατίθενται στην εσωτερική  αγορά της Ελλάδας; Τίποτε από αυτά, ενώ η τιμή πετρελαίου παίρνει την ανηφόρα , μαζί με το αέριο, με δήθεν αφορμή τον πόλεμο στην Ουκρανία, που... δεν τον θέλουν! Και δεν έχουμε ακόμη δει τα χειρότερα στην ακρίβεια και στον πληθωρισμό, που ξεπέρασε το 10%!

Ακόμη και αν απαγορεύσει η Ευρώπη, όπως σχεδιάζεται, σταδιακά την εισαγωγή ρωσικού πετρελαίου, ακόμη και τότε, στις ναυτιλιακές εταιρείες με έδρα στην Ευρώπη δεν θα απαγορευθεί να διακινούν πετρέλαιο από τη Ρωσία σε προορισμούς εκτός Ε.Ε., καθώς η ελληνική κυβέρνηση, μαζί με τις κυβερνήσεις Μάλτας και Κύπρου, μπλόκαραν τις σχετικές κυρώσεις που είχαν προταθεί από την Κομισιόν.

Κατά τον μήνα Απρίλιο καταγράφηκαν 190 τάνκερ τα οποία μετέφεραν ρωσικό αργό πετρέλαιο ή πετρελαιοειδή, εκ των οποίων τα 76 ανήκαν σε Έλληνες πλοιοκτήτες, που όχι μόνο συνέχισαν τη μεταφορά αλλά στην πραγματικότητα την τριπλασίασαν σε σχέση με το 2021

Παράλληλα τρεις κορυφαίοι Έλληνες εφοπλιστές που ταυτόχρονα τυγχάνουν και ιδιοκτήτες ελληνικών ΜΜΕ κερδοσκοπούν από την  μεταφορά του ρωσικού πετρελαίου, ενώ από τις στήλες, τα ερτζιανά και τις τηλεοπτικές συχνότητες που κατέχουν πυροδοτούν αντιρωσικό κλίμα, που συμβάλλει στην αμερικανική οικονομική πετρελαϊκή πολιτική. Για παράδειγμα  το τάνκερ NISSOS CHRISTIANA ανήκει στην Kyklades Maritime Corporation, συμφερόντων της οικογένειας Αλαφούζου. του γνωστού μιντιάρχη.

Ακόμη οι μιντιάρχες Μαρινάκης, (κουμπάρος του Μητσοτάκη), Βαρδινογιάννης πρωτοστατούν στην μεταφορά του ρωσικού πετρελαίου,  καλυπτόμενοι πίσω από δυσνόητους τίτλους των επιχειρήσεών τους.

Τα δημοσιεύματα για «ελληνικό βέτο» για χάρη των ελλήνων εφοπλιστών, ώστε να συνεχίσουν να μεταφέρουν το ρωσικό πετρέλαιο, σε ποσοστό μάλιστα 50% τον Απρίλιο, σχολίασε πρόσφτα ο βουλευτής του ΜέΡΑ25, Κλέων Γρηγοριάδης, με ειδική αναφορά στους Μαρινάκη, Αλαφούζο, Βαρδινογιάννη. «Αυτοί οι τρεις έχουνε Μέσα Ενημέρωσης, που μας λένε Πουτιν-άκια, όσοι τολμάμε να πούμε οτιδήποτε κατά της Ουκρανίας, κατά των χειρισμών του κ. Μητσοτάκη, κατά των καλάσνικοφ». Πρόσθεσε ότι «αυτά τα καθάρματα πλουτίζουν, με το αίμα γυναικόπαιδων, αμάχων».

 


Στους πρωτοστατούντες μιντιοκράτες Έλληνες εφοπλιστές, που μεταφέρουν ρωσικό πετρέλαιο, έχει αναφερθεί και πρόσφατο δημοσίευμα της εφημερίδας ΑΥΓΗ, αλλά και στην υποχώρηση των περισσότερων ευρωπαϊκών κρατούν που έχουν αρχίσει και πληρώνουν την αγορά με ρωσικό νόμισμα. Δηλαδή αντί του ευρώ, όπως πλήρωναν πριν και θεωρήθηκε από την ΕΕ ότι η πληρωμή με  ρούβλια θα συνιστούσε σπάσιμο της συμφωνία για εμπάργκο!

Η  «Die Welt» αναφέρει ότι «οι Έλληνες εφοπλιστές, σε αντίθεση με άλλους ευρωπαίους και Αμερικάνους εφοπλιστές, βοηθούν τη Ρωσία να παρακάμψει τις κυρώσεις», καθώς οι επιχειρηματικές τους δραστηριότητες στη Ρωσία συνεχίζονται κανονικά.

Πληροφορίες του iEidiseis.gr, αναφέρουν πως οι οι Έλληνες εφοπλιστές μετέφεραν προσωπικά στον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη τις ενστάσεις τους. λέγοντας: «Δεν μπορούμε να μεταφέρουμε πετρέλαιο από το Ιράν και τη Βενεζούελα λόγω εμπάργκο. Τώρα δεν θα μεταφέρουμε και ρωσικό πετρέλαιο, τι θα κάνουμε;», τόνισε χαρακτηριστικά εκπρόσωπός τους στο Μέγαρο Μαξίμου.

Το ρωσικό πετρέλαιο ήδη συνεχίζει και φτάνει στα ευρωπαϊκά λιμάνια και μάλιστα με τάνκερ  που έχουν ελληνική σημαία, όπως επισημαίνει σε δημοσίευμά της η γερμανική εφημερίδα Die Welt.

Μεταξύ των μεγαλύτερων αγοραστών ρωσικού πετρελαίου είναι οι Neftohim Burgas, ένα βουλγαρικό διυλιστήριο που ανήκει στη ρωσική Lukoil. Επίσης, η MiRo, η μεγαλύτερη πετρελαϊκή της Γερμανίας, η οποία ανήκει κατά 24% στη ρωσική Rosneft. Η PCK Schwedt, επίσης γερμανική, η οποία ανήκει κατά 54% στη Rosneft. Τα Ελληνικά Πετρέλαια, το μεγαλύτερο διυλιστήριο της Ελλάδας βασίζεται στο ρωσικό αργό για περίπου 10%-15% των ετήσιων προμηθειών του.

Από τις 24 Φεβρουαρίου, περίπου 4,5 εκατομμύρια βαρέλια πετρελαίου – αξίας περίπου 509 εκατομμυρίων δολαρίων εξάγονται καθημερινά από τη Ρωσία – ανέφερε μεταξύ άλλων το λονδρέζικο περιοδικό Lloyds.

Σύμφωνα με το Lloyds, τον Απρίλιο 190 δεξαμενόπλοια έφυγαν από τα λιμάνια του Πριμόρσκ, της Αγίας Πετρούπολης, της Ουστ-Λούγκα και του Νοβοροσίσκ, 76 από τα οποία είχαν ελληνική σημαία. Αριθμός τριπλάσιος σε σχέση με πέρυσι.

Μερικοί από τους Έλληνες εφοπλιστές όπως αναφέρονται στη λίστα είναι οι παρακάτω:

1. Οικονόμου Group of Companies (TMS Tankers) 1,876,371. 

2. Ανδρέας Μαρτίνος (Minerva Maritime) 1,741,512.

3. Sovcomflot 1,699,058.

4. Κωνσταντίνος Μαρτίνος (Thenamaris Shipping) 764.

5. Διαμαντης Διαμαντίδης (472,424).

6. Δημήτρης Προκοπίου (Centrofin) 472,424.

7. Θανάσης Μαρτίνος (Eastern Mediterranean) (435,353) και

8. Tsakos Group (313,308).

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: