ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ gmosxos1@hotmail.com στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα άνοιξε και ισχύει πάλι το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε σε περίπτωση που αδυνατείτε να κάνετε χρήση του hotmail.com
ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Δευτέρα 12 Απριλίου 2021

Το 43% των λεωφορείων αγοράστηκαν με βλάβη!

ΑΜΑΞΟΣΤΑΣΙΟ ΠΕΤΡΟΥ ΡΑΛΛΗ ΧΑΛΑΣΜΕΝΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ

Το βιβλίο συμβάντων στο αμαξοστάσιο της Πέτρου Ράλλη όπου φαίνεται ότι και τα 9 νοικιασμένα λεωφορεία είναι εκτός δρομολογίων λόγω βλάβης!

 

Κρίμα στις φωτογραφίες που τράβηξαν, χθες άγρια χαράματα στο αμαξοστάσιο, ο Μητσοτάκης και οι... κολλητοί του, για να προπαγανδίσουν τα λεφτά που πέταξαν, για την ενοικίαση γηρασμένου στόλου λεωφορείων!

Σε αυτοψία που πραγματοποίησε σήμερα ο Νίκος Παππάς (ΣΥΡΙΖΑ) στο αμαξοστάσιο της Πέτρου Ράλλη διαπίστωσε, σύμφωνα με ανάρτηση του avgi.gr,  ότι είναι ακινητοποιημένα στο συγκεκριμένο αμαξοστάσιο  και τα 9 από τα νοικιασμένα λεωφορεία με αποτέλεσμα κανένα από τα λεωφορεία να μην πραγματοποιεί σήμερα δρομολόγια.

Όπως τον ενημέρωσαν οι εργαζόμενοι συνολικά από τα 40 λεωφορεία που νοίκιασε το υπουργείο Μεταφορών, σε δρομολόγια μπήκαν μόνο τα 17 αφού όλα τα υπόλοιπα 23 παρουσίασαν βλάβη. Ήτοι το 43% των οχημάτων βγήκαν εκτός κυκλοφορίας λόγω βλάβης!

Αξιοσημείωτο είναι ότι χθες, άγρια χαράματα,  ο Κυριάκος Μητσοτάκης βρέθηκε στο αμαξοστάσιο του ΟΣΥ για να τον πάρουν τα φωτά της δημοσιότητας, κοκορευόμενο μπροστά στο μέγα έργο της ενοικίασης 40 λεωφορείων για την αντιμετώπιση της πανδημίας του κορονοϊού που «θερίζει» στα μέσα μαζικής μεταφοράς.

Ο πρωθυπουργός, υπουργοί, υφυπουργοί, γενικοί γραμματείς και CEO περικυκλωμένοι από κάμερες και φωτορεπόρτερ περιηγήθηκαν περιχαρείς στα νοικιασμένα λεωφορεία, αυτοθαυμαζόμενοι για την ενίσχυση με 40 λεωφορεία μετά από ένα χρόνο πανδημίας των ΜΜΜ που αποτελούν εστία υπερμετάδοσης του κορωνοϊού. Κουβέντα φυσικά δεν ακούστηκε για το ότι τα λεωφορεία αυτά έχουν μία μόνον είσοδο-έξοδο και τέσσερα παάθυρα όλα κι όλα! Αλά εντάξει, ''στα λεωφορεία ο κορονοϊός δεν κολλάει''!

Βέβαια ενοικιάστηκαν αντί 50 εκτ. ευρώ, ενώ θα αγόραζαν καινουργή εάν διέθεταν ακόμα 11,5 εκατ. ευρώ!  Μπορούν όμως να τα αγοράσουν έναντι 45 εκ. ευρώ μετά από 5 χρόνια! Δηλαδή το ελληνικό δημόσιο να αγοράσει παλιατζούρες και γηρασμένα οχήματα 15 ετών που θα είναι τότε! 


Πρόκειται για λεωφορεία με 500.000 -700.000 χιλιόμετρα

Όπως τόνισε στο ΚΟΚΚΙΝΟ και τον Γιώργο Τραπεζιώτη ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ: «Τα πολυδιαφημισμένα λεωφορεία που παρελήφθησαν βρίσκονται ακινητοποιημένα με βλάβες στο αμαξοστάσιο της ΟΣΥ. Πρόκειται για λεωφορεία με 500.000 -700.000 χιλιόμετρα τα οποία νοικιάζονται για 150.000 ευρώ ενώ με λίγα χρήματα περισσότερα θα μπορούσαμε να εξασφαλίσουμε καινούργια».

Ο Νίκος Παππάς χαρακτήρισε την κατάσταση που επικρατεί στα ΜΜΜ ντροπή για το επιβατικό κοινό ενώ επεσήμανε ότι τα λεωφορεία δεν πληρούν τις προδιαγραφές ασφάλειας εν μέσω πανδημίας καθώς έχουν ελάχιστα παράθυρα, ενώ είναι ακατάλληλα για ΑΜΕΑ.  

Να σημειωθεί ότι το συνολικό κόστος των συμβάσεων με τους αναδόχους ανέρχεται σε 50 εκατ. ευρώ για 3+1 χρόνια και αφορά την προμήθεια 243 12μετρων και 50 18μετρων αρθρωτών, όλα μεταχειρισμένα δεκαετίας.

Πέραν της μεγάλης καθυστέρησης προμήθειάς τους (η διαδικασία ξεκίνησε τον περασμένο Σεπτέμβριο) και των παρατυπιών στις συμβάσεις (μεταξύ άλλων, τα λεωφορεία δεν έχουν ανοιγοκλεινόμενα παράθυρα), που προκάλεσαν και το προσωρινό «μπλόκο» του Ελεγκτικού Συνεδρίου στα μέσα Φεβρουαρίου, έντονες αντιδράσεις προκαλεί και το γεγονός ότι με λίγα παραπάνω χρήματα η ΟΣΥ θα μπορούσε να προμηθευτεί ολοκαίνουργια και ασφαλή δικά της λεωφορεία.

Όπως προκύπτει από έγγραφο του διευθύνοντος συμβούλου της ΟΣΥ, που έλαβε το Ελεγκτικό Συνέδριο με αρ. πρωτ. ΕΣ 5725/8.2.2021, η διενέργεια της προμήθειας των ανωτέρω λεωφορείων με βραχυχρόνια μίσθωση επιλέχθηκε καθώς «η τιμή ενός καινούργιου λεωφορείου όμοιου με τα προς προμήθεια λεωφορεία στην ευρωπαϊκή αγορά είναι περίπου 210.000,00 ευρώ και, σε κάθε περίπτωση, το κόστος απόκτησης των λεωφορείων με μίσθωση είναι σημαντικά μικρότερο, ανά έτος χρήσης τους, αυτού της απόκτησης καινούργιων, λαμβανομένης υπόψη της σταδιακής απομείωσης της αξίας των τελευταίων».

Δηλαδή η ΟΣΥ παραδέχεται όχι μόνο ότι με 61,5 εκατ. ευρώ θα μπορούσε να έχει ασφαλή και ιδιόκτητα καινούργια λεωφορεία, αλλά εμπαίζει σαφώς και τη νοημοσύνη των πολιτών αναφέροντας ότι ανά έτος χρήσης τα καινούργια λεωφορεία θα έχαναν την αξία τους, όταν αυτά που θα κυκλοφορούν τώρα έχουν ήδη φθορά δεκαετίας!

Δεν υπάρχουν σχόλια: