Επεισόδια σημειώθηκε έξω από το Δημαρχείο της Χίου κατά τη διάρκεια
της άφιξης του Υφυπουργού Εργασίας Νότη Μηταράκη στο Δημοτικό Συμβούλιο
Χίου όπου συνεδρίαζε εκτάκτως για τη νέα δομή προσφύγων και μεταναστών.
Πέταξαν μπουκάλια με νερό, ποτήρια με καφέ, έσπασαν την είσοδο του
Δημαρχείου και επιχείρησαν να επιτεθούν στον Χιώτη Βουλευτή
Μερίδα συγκεντρωμένων στη θέα του Νότη Μηταράκη εξαγριώθηκαν με αποτέλεσμα να πετάξουν μπουκάλια με νερό και καφέδες ενώ έσπασαν την πόρτα του Δημαρχείου Χίου κατά την προσπάθειά τους να μπουν μέσα στο κτίριο.
Οι αποδοκιμασίες κατά του Βουλευτή συνεχίστηκαν και μέσα στην Αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου, όπου επανέλαβε τις Κυβερνητικές θέσεις και τον σχεδιασμό που υπάρχει για την αντιμετώπιση του προβλήματος, σημειώνοντας ότι δεν υπάρχει επιμονή για το φλώρι αν ο Δήμος Χίου παραχωρήσει δημοτική έκταση μακρύτερα ακόμα από τον οικισμό του Βροντάδου.
Πηγή politischios.gr / alithia.gr
Με… καθρεφτάκι τις στροφές του Αίπους ο Μηταράκης ανταλλάσσει το ΠΡΟΚΕΚΑ
Με δέλεαρ το έργο της παράκαμψης του Βροντάδου και των στροφών του Αίπους εμφανίσθηκε ο βουλευτής Χίου και υφυπουργός Εργασίας κ. Νότης Μηταράκης στο δημοτικό συμβούλιο Χίου, ζητώντας να παραχωρηθεί δημοτική έκταση πέραν του «15» (χιλιομετρική θέση του δρόμου Χίου – Βολισσού), για να κατασκευασθεί το κλειστό κέντρο, όπως επανειλημμένα τόνισε, προσφύγων και μεταναστών.Αυτό, πρόσθεσε, η παράκαμψη των στροφών του Αίπους, αποτελεί πάγιο αίτημα της Αμανής και θα φέρει την Βόρεια Χίο 15 λεπτά πιο κοντά στην πόλη της Χίου.
Προηγουμένως ο κ. Μηταράκης, κατά την είσοδό του στην αίθουσα έγινε δεκτός με έντονες αποδοκιμασίες από τους συγκεντρωμένους, ενώ από άγνωστη αιτία έσπασε το τζάμι της εισόδου του δημαρχείου και ο βουλευτής μπήκε μέσα κάτω από ένα ιδιαίτερα εχθρικό περιβάλλον.
Επίσης, πολλές φορές διεκόπη η ομιλία του, κάτι που προκάλεσε την έντονη παρέμβαση του προέδρου του συμβουλίου κ. Παύλου Καλογεράκη, ενώ προς το τέλος της ομιλίας του ο επικεφαλής της παράταξης Πρωτοβουλία για τη Χίο κ. Μανώλης Βουρνούς χαρακτήρισε απαράδεκτο το κλίμα και ζήτησε την διακοπή της συνεδρίασης.
Ο κ. Μηταράκης ολοκλήρωσε έστω και επεισοδιακά την τοποθέτησή του, τόνισε ότι η θέση της κυβέρνησης είναι να βρεθεί θέση σε άλλο σημείο κατά προτίμηση στο «17» ή στο «18», σε δημοτικές εκτάσεις και ζήτησε από το δημοτικό συμβούλιο να εγκρίνει παραχώρηση της αναγκαίας έκτασης για την δημιουργία της νέας υπερδομής, ώστε να κλείσει η ΒΙΑΛ.
Επίσης, παρουσίασε ως υποχώρηση της κυβέρνησης ότι η νέα δομή θα είναι χωρητικότητας 4.000 ανθρώπων και όχι 7.000, που ήταν το αρχικό κυβερνητικό σχέδιο.
Τέλος, με έμφαση τόνισε ότι το κέντρο θα είναι κλειστό, ότι δεν είναι καλοδεχούμενοι στη χώρα μας οι παράνομοι μετανάστες και όσοι δεν τυγχάνουν διεθνούς προστασίας α φεύγουν για την Τουρκία και δεν θα υπάρξει μόνιμη εγκατάσταση προσφύγων στην ακριτική Χίο.
Πηγή astraparis.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου