ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Δευτέρα 13 Ιανουαρίου 2020

Ξέπλυνε την κυβέρνηση Σαμαρά ο Κικίλιας από την Πάτρα


Πολύ σύντομα αναμένεται να λειτουργήσει η Καρδιοχειρουργική Κλινική στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο της Πάτρας σύμφωνα με τον Υπουργό Υγείας Βασίλη Κικίλια. 


Αυτό ανέφερε πριν λίγο σε δηλώσεις του στους δημοσιογράφους  στο χώρο του Νοσοκομείου.
«Θα είναι μια εμβληματική ενέργεια. Το ΠΓΝΠ είναι κορωνίδα για την περιοχή».

Μάλιστα θυμήθηκε την Πάτρα από τότε που έπαιζε μπάσκετ κια απέδωσε την εγκατάλειψη των νοσοκομείων από την Κυβέρνηση της ΝΔ  «στα χρόνια της κρίσης που οι πόροι ήταν περιορισμένοι», ξεπλένοντας έτσι και την κυβέρνηση Σαμαρά!

Δεν υπάρχουν σχόλια: