Πολύ σύντομα αναμένεται να λειτουργήσει η Καρδιοχειρουργική Κλινική στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο της Πάτρας σύμφωνα με τον Υπουργό Υγείας Βασίλη Κικίλια.
Αυτό ανέφερε πριν λίγο σε δηλώσεις του στους δημοσιογράφους στο χώρο του Νοσοκομείου.
«Θα είναι μια εμβληματική ενέργεια. Το ΠΓΝΠ είναι κορωνίδα για την περιοχή».
Μάλιστα θυμήθηκε την Πάτρα από τότε που έπαιζε μπάσκετ κια απέδωσε την εγκατάλειψη των νοσοκομείων από την Κυβέρνηση της ΝΔ «στα χρόνια της κρίσης που οι πόροι ήταν περιορισμένοι», ξεπλένοντας έτσι και την κυβέρνηση Σαμαρά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου