ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ gmosxos1@hotmail.com στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα άνοιξε και ισχύει πάλι το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε σε περίπτωση που αδυνατείτε να κάνετε χρήση του hotmail.com
ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Παρασκευή, 21 Ιουλίου 2017

Η επέκταση του προαστιακού προς την Κ. Αχαΐα πάει… για το 2018




Τα έργα ξεκίνησαν τον Σεπτέμβριο του 2016 και προχωρούσαν με γρήγορους ρυθμούς, με τους περισσότερους να ευελπιστούσαν ότι θα τελείωναν εντός χρονοδιαγράμματος (τέλος Μαΐου 2017), κάτι το οποίο τελικά δεν συνέβη, αφού βρισκόμαστε στα μέσα Ιουλίου και οι εργασίες έχουν σταματήσει.
 
Ο διαχειριστής της ομάδας «Φίλοι Προαστιακού Σιδηροδρόμου Πατρών» Βασίλειος Γκλαβάς, ο οποίος είναι και μηχανικός, μίλησε «Στο Κόκκινο Πάτρας 107.7» για το συγκεκριμένο θέμα αναφέροντας ότι «το μόνο, που έχει γίνει και είναι σε ώριμο στάδιο, είναι οι αποβάθρες σαν κτίσμα και απομένει η τοποθέτηση στεγάστρων και ηλεκτροφωτισμού. Τα υπόλοιπα είναι ακόμα στον αέρα. Συνεχίζονται οι εργασίες με πολύ αργούς ρυθμούς. Η γραμμή θα πρέπει να είναι συντηρημένη άριστα για οι ταχύτητες πρέπει να είναι στα 90 χλμ/ώρα, και οι χρόνοι θα είναι ασφυκτικοί, οτιδήποτε άλλο δεν θα μπορεί να ανταπεξέλθει σε τόσο ασφυκτικούς χρόνους».
 
Η γραμμή καθαρίστηκε για να γίνουν οι εργασίες συντήρησης ωστόσο οι ρυθμοί έπεσαν με αποτέλεσμα να ξαναφουντώσει η βλάστηση και να χρειάζεται πάλι καθαρισμό. Εκτός από την αντικατάσταση των στρωτήρων (ξύλινες σχάρες που δένεται η γραμμή) δεν έχουν γίνει άλλες εργασίες πλην στο σταθμό των Βραχνεΐκων. Οι προς αντικατάσταση στρωτήρες είχαν χρωματιστεί από την υπηρεσία γραμμής Πατρών με λευκό χρώμα έως την περιοχή του κόκκινου Μύλου και με κίτρινο χρώμα έως τη στάση στα Τσουκαλέικα. Στο τμήμα της γραμμής Τσουκαλέικα - Καμίνια - Ταραντέλα δεν είχε γίνει κάποια εργασία, ωστόσο τον Ιούνιο η υπηρεσία γραμμής του ΟΣΕ στην Πάτρα χρωμάτισε στρωτήρες έως και τα Καμίνια.
 
Δεν έχει γίνει καμία εργασία για την επισκευή και συντήρηση των κτιρίων στην κ. Αχαΐα, Καμίνια, Μιντιλόγλι, και Άγιο Ανδρέα ενώ σε Βραχνέικα και Τσουκαλέικα είναι σε πολύ καλή κατάσταση λόγω του ότι χρησιμοποιούνταν από τους πρώην καποδιστριακούς Δήμους.
 
«Περνά σήμερα από το Δ.Σ. του ΟΣΕ το πρώτο σκέλος από το άνοιγμα του διαγωνισμού για τα δικαιολογητικά και τις τεχνικές προδιαγραφές, που κατέθεσαν οι εταιρείες. Είχαν περάσει τρείς μήνες από τον διαγωνισμό για τις μπάρες και ήταν μια θετική εξέλιξη αυτή, γιατί είχε μείνει στον αέρα και σήμερα έχουμε κάτι καινούργιο για την πορεία του έργου» υπογράμμισε ο κ. Γκλαβάς.
 
Το πιο δύσκολο τεχνικό κομμάτι της εργολαβίας που δεν έχει γίνει ακόμα τίποτα είναι η ενίσχυση και η ανύψωση της γέφυρας του Πείρου πριν το σταθμό της Κ. Αχαΐας ώστε τα τρένα να διέρχονται με τη μέγιστη ταχύτητα και η οποία θα πρέπει να γίνει απαραιτήτως.
 
Βεβαίως πολλοί περίμεναν την επέκταση του προαστιακού προς την Κ. Αχαΐα, όμως αυτό που διερωτώνται πολλοί είναι πως θα έφτανε από την στιγμή, που το τελευταίο διάστημα παρατηρούνται πολλά προβλήματα στην υπάρχουσα γραμμή στην Πάτρα. Κι αυτό, διότι καθημερινά παρατηρούνται ηλεκτρολογικά προβλήματα σε συρμούς ακόμη και στις ανισόπεδες διαβάσεις, μετατρέποντας σε περιπέτεια την μετακίνηση του επιβατικού κοινού, λόγω έλλειψης προσωπικού.
 
«Δυστυχώς το προσωπικό έχει μείνει ελάχιστο και οι μηχανικοί ότι μπορούν κάνουν για να μπορέσουν να κινηθούν τα τρένα με ασφάλεια. Εάν υπήρχε η δυνατότητα να ξεκινούσαν άμεσα τα δρομολόγια και προς Κ. Αχαΐα καταλαβαίνετε ότι θα υπήρχε σοβαρά πρόβλημα πως θα προλάβαιναν να συντηρήσουν όλους αυτούς τους συρμούς. Είναι δύσκολη η κατάσταση με την έλλειψη του προσωπικού, που υπάρχει. Θέλω όμως να πιστεύω ότι στο τέλος θα υπάρξει μια θετική εξέλιξη» κατέληξε ο κ. Γκλαβάς. 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: