ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Δευτέρα 10 Οκτωβρίου 2016

Διαμαρτυρία υπέρ της τηλεόρασης των εργοδοτών τους!

Δημοσιογράφοι των ιδιωτικών καναλιών, διαδηλώνουν για τις επιχειρήσεις των εργοδοτών τους, μαζεμένοι έξω από του Μαξίμου.
Περίπου 30 άτομα κατάφεραν να σπάσουν τον αστυνομικό κλοιό και να φτάσουν μέχρι την περίφραξη του Μαξίμου, όπου και σήκωσαν πανό

Από τη διάσπαση του αστυνομικού κλοιού.
Διαμαρτυρία έξω από το Μέγαρο Μαξίμου πραγματοποίησαν από το πρωί οι τεχνικοί της ιδιωτικής τηλεόρασης οι οποίοι ζητούσαν συνάντηση από τον πρωθυπουργό. Αντιπροσωπεία τους συναντήθηκε με τον Νίκο Παππά και την Όλγα Γεροβασίλη από τους οποίους ζήτησαν συνάντηση με Τσίπρα. Πήραν καταφατική απάντηση καιυπόσχεση για κλείσιμο φραντεβού με τον Αλ. Τσίπρα.

Περίπου 30 άτομα κατάφεραν να σπάσουν τον αστυνομικό κλοιό και να φτάσουν μέχρι την περίφραξη του Μαξίμου, όπου και σήκωσαν πανό. Αυτή η ενέργεια έδωσε γτο ένυσμα στα αντιπολιτευόμενα σάιτ και στους ραδιοτηλεοπτικούς σταθμούς, να παρουσιάσουν ως δήθεν ογκώδη την διαμαρτυρία των εργαζομένων, που στην ουσία είναι υπέρ των εργοδοτών τους!

Κυβερνητικοί κύκλοι ανέφεραν για το θέμα ότι οι συγκεντρωμένοι «έχουν δικαίωμα σε διαμαρτυρία εντός νομίμου πλαισίου και γι αυτό έχει προσκλήθηκε αντιπροσωπεία τους σε συνάντηση με τον υπουργό Επικρατείας Νίκο Παππά και την κυβερνητική εκπρόσωπο Όλγα Γεροβασίλη».

Νωρίτερα οι δημοσιογράφοι και τεχνικοί της ιδιωτικης τηλεόρασης που διαμαρτύρονταν κατάφεραν να διαλάθουν της προσοχής των αστυνομικών και να φτάσουν έξω από τα κάγκελα του Μαξίμου.

Εκείνη τη στιγμή επικράτησε ένταση καθώς οι αστυνομικοί προσπάθησαν να τους αποτρέψουν:

Τελικά οι διαδηλωτές με το σύνθημα «Το μαύρο δεν έχει αποχρώσεις. Δεν θα επιτρέψουμε το μαύρο στις ζωές μας», έφτασαν έξω από το Μέγαρο Μαξίμου υψώνοντας και ένα μαύρο πανό στα κάγκελα.


Αρχικά οι δημοσιογράφοι, διοικητικοί υπάλληλοι και τεχνικοί που εργάζονται σε ιδιωτικούς τηλεοπτικούς σταθμούς πανελλήνιας εμβέλειας συγκεντρώθηκαν το πρωί έξω από την είσοδο της Βουλής.

Στη συνέχεια οι συγκεντρωμένοι προχώρησαν προς το  Μέγαρο Μαξίμου. Εκεί, αρχικά αποκλείστηκαν από κλούβες της αστυνομίας στην Ηρώδου Αττικού. Περίπου 30 άτομα κατάφεραν να σπάσουν τον κλοιό και να φτάσουν μέχρι την περίφραξη του Μαξίμου, όπου ύψωσαν, αιφνιδιάζοντας τους αστυνομικούς, το μαύρο πανό.

Δεν υπάρχουν σχόλια: