ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ (ΣΥΝ.Ε.Κ.)
Στις 2 Νοεμβρίου ψηφίζουμε για την ανάδειξη
των αιρετών εκπροσώπων μας στα υπηρεσιακά συμβούλια του κλάδου μας: ΠΥΣΔΕ,
ΑΠΥΣΔΕ και ΚΥΣΔΕ. Τα δύο χρόνια που πέρασαν γίναμε μάρτυρες πρωτόγνωρων
πολιτικών εξελίξεων και ανατροπών που συγκλόνισαν την ελληνική κοινωνία.
Μετά τις εκλογές του Γενάρη του ’15 και
κυρίως ως αποτέλεσμα των μαζικών μας αγώνων υπήρξαν θετικές εξελίξεις σε μεγάλα
προβλήματα του κλάδου μας και του δημόσιου σχολείου. Το πάγωμα της αξιολόγησης
(που μοναδικό σκοπό είχε να σκεπάσει με μανδύα νομιμότητας τις επερχόμενες
απολύσεις), η επαναπρόσληψη των διαθέσιμων συναδέλφων στα ΕΠΑΛ, η κατάργηση της
Τράπεζας θεμάτων, αλλαγές στο εξεταστικό, η κατάργηση της αυτοδίκαιης αργίας, η
επαναφορά αιρετών στα πειθαρχικά συμβούλια, η κατάργηση της πολιτικής
επιστράτευσης, η εκλογή Διευθυντών από το Σύλλογο, έδωσαν ανάσες ανακούφισης και αισιοδοξίας στους εκπαιδευτικούς.
Η υπογραφή του 3ου μνημονίου από
την κυβέρνηση, κάτω από τους γνωστούς εκβιασμούς των εκπροσώπων της ΕΕ και του
ΔΝΤ, είχε ως αποτέλεσμα τη συνέχιση των πολιτικών λιτότητας μεταξύ των άλλων
και στην παιδεία. Αν και σύμφωνα με το Mεσοπρόθεσμο
Πρόγραμμα Δημοσιονομικής Προσαρμογής οι δαπάνες για την παιδεία θα έφταναν στο
1,9% του ΑΕΠ για φέτος «φρενάρισαν» στο 2,8%, που όμως απέχει πολύ από τις
ανάγκες της δημόσιας εκπαίδευσης.
Παράλληλα με τα παραπάνω, εφαρμόζονται ή
εξαγγέλλονται και αλλαγές που, παρά την αποσπασματικότητά τους, ακουμπούν σε
διεκδικήσεις του εκπαιδευτικού κινήματος περιέχοντας θετικά στοιχεία, όπως η μείωση
της χρονικής διάρκειας των εξετάσεων και των εξεταζόμενων μαθημάτων, με παράλληλη
αύξηση του διδακτικού έτους, μείωση ύλης και αλλαγές στα αναλυτικά προγράμματα,
αλλαγές στη δομή των ΕΠΑΛ (τομείς στη Β τάξη, ειδικότητες στη Γ τάξη), κατάργηση
ΣΕΚ, ενισχυτική διδασκαλία, πιστοποίηση από το σχολείο ξένης γλώσσας και
υπολογιστών κ.α. Σε αυτές τις συνθήκες είναι προφανές ότι οι εκλογές για την
ανάδειξη των αιρετών εκπροσώπων του κλάδου στα υπηρεσιακά συμβούλια δεν είναι
τυπική γραφειοκρατική διαδικασία.
Για εμάς, όπως άλλωστε έχουμε αποδείξει με τη
δράση των αιρετών μας εκπροσώπων τα τελευταία 4 χρόνια, το ζητούμενο είναι η
δημιουργία των προϋποθέσεων για την αγωνιστική διεκδίκηση και βελτίωση των
εργασιακών σχέσεων μονίμων και αναπληρωτών, με τη διασφάλιση της διαφάνειας
στις υπηρεσιακές μεταβολές.
Σε
μια κοινωνία που δεν μπορεί να εξασφαλίσει ίσες ευκαιρίες σε όλους η παιδεία θα
πρέπει να είναι το βασικό εργαλείο
εξάλειψης των ανισοτήτων, των διακρίσεων και κάθε μορφής αποκλεισμού.
Για την εκπαιδευτική κοινότητα
και την ΟΛΜΕ, οι βασικές κατευθύνσεις του πορίσματος Λιάκου, όχι μόνο δεν
αποτελούν βάση διαλόγου, αλλά είναι σε επικίνδυνη, αντιδραστική και
νεοφιλελεύθερη κατεύθυνση. Απαιτείται το Υπουργείο να ξεκαθαρίσει άμεσα τη θέση και τις προθέσεις του. Αν εφαρμοστούν
θα οδηγήσουν στη δημιουργία ενός Λυκείου
για λίγους. Σε κάθε περίπτωση η εκπαιδευτική κοινότητα μέσα από την Ομοσπονδία και τις
ΕΛΜΕ θα
αντισταθεί σε σχέδια νεοφιλελεύθερης προέλευσης που απαξιώνουν τη μόρφωση και το σχολείο.
Αγωνιζόμαστε και διεκδικούμε:
ü Συγκρότηση και
λειτουργία Υπηρεσιακών Συμβουλίων ανεξάρτητων από την εκάστοτε
εξουσία
ü Εκλογή τρίτου αιρετού.
ü Μεταθέσεις
και αποσπάσεις με διαφάνεια και αντικειμενικά κριτήρια
ü Άμεση
επανεξέταση και διεύρυνση των κριτηρίων ένταξης των εκπαιδευτικών σε ειδικές
κατηγορίες (ασθένειες).
ü Το ΚΥΣΔΕ να
είναι αρμόδιο για αποσπάσεις σε υπηρεσίες και φορείς, με αντικειμενικά κριτήρια
και αδιάβλητες διαδικασίες.
ü Απόδοση οργανικής
θέσης σε συνδυασμό δύο σχολικών μονάδων, με 10 τουλάχιστον ώρες. Συμπλήρωση ωραρίου
το πολύ σε δύο σχολικές μονάδες.
ü Κάλυψη ωραρίου σε υποστηρικτικές δομές. ΚΑΝΕΝΑΣ
μετακινούμενος καθηγητής εκτός ΠΥΣΔΕ.
ü Άρση των τεχνητών πλεονασμάτων με επαναφορά
του ωραρίου στα επίπεδα του 2013. Επαναφορά της μείωσης διδακτικών ωρών για
τους υπεύθυνους εργαστηρίων.
ü Υπολογισμό των πραγματικών κενών με βάση τις
θέσεις του κλάδου και κάλυψή τους με διορισμούς μόνιμων εκπαιδευτικών.
ü Κάλυψη όλων των κενών που παρουσιάζονται κατά
τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς με αναπληρωτές.
ü Πλήρη εργασιακά δικαιώματα και 12μηνη σύμβαση
για τους αναπληρωτές.
ü Μείωση μαθητών ανά τμήμα (20 σε Γυμνάσια,
ΕΠΑΛ, ΓΕΛ, 15 στις Ο.Π., 10 ανά καθηγητή στα εργαστήρια).
ü Στήριξη ολιγομελών τμημάτων Ομάδων Προσανατολισμού
ΓΕΛ και Τομέων και Ειδικοτήτων ΕΠΑΛ, ιδιαίτερα στις απομακρυσμένες περιοχές,
διασφάλιση λειτουργίας όλων των ΕΠΑΛ.
ü Ο Σύλλογος
διδασκόντων να έχει τη συλλογική ευθύνη για τη διοίκηση και την παιδαγωγική
διαδικασία στο σχολείο. Κατάργηση καθηκοντολογίου.
Δεσμευόμαστε για:
ü Πλήρη
διαφάνεια, αντικειμενικότητα και αμεροληψία στη δράση των αιρετών εκπροσώπων
μας
ü Έλεγχο και καταγγελία
κάθε παρατυπίας και αδιαφανών διαδικασιών.
ü Συμπόρευση με τα
συνδικάτα μας, ενημέρωση της ΟΛΜΕ και των ΕΛΜΕ, προώθηση των θέσεων του
συνδικαλιστικού κινήματος στα Υπηρεσιακά Συμβούλια.
ü Συνεχή Ενημέρωση των
συναδέλφων και Λογοδοσία στις Γενικές Συνελεύσεις των ΕΛΜΕ και στις Γ.Σ. των
Προέδρων
Συνεχίζουμε τους αγώνες μας, λέγοντας:
·
Ναι στη προάσπιση των εργασιακών κατακτήσεων,
·
Όχι στην «ευνοϊκή» εξυπηρέτηση,
·
Ναι σε μαζικούς, συλλογικούς αγώνες για
προάσπιση των εργασιακών μας δικαιωμάτων,
- Όχι στα μνημόνια και τις πολιτικές λιτότητας.
ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ (ΣΥΝ.Ε.Κ.)
Ψηφοδέλτιο ΠΥΣΔΕ
|
||
Ονοματεπώνυμο
|
Ειδικότητα
|
Σχολείο Οργανικής
|
Αμπλάς Μιχαήλ
του Νικολάου
|
ΠΕ04.02
Χημικός
|
ΓΕΛ Ρίου
|
Βλαχοσωτήρος
Δημήτριος του Ιωάννη
|
ΠΕ03
Μαθηματικός
|
9ο
ΕΠΑΛ Πάτρας
|
Βλάχος
Ιωάννης του Κων/νου
|
ΠΕ04.05 Γεωλόγος
|
13ο
Γυμνάσιο Πατρών
|
Γιανναρέλη
Σταματία του Ιωάννη
|
ΠΕ04.01 Φυσικός
|
1ο
ΓΕΛ Αιγίου
|
Ιωακειμίδου
Μαρία του Ορέστη
|
ΠΕ05 Γαλλικών
|
Διάθεση ΠΥΣΔΕ
|
Κοκόλης
Παρασκευάς του Λεωνίδα
|
ΠΕ04.01 Φυσικός
|
6ο
ΕΠΑΛ Πάτρας
|
Κυριακόπουλος
Ιωάννης του Γεωργίου
|
ΠΕ04.02
Χημικός
|
19ο
Γυμνάσιο Πατρών
|
Παναγιωτόπουλος-Ψάχος
Κων/νος του Δημ.
|
ΠΕ09
Οικονομολόγος
|
2ο
ΓΕΛ Αιγίου
|
Παπαδέας
Επαμεινώνδας του Ανδρέα
|
ΠΕ17.05 Τεχνολόγος
|
4ο
Γυμνάσιο Αιγίου
|
Παππάς
Ιωάννης του Ηλία
|
ΠΕ02
Φιλόλογος
|
Γυμνάσιο
Αγ.Βασιλείου
|
Ποταμίτης
Σπυρίδων του Κων/νου
|
ΠΕ03
Μαθηματικός
|
1ο
ΓΕΛ Αιγίου
|
Συνέπεια - Διαφάνεια - Συναδελφική Αλληλεγγύη
ΣΥΝεργαζόμενες Εκπαιδευτικές Κινήσεις
|
Υποψήφιοι για το ΑΠΥΣΔΕ Δυτ.Ελλάδας
Αμπλάς
Μιχαήλ του Νικολάου
|
ΠΕ04.02
|
ΓΕΛ Ρίου
|
Βλάχος
Ιωάννης του Κωνσταντίνου
|
ΠΕ04.05
|
13ο
Γυμνάσιο Πατρών
|
Βλαχοσωτήρος
Δημήτριος του Ιωάννη
|
ΠΕ03
|
9ο
ΕΠΑΛ Πατρών
|
Γιανναρέλη
Σταματία του Ιωάννη
|
ΠΕ04.01
|
1ο
ΓΕΛ Αιγίου
|
Γιαννούτσος
Χρήστος του Γεωργίου
|
ΠΕ02
|
6ο
Γυμνάσιο Αγρινίου
|
Δημοβασίλη
Βενετία του Σεραφείμ
|
ΠΕ02
|
3ο
ΓΕΛ Αγρινίου
|
Διαμαντής
Δημήτριος του Βασιλείου
|
ΠΕ03
|
1ο
ΓΕΛ Αγρινίου
|
Ζάγκας
Θεόδωρος του Ανδρέα
|
ΠΕ04.01
|
1ο
Γυμνάσιο Αγρινίου
|
Ιωακειμίδου
Μαρία του Ορέστη
|
ΠΕ05
|
Διάθεση
Α/θμια Αχαΐας
|
Καβαλλάρης
Ιωάννης του Χρήστου
|
ΠΕ04.05
|
1ο
Γυμνάσιο Αγρινίου
|
Κοκόλης
Παρασκευάς του Λεωνίδα
|
ΠΕ04.01
|
6ο
ΕΠΑΛ Πατρών
|
Κυριακόπουλος Ιωάννης του Γεωργίου
|
ΠΕ04.05
|
19ο Γυμνάσιο Πατρών
|
Μαραγιάννης Κωνσταντίνος του Φωτίου
|
ΠΕ02
|
Γυμνάσιο Θέρμου
|
Μεϊμετέας Αντώνιος του Ιωάννη
|
ΠΕ03
|
6ο Γυμνάσιο Αγρινίου
|
Μησιακούλης Κωνσταντίνος του Γεωργίου
|
ΠΕ03
|
Μουσικό Γυμνάσιο Αγρινίου
|
Μίκροβας Αντώνιος του Αλεξάνδρου
|
ΠΕ04.01
|
ΓΕΛ Αμφιλοχίας
|
Παΐζης Παναγιώτης του Θεοδώρου
|
ΠΕ04.01
|
ΓΕΛ Καστριτσίου
|
Παναγιωτόπουλος - Ψάχος Κωνσταντίνος του Δημ
|
ΠΕ09
|
2ο ΓΕΛ Αιγίου
|
Παπαδέας Επαμεινώνδας του Ανδρέα
|
ΠΕ17.05
|
4ο Γυμνάσιο Αιγίου
|
Παππάς Ιωάννης του Ηλία
|
ΠΕ02
|
Γυμνάσιο
Αγ. Βασιλείου
|
Πίτσας Ευστάθιος του Γεωργίου
|
ΠΕ03
|
3ο ΓΕΛ Αγρινίου
|
Ποταμίτης Σπυρίδων του Κωνσταντίνου
|
ΠΕ03
|
1ο ΓΕΛ Αιγίου
|
Ρούλιας Κωνσταντίνος του Κωνσταντίνου
|
ΠΕ04
|
Μουσικό
Γυμνάσιο Αγρινίου
|
Ταμπάκης Χαράλαμπος του Βασιλείου
|
ΠΕ02
|
6o
ΓΕΛ Αγρινίου
|
Τούλας Σωτήριος του Ανδρέα
|
ΠΕ04.01
|
2ο
ΓΕΛ Αγρινίου
|
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου