ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ gmosxos1@hotmail.com στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα άνοιξε και ισχύει πάλι το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε σε περίπτωση που αδυνατείτε να κάνετε χρήση του hotmail.com
ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Πέμπτη 17 Ιουνίου 2021

Πρωτοφανές το Facebook μπλόκαρε τον Κοτζιά

Ο Νίκος Κοτζιάς 

 

Σε άλλο επίπεδο φαίνεται ότι έχει περάσει η λογοκρισία του Facebook, το οποίο έφτασε στο σημείο να μπλοκάρει τον Νίκο Κοτζιά για αναδημοσίευση ανακοίνωσης της κίνησης ΠΡΑΤΤΩ.

«Κυρίες και κύριοι του Facebook το να κλειδώνετε την πρόσβασή μου προς το Facebook με το αιτιολογικό ότι διατρέχει κίνδυνο ο λογαριασμός μου διότι αναπαρήγαγα ανακοίνωση της κίνησης ΠΡΑΤΤΩ της οποίας είμαι πρόεδρος είναι μια απαράδεκτη πράξη λογοκρισίας και θα πρέπει να ντρέπεστε» αναφέρει ο πρώην υπουργός Εξωτερικών και προσθέτει:

«Όλο το fb γνωρίζει ποιος είμαι και ποια είναι η σχέση μου με το ΠΡΑΤΤΩ. Δεν θα μου πείτε εσείς αν δικαιούμαι να διανέμω τις ανακοινώσεις της κίνησης». 

avgi.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια: